Публикувано на: 08 Ное 2007 10:13
Kakvoto i da e Fabia e dobra kola sravnenie drugite evropeiski koli no vse pak triabva da se znae 4e toyota e made in japan a iaponcite mislat s 4-5 godini napred taka 4e iarisa si e po-dobyr
hyankov,не искам да го подчертавам,а само да изкажа факти и то не за друго,а защото някои колеги тврдят,че точно Шкода е по-добре оборудвана и с повече екстри от една Тойота.При Фолксваген положението е аналогично-Поло се предлага с ужасно постно оборудване,Голф 5 !!! също е много малко оборудван за цените,които са обявили.Погледни Голф 4-без никакво оборудване,погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н..hyankov написа:LEXUS, 2-3 пъти подчертаваш че по-базова кола от VW няма. За кой модел точно на VW говориш или като цяло? Да не е за някоя Голф 2ка? Щото аз с други впечетления съм останал... ама както кажеш де, нема да спорим сега
Еее, тук облече жълтата фланелка. Превиа вече не се предлага (поне в UK), но когато си купувах моя минибус цените бяха следните:LEXUS написа:...погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н.
Мдам...супер сравнение. Кефи ме. ШАРЪНА от 113 автомобила е на 112 място с 11.5% дефекти на 100 автомобила.....Scott написа:Еее, тук облече жълтата фланелка. Превиа вече не се предлага (поне в UK), но когато си купувах моя минибус цените бяха следните:LEXUS написа:...погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н.
Sharan 1.9 TDI PD(130bhp) Carat GBP 23505 - това е най-високия клас вкл. кожен салон
Previa 2.0 D-4D CDX (114bhp) GBP 24455 - това е най-високия клас , кожен салон беше 1800 паунда екстра, т.е. цената за сравнение става 26255.
Предполагам цифрите говорят достатъчно. Отгоре на всичко пътния данък, който се определя от количеството CO2 на Шаръна беше 22%, а на Превиата 25%. Да не се впускам и в подробности като брой въздушни възглавници - 2 за Превиа, 4 за Шарън, разход на гориво 7.2л/100км комбиниран за Превиа, 6.5 за Шарън и т.н. На всичкото отгоре се предлагаше и Сеат Алхамбра, което е същата кола като Шаръна за GBP 20600.
Не ми се занимава с дребни спорове, но ме дразнят лозунгите, които ти разпространяваш. Ако се върнем на сравнението Фабия - Ярис и погледнем цените (от БГ интернет) най-евтиния Ярис е 18980лв (ако добавим климатик става 20729), за тези пари може да се вземе Фабия Амбиенте и ще ти останат 1000 лева за бензин.
За Шаръна не мога да коментирам, но имам Алхамбра от 4 години. Досега освен консумативи съм сменил една кормилна щанга и презареден климатика, това докато беше още в гаранция, и миналата година смених МАФ сензор - 52 паунда.diver написа:... ШАРЪНА от 113 автомобила е на 112 място с 11.5% дефекти на 100 автомобила...
Ам мамка им на другарите от ТУВ...долна пропаганда ще да е тва колко скапани са тия от ВАГ...Scott написа:За Шаръна не мога да коментирам, но имам Алхамбра от 4 години. Досега освен консумативи съм сменил една кормилна щанга и презареден климатика, това докато беше още в гаранция, и миналата година смених МАФ сензор - 52 паунда.diver написа:... ШАРЪНА от 113 автомобила е на 112 място с 11.5% дефекти на 100 автомобила...
Ами 'другарите от ТУВ' и те трябва да живеят от нещо. Като си закараш колата при тях и една лампичка да е изгоряла, пак слагат кръстче.diver написа:Ам мамка им на другарите от ТУВ...долна пропаганда ще да е тва колко скапани са тия от ВАГ...
Правилно думаш....ама по тая логика, защо не горят крушките и на останалите производители?! В интерес н аистината аз недоволен голфаджия не познавам. А ти?!Scott написа:Ами 'другарите от ТУВ' и те трябва да живеят от нещо. Като си закараш колата при тях и една лампичка да е изгоряла, пак слагат кръстче.diver написа:Ам мамка им на другарите от ТУВ...долна пропаганда ще да е тва колко скапани са тия от ВАГ...
Няма за какво да спорим, аз говоря от личен опит, ти цитираш статистически данни, аз съм търсил такава кола на времето, избрал съм нещо произведено от VAG и съм много доволен. Най-важното, че пак бих си купил нещо произведено от тях.
Ще трябва явно да ти обяснявам по-подробно - Sharan е миниван, те в Германия се карат предимно от домакини. Предполагам ще се съгласиш че е рядко жена да си сменя сама крушките, грижи за колата и т.н. Затова има сервизи. като му дойде времето за преглед, тя отива в сервиза и казва, ето колата, искам да мине преглед. И ... 'другарите от ТУВ' прекарват колата на преглед, но защото колата е занемарена се налагат някои ремонти, които те естествено регистрират за любителите на статистиката. Това е моята теория.diver написа:Правилно думаш....ама по тая логика, защо не горят крушките и на останалите производители?! В интерес н аистината аз недоволен голфаджия не познавам. А ти?!
Пак не позна. Мойта теория е че ГОЛФаджийството е диагноза, а за ШАРАНА приятел си купи чистак бърсак нов и почти 9 месеца не е излизал от сервиза и вярвай ми, крушките не са били проблем...Scott написа:Ще трябва явно да ти обяснявам по-подробно - Sharan е миниван, те в Германия се карат предимно от домакини. Предполагам ще се съгласиш че е рядко жена да си сменя сама крушките, грижи за колата и т.н. Затова има сервизи. като му дойде времето за преглед, тя отива в сервиза и казва, ето колата, искам да мине преглед. И ... 'другарите от ТУВ' прекарват колата на преглед, но защото колата е занемарена се налагат някои ремонти, които те естествено регистрират за любителите на статистиката. Това е моята теория.diver написа:Правилно думаш....ама по тая логика, защо не горят крушките и на останалите производители?! В интерес н аистината аз недоволен голфаджия не познавам. А ти?!
Твоята е, че Голфаджиите са доволни от колите си, може пък и двамата да сме прави.
Добра разгледай и сравни Туран с Корола Версо и пак ела тука да говориш.Scott написа:Еее, тук облече жълтата фланелка. Превиа вече не се предлага (поне в UK), но когато си купувах моя минибус цените бяха следните:LEXUS написа:...погледни един Шаран и го сравни с една Тойота Превия и виж кой е по-добре оборудван и т.н.
Sharan 1.9 TDI PD(130bhp) Carat GBP 23505 - това е най-високия клас вкл. кожен салон
Previa 2.0 D-4D CDX (114bhp) GBP 24455 - това е най-високия клас , кожен салон беше 1800 паунда екстра, т.е. цената за сравнение става 26255.
Предполагам цифрите говорят достатъчно. Отгоре на всичко пътния данък, който се определя от количеството CO2 на Шаръна беше 22%, а на Превиата 25%. Да не се впускам и в подробности като брой въздушни възглавници - 2 за Превиа, 4 за Шарън, разход на гориво 7.2л/100км комбиниран за Превиа, 6.5 за Шарън и т.н. На всичкото отгоре се предлагаше и Сеат Алхамбра, което е същата кола като Шаръна за GBP 20600.
Не ми се занимава с дребни спорове, но ме дразнят лозунгите, които ти разпространяваш. Ако се върнем на сравнението Фабия - Ярис и погледнем цените (от БГ интернет) най-евтиния Ярис е 18980лв (ако добавим климатик става 20729), за тези пари може да се вземе Фабия Амбиенте и ще ти останат 1000 лева за бензин.
Охаа ,как ги правиш лесно сметките само.Scott написа: Не ми се занимава с дребни спорове, но ме дразнят лозунгите, които ти разпространяваш. Ако се върнем на сравнението Фабия - Ярис и погледнем цените (от БГ интернет) най-евтиния Ярис е 18980лв (ако добавим климатик става 20729), за тези пари може да се вземе Фабия Амбиенте и ще ти останат 1000 лева за бензин.
Опа,чакай малко сега,ами дали Mitsubishi Space Wagon ili Toyota Picnic да не са миниванове??? Или на тях не им горят крушките laugh.gif или пък не се карат от жени... biggrin.gif Твоята теория няма нищо общо с практиката.Другарите от Тюв всяка година преглеждат колите и германските технически прегледи са най-строгите в Европа,така че с общите приказки"защото колата е занемарена се налагат някои ремонти" не на нас тия.Scott написа:Ще трябва явно да ти обяснявам по-подробно - Sharan е миниван, те в Германия се карат предимно от домакини. Предполагам ще се съгласиш че е рядко жена да си сменя сама крушките, грижи за колата и т.н. Затова има сервизи. като му дойде времето за преглед, тя отива в сервиза и казва, ето колата, искам да мине преглед. И ... 'другарите от ТУВ' прекарват колата на преглед, но защото колата е занемарена се налагат някои ремонти, които те естествено регистрират за любителите на статистиката. Това е моята теория.
Не,не ,принципно казвам,че в базови версии на различните си модели Тойота предлага повече екстри от базовите модели на Фолксваген,при това на по-ниска цена.Scott написа: Sharan 1.9 TDI PD(130bhp) Carat GBP 23505 - това е най-високия клас вкл. кожен салон
Previa 2.0 D-4D CDX (114bhp) GBP 24455 - това е най-високия клас , кожен салон беше 1800 паунда екстра, т.е. цената за сравнение става 26255.
Предполагам цифрите говорят достатъчно. Отгоре на всичко пътния