Страница 2 от 2

Съскане при развиване на капачката на резервоара

Публикувано на: 23 Юли 2020 12:21
от BOz
Тази система не беше задължителна за Европа до миналата година.
От тази година вече всеки нов модел автомобил трябва да има такава система за управление на парите.
За това по-старите коли се държат и доста различно. Някои модели може да съскат, други не. Въпрос на виждането на конструктора и спазване на зададените му параметри.

Съскане при развиване на капачката на резервоара

Публикувано на: 23 Юли 2020 12:40
от nikdel
И моята вдигаше голямо налягане, та се изплаших и премахнах филтъра за парите. Сега отиват директно към дросела. Налягане в резервоара вече няма. Не съм забелязал прооблем.

Съскане при развиване на капачката на резервоара

Публикувано на: 23 Юли 2020 19:21
от Hursa
По скоро - отиват в атмосферата, когато спрете и когато зареждате. Филтъра е адсорбер (преди него има сепаратор, който отделя носещите се в обема много малки капки, вдигнати при "плискането" на горивото в резервоара при движение на автомобила) - върху повърхностите на който кондензират бензиновите пари, за да не бъдат изхвърлени. Електро клапана свързва смукателен колектор над определени обороти с атмосферата, през адсорбера, така се дренира образувалия се конденз по неговите повърхности (както и горивото уловено от сепаратора).