Страница 2 от 2
Относно вградените "необслужваеми" горивни филтри
Публикувано на: 12 Яну 2022 17:43
от Hursa
Надявам се "живота" на автомобила, да не зависи пряко от гаранцията.

Иначе как - доплащаш и му удължават живота.
Вероятно филтъра се и само почиства, но не само.
Относно вградените "необслужваеми" горивни филтри
Публикувано на: 12 Яну 2022 17:45
от slowtraveler
За 'самопочистване' едва ли става дума.. Става дума за добре изчислен 'живот' съразмерим с живота на цялото МПС... Все едно да кажеш, че ДВГ се саморемонтира

Той си снижава параметрите, но що годе изкарва зададеният му ресурс без сериозни драми в повечето случаи.. Ако се повреди - тогава вече влиза в действие 'тежката артилерия' - ремонт, подмяна... Същото е и с филтъра.... Аз не съм пипал филтъра на мой автомобил досега, и не съм имал проблеми...
Да, възможно е да е бил зацапан вече с годините, но явно е имал още живот щом не ми е създавал никакви проблеми...
Относно вградените "необслужваеми" горивни филтри
Публикувано на: 12 Яну 2022 18:07
от mapamop
Hursa написа: ↑12 Яну 2022 17:43
Надявам се "живота" на автомобила, да не зависи пряко от гаранцията
Зависи. Иначе не биха си вкарали главата в чувала, като си знаят ресурса на повечето скъпи/трудни за производство детайли. Ти би ли рискувал да сключиш договор за поддръжка, на част от цената на детайлите и да знаеш че има примерно над 50-60% вероятност нещо скъпо да "кихне"?
Както и да е - разводняваме темата. Ще пиша като пристигне филтъра и успея да го сменя.
Относно вградените "необслужваеми" горивни филтри
Публикувано на: 12 Яну 2022 18:14
от Hursa
Е преобладаващото мнозинство, дори съвременни автомобили издържат успешно 10 години, поне основните им, скъпите елементи. С нашите горива - филтъра може и да не е сред издържалите

Относно вградените "необслужваеми" горивни филтри
Публикувано на: 13 Яну 2022 12:51
от Оги
Транспорта на горива /автоцистерните имам предвид/от петролните бази и митническите складове до бензиностанциите е под доста сериозен контрол, определено по-стриктен и от този на дървения материал, че по пътя горивата да се окажат обогатени с вода или други евтини течности вкл. и боклуци в такива количества, че да запушват филтрите. Бензиностанциите също. Може някой да прави нещо, но масово е трудно. Ако става дума за ниско качество най-често то такова е излязло от рафинерията или доставено отвън. С което не твърдя, че вс. е о.к. но поне горивата са опазени от попътни набези и "грешки" в цистерните на бензиностанциите. А вероятността да се запуши филтър следствие от подобни причини е сведена до минимум. Изключваме нафтата в случая, там нещата са други от производството.
Относно вградените "необслужваеми" горивни филтри
Публикувано на: 14 Яну 2022 17:30
от Ивайло Димов
Камионите с горива са под постояннo GPS проследяване ,знае се във всеки един момент къде е МПС-то ,а и превозвайки опасен товар нямат право да спират където и когато им скимне.Първия признак за задръстен филтър е липса на мощност ,колата върви но във високите оборити е мудна и скучна ,втория признак е шум от помпата в резервоара .