bigger brakes
http://img210.imageshack.us/my.php?imag ... 007re1.jpgjamie написа:Overkill.
Na sierata det e stanala shampion w italianskoto spirachkite - 17ki djanti.
A e super olekotena:
http://img248.imageshack.us/img248/5002 ... 001nf2.jpg
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
сиерата станала шампион на кукуво лято laugh.gif ландикар с импресата обра купите, сиерата накрая се счупи и не можа да финишира в генералното. но е изродска кола, спор няма. 2.9 битурбо на купе 4х4 под 1000кг, зловещи спирачки и яко окачване.El Camino написа:http://img210.imageshack.us/my.php?imag ... 007re1.jpgjamie написа:Overkill.
Na sierata det e stanala shampion w italianskoto spirachkite - 17ki djanti.
A e super olekotena:
http://img248.imageshack.us/img248/5002 ... 001nf2.jpg
по-големи спирачни апарати, по-големи дискове и по-големи накладки се слагат единствено и само по една причина - по-трудно прегряват. и най-смотаната накладка може да блокира колелото колкото и голямата, но ще прегрее и ще се опече. повечето бутала на спирачният цилиндър осигуряват по-равномерно разпределяне на натискът върху накладката и обират по-добре деформацията, която се получава в главината и лагерът при натоварване. спирачното усилие върху накладката се определя не от силата на спирачният механизъм, а от сцеплението на гумата в контактното петно. еднобуталният апарат работи еднакво ефективно като двубуталният при който буталата са от двете страни - т.е. пасивно действие върху някоя от накладките няма, двете накладки работят еднакво при изправен спирачен апарат. по-донър от еднобутален апарат е двубутален, при който буталата са разположени само от едната страна и действат върху едната накладка. за натискът върху другата накладка отговарят водачите на спирачният апарат, а конструкцията им е такава, че върху двете накладки винаги има еднакво усилие. вътрешната накладка свършва по-бързо поради по-лошото оглаждане, а не че буталото е от нейната страна.
при спирачни апарати с повече бутала е по-ефективно действието на спирачната помпа - има по-малък лаг. Асен ще каже дали натискът върху спирачният педал е по-малък, но според мен би трябвало да има по-добро спиране с по-слабо натискане, т.е. спирачката би трябвало да е станала по-мека
Асене, що не пробваш онази бързата процедура за разработване на спирачки - става за 5-10мин и спирачките почват да бачкат на 100% - не е нужно да караш 200км за да улегнат. загряваш спирачките до нормална температура и после правиш три последователни зловещи спирания от 100км/ч до 20км/ч, но без да блокират колелата и без да спира колата. после изчакваш да се охладят без да правиш спиране(караш си) и си готов. ние така разработваме нови спирачки и действа безотказно, става и за почистване на изпечени накладки. нали има много субара дето са автоматик и редовнио имат проблемни спирачки. след прилагане на тази процедура вече има много по-малко проблеми с изпечени накладки и криви дискове. след поставяне на нови спирачки ги караме да правят три зловещи спирания с активиране на АБС-а и е ОК. накладките улягат, дисковете не прегряват - няма време - затова не трябва да се прави продължително, а кратко, но зловещо спиране
status: за БАН
http://www.tirerack.com/brakes/tech/tec ... ?techid=85maggkrabar написа:Асене, що не пробваш онази бързата процедура за разработване на спирачки...
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
след доста тестове се оказа, че всъщност бързият беддин е доста по-ефикасен. аз по-специално се поразтърсих за това преди време - още с появата на субару трибека, много фирми почнаха да го купуват за служебна кола, карат го като бесни, правят тежки спирания от над 200км/ч - и дори чисто нови оригинални спирачки издъхват за няма и 1000км пробег, скапват дори спортни спирачки - тежка кола, 4х4 автоматик - спирачките са много натоварени. след прилагане на въпросните процедури много от проблемите изчезнаха - при възможност ние прилагаме процедурата, но само ако има време - иначе подробно ги инструктирам какво да правят и резултатът е много добър - без значение дали са нормални или спортни спирачките, дали са нови или просто изпечени. с такива процедури се избягва получаването на канали(грапавини) по дискът, предпазва се от изкривяване - все неща които водят до лоша работа на спирачките, биене или свирене.
ландикар е със спортни спирачки DBA на импресата - и пак ги запали за две-три обиколки. после се оказа, че е изключил автоматичното управление на централният диф и така е претоварил спирачките. централният диф на импресата оптимизира спирането и като не се използва става зле, спирането е лошо - спирачките на ипресата явно са проектирани да работят с негова помощ.
ландикар е със спортни спирачки DBA на импресата - и пак ги запали за две-три обиколки. после се оказа, че е изключил автоматичното управление на централният диф и така е претоварил спирачките. централният диф на импресата оптимизира спирането и като не се използва става зле, спирането е лошо - спирачките на ипресата явно са проектирани да работят с негова помощ.
status: за БАН
..
бад дог,,,гледам адаптора и виждам че е в различни ранини,,,
каква е разликата между двете??
има ли чалъм да се вземе милиметри от лицето на захват на диска и от хуба на ае-то и от ушите на апарата,,,,,, така че адаптора-да стане равен ,а диска да отиде малко по навън??
има ли варянт две парчета от различните равнини да се заварят едно за друго-за да не се прави сложен детайл??
глупаво ли е да се потърси диск-който е по тесен и прилияга по навън в раборната си площ--така че адаптора да е равен??
каква е разликата между двете??
има ли чалъм да се вземе милиметри от лицето на захват на диска и от хуба на ае-то и от ушите на апарата,,,,,, така че адаптора-да стане равен ,а диска да отиде малко по навън??
има ли варянт две парчета от различните равнини да се заварят едно за друго-за да не се прави сложен детайл??
глупаво ли е да се потърси диск-който е по тесен и прилияга по навън в раборната си площ--така че адаптора да е равен??
Re: ..
няма начин.rudolf написа:бад дог,,,гледам адаптора и виждам че е в различни ранини,,,
каква е разликата между двете??
има ли чалъм да се вземе милиметри от лицето на захват на диска и от хуба на ае-то и от ушите на апарата,,,,,, така че адаптора-да стане равен ,а диска да отиде малко по навън??
на такива места не може да са заварява!!! Това са спирачките!!!!!!!!!!!!rudolf написа: има ли варянт две парчета от различните равнини да се заварят едно за друго-за да не се прави сложен детайл??
Не. Може да пробваш.rudolf написа: глупаво ли е да се потърси диск-който е по тесен и прилияга по навън в раборната си площ--така че адаптора да е равен??
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта