Страница 2 от 3

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 09:44
от muro72
Не не светва.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 10:38
от mapamop
muro72 написа: 13 Апр 2021 06:13 Някой знае ли дали може ЕКУ от друг модел тойота да става и за моята?
Корола, Авенсис, РАВ4 със същият код на двигателя и приблизително от вашата година.
За компютъра мисля също имаше предпазители, ориентировъчно в двигателният отсек. Наистина ли проверихте всички предпазители и им изчистихте крачетата?
Аз си купих Авенсис със изгорял климатик, който изобщо не тръгваше и не му светваше индикацията на бутона. Оказа се предпазител, който изчистих с четка и контактен спрей.
Този белият долу вдясно не контактува стабилно:
download/file.php?id=32835

Проверете всички предпазители във всички табла, изчистете с контактен спрей буксите, преди да се хвърлите на скъпи покупки от сорта на контролер за дюзите, компютър и т.н. Не е невъзможно да си е заминал компютъра, но е подозрително. Изтеглете си сервизното ръководство за модела от раздела със ръководствата, и вижте на ел.схемата кое след кое е навързано по веригата.
Ако може и снимка на таблото какво свети преди да (не) запали?

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 10:55
от slowtraveler
muro72 написа: 13 Апр 2021 06:13 Ток стига до компютъра но няма връзка с мотора.
Колегата е писал, че ток стига до компютъра - надявам се наистина да го е проверил...

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 12:41
от memorex
Няма връзка с мотора ми звучи точно както споменах в предните си мнения.На база входящи сигнали от датчици въпросния компютър "блокира "стартирането /горивоподаването.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 13:40
от slowtraveler
memorex написа: 13 Апр 2021 12:41 На база входящи сигнали от датчици въпросния компютър "блокира "стартирането /горивоподаването.
За да ги блокира трябва първо да тръгне :) Пък той явно не подава признаци на живот, щом и ламБата не светва tooth.gif

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 15:40
от memorex
Да, прав си.Сега прехвърлих мненията на колегата.Но ако можеше да потвърди как са проверили че има захранване на компютъра ще е по-добре.Склонен съм да мисля ,че този компютър е свръх надежден като изработка,но винаги има изключения.Също да не забравяме и проблема с губещата се маса и нуждата от профилактика. :)
П.П.Проблем в стартера и умиращ акумулатор също може да доведе до подобен резултат.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 13 Апр 2021 18:43
от memorex
Нещо интересно.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 14 Апр 2021 09:34
от slowtraveler
Да, добра информация - прав си, че явно това ЕКУ може да не дава признаци за живот дори когато получава напрежение, но има проблемен сензор....
Явно конструктора не се е 'престарал' с акъла - все пак точно ЕКУ-то трябва да ти даде информация за проблемен сензор tooth.gif

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 14 Апр 2021 09:52
от BOz
slowtraveler написа: 14 Апр 2021 09:34 Да, добра информация - прав си, че явно това ЕКУ може да не дава признаци за живот дори когато получава напрежение, но има проблемен сензор....
Ако си спомняш преди време спорехме на тази тема, че Тойота имат доста нелогично "мнение" по въпроса с управлението на "проблемни" сигнали и що е то "грешка" и кога сигнал от сензор трябва да се третира като грешен, че и да вдика код за грешка чак. И това е един красноречив пример.
Но наистина това ако е така, това въобще не е сериозно. Всяко ЕКУ трябва да може да работи и на бюрото само като му подадеш ток. Не малко ЕКУ-та съм правил и като ги събудиш на бюрото си казват всичко. Смятай ако изчезването на един сензор убива цялата логика. tooth.gif
И до ден днешен продължава всеки път да ме изумява как съобщението на дисплея на Приуса "Bluetooth connection successful" е с по-голям приоритет от "Add fuel". drunk.gif

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 18 Апр 2021 04:29
от muro72
Пробвахме с друго ЕКУ "чека " светна но не иска да запали. Дава че няма налягане в рейката. ЕКУ-то, което намерих е от същата кола но моето беше, лека му пръс, 2005 а това е 2007. Моля за мнения какво да правя. Първото, за което се сещам е да сменя майстора. Но във Варна, където живея, трудно се намира добър еликтричар.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 18 Апр 2021 06:26
от mapamop
Имобилайзера светили му индикацията?
Мисля че трябва да се обучи имобилайзера в новият компютър. Проверихте ли по рама в каталозите, номерът на този компютър съвместим ли е за този автомобил.
Мисля че и имобилайзера се обучава в компютъра при смяна на едно от двете.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 18 Апр 2021 07:24
от muro72
Ок. Благодаря за информацията, ще кажа на "майстора" да провери.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 18 Апр 2021 07:46
от Freedom

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 18 Апр 2021 17:52
от memorex
muro72.
Колата е твоя собственост и всяка съмнителна интервенция от псевдо майстори ,без да те информират предварително е за "бой" а и ще ти коства поправими и непоправими последици.Ако имаш ТП прочети ми мненията again. :thumbsup:
P.S.
Грешка налягане в рейката -отиваме сензор налягане горивна рейка,проверка,отстраняване и проба.
Току виж си си върнал старото ЕКУ.

Корола версо дизел 2.2 136к.2006г. При потегляне заби и не пали.

Публикувано на: 19 Апр 2021 08:25
от Shishkovi
Колеги, прочетох за проблема и много ме учудва , че е толкова труден за откриване, дори от квалифицирани хора. Дано колата попадне в правилни ръце и да се ремонтира скоро! П.п. интересно ми е защо монтьорите чакат клиентите да им казват каква е повредата точно и как да я оправят! А какво се случва когато шофьори оставят кола на майстор и просто вдигнаг рамене от незнание ?!