Страница 2 от 2

Публикувано на: 14 Авг 2007 16:34
от slowtraveler
Това с вакуума е много гаден номер wacko.gif
Веднъж така бях тръгнал от Варна за София и колата загуби мощност и изгасна за първи път около Шумен...
След 3-4 мин почивка - палиш и изминаваш 20-30км, и пак гасне...
Докато разбера, че е капачката колата гасна 3-4 пъти....
Накрая я пробих с един пирон(беше ефтина капачка) и всичко се оправи biggrin.gif
А Авенсиса също прави над-налягане, и си го пише в книжката - да отваряш бавно за да се изравни налягането...

Публикувано на: 14 Авг 2007 21:00
от racing_fan
Днеска свалихме с баща ми тоя филтър за бенз. пари, пробвахме и него и другите маркучите, който влизат и излизат от него, всичко е ОК, няма запушено. Всичко си работи. Еми явно е нормално да има налягане, а просто сега от по-топлото време е повече. Ама бензиномера защо не е точен незнам. Или пък ми дава по-голям разход отколкото аз си мисля??? Хмм, може и това да е, аз както карам... кой знай къв разход прави...

Публикувано на: 15 Авг 2007 05:41
от Japanese_fever
poli написа:В капачката има един клапан който не отваряше,ма сега вече отваря biggrin.gif
Principno na kolite s FI kapa4kata na rezervoara ne trqbva li da zatvarq hermeti4eski ili ne6to sum se oburkal?

Публикувано на: 15 Авг 2007 13:20
от racing_fan
Май се бъркаш, и мойта включително има клапан в капачката, който действа навътре, тоест може само да засмуква въздух, но не и да изкарва. И като се повреди и не може да влиза въздух, резервоара се смачква. Баща ми май е виждал, става наполовина,че и по-малък.