За сега това са коли за ентусиасти, а не за масова употреба.
Като съм някъде и зареждам, то почти винаги ще се намери някой любопитен който да пита: "А колко харчи?"
... и отговарям "Сложен въпрос".
Но ако все пак настояват да разберат колко харчи...
Тогава ако си междуградско, но не по магистрала 16 kWh/100 km --> В момента на масовите бързи зареждачки в България е 0.7 лв или 0.69 лв => 16*0.7 = 11.2 лв. Добре, айде 12 лева.
И после получавам примерен отговор "Е-е-е, това по-зле от дизел бе".
Аз добавям: "Но, може първоначално вкъщи да си го зареждаш на нощна тарифа"
Реплика: "Това е възможно!!!"
Друг въпрос: "А консумативите как са, масло?"
Отговарям: "Няма масло".
А те: "О-о-о, Няма!!!!"
Аз допълвам: "Има само три течности: Спирачна, за чистаки и антифриз"
Друг въпрос: "А колко струва?"
Отговор: "Скъпи са още

... 60 000"
Реплика: "Леле, това колко една къща бре".
Аз, допълнение към отговора: "Имам наблюдения, че нормалните коли ще достигнат цените на електричките, а не обратното"
Реплика: "Ужас".
Въпрос: "А на всяка ли бензиностанция има зареждачки?"
Отговор: "Не на всяка, трябва предварително да си плануваш къде ще спираш"
___
Всъщност на бензиностанции Лукойл няма нито нито една зареждачка.
Но пък може да има зареждачки в полето, близо до магистрала или главен път: