Ами, Колега, междувременно всички производители вдигнаха цените много и 45 000лв си е нищо. Огледай се колко струва, например Мазда 3 (купихме на тъщата ми преди 2 месеца една за 56 000 лв

). Огледай колко струва Голф, Астра и т.н., все коли от класа на Королата. И коли, на който изработката им не е нищо кой знае колко по-качествено. Все споменавам, но имам поглед отблизо при една Е-Класа 2017 година, най-високо ниво на оборудване на няма 80 000 км (все я споменавам, като давам примери с кофти капанчета в качеството при ПРЕМИУМ бранд). Е, за цена от над 70 000 Евро получаваш тропащо въздушно окачване, дефекти в мултимедията, паразитни шумове от панорама-покрива, паразитни шумове от интериора и дръжките на вратите (точно колкото и при моя Авенсис), светкавично износващи се задни накладки и в последно време значително износване на кожените предни седалки по бордовете (онзи ден стана на въпрос точно това в една друга тема) много повече от на Авенсиса ми, който струва почти 3 пъти по-малко. Ами, тъпо звучи, но си карай Королата и не обръщай внинмание на дреболии, все пак не струва 140 000 лв......пък и на пътя няма да те остави, поне Королата на жена ми го доказа това.

И ако искаш безусловно качество на изработката се цели в коли за по над 200 000лв, май така се оказва напоследък

....Аа, мога да спомена и едно 3 годишно БМВ М3 на един колега, на което предницата НЕ може да се центрова, губи центровка за има-няма 15 000км и износва предните гуми неравномерно. Е, колко точно струва колата му не знам, но предполагам е над 100 000Евро. Аз напоследък наистина се смайвам, като наблюдавам що за качество е взело да цари при автомобилите. Но, факт, всички са станали мега функционални
