Страница 2 от 3
P0301 грешка
Публикувано на: 01 Ное 2023 09:47
от xtratime
Привет!
Нямам представа от колко време автомобила е с газова уредба и колко километра е изминала но е напълно възможно и смятам, че ниската компресия е най-вероятно от клапаните. Дали се подменят пуловете или е проблем в леглата или самите клапани и как се отразява газта на този двигател може да каже някой по-запознат.
P0301 грешка
Публикувано на: 01 Ное 2023 10:21
от ufer
Разбира се, че може да е от клапаните, но като се свали главата за ревизия, нищо не пречи да се проверят най-малко цилиндрите и при съмнения да се види поне едно бутало, а микрометърът ще покаже, какво е положението... Ако случайно хлабината на всички клапани е извън допуските, би било мечта на всеки да оправи проблема само чрез пуловете...

P0301 грешка
Публикувано на: 01 Ное 2023 21:49
от Аурис2008
Имам един такъв който прави и състезателни коли ...демек има опит ...и ми каза около 1000 лв за главата акоье само тя ..мисля че цената е ок щото във пит⁹
P0301 грешка
Публикувано на: 01 Ное 2023 21:52
от Аурис2008
Имам един такъв който прави и състезателни коли ...демек има опит ...и ми каза около 1000 лв за главата акоье само тя ..мисля че цената е ок щото във пит стоп започнаха от 2500
P0301 грешка
Публикувано на: 01 Ное 2023 22:28
от WoLF
Цена се дава като се отвори, а отвори ли се трябва да се затваря

P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 10:15
от Аурис2008
Е логично е няма да се кара с отворен двигател...
P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 10:48
от ufer
Скоро тези, които вземат по 1-2 бона само за ревизия на глава, ще станат милионери, дерзайте...

P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 12:33
от Аурис2008
Що много ли е колега
P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 13:27
от ivo_67
Не е само обикновена ревизия с подмяна на някой клапан, водач, шлайфане и припасване. Според мен няма да се оправи само със смяна (шлайфане) на пуловете. Те за това искат 1-2 бона. Отклоненията в компресията (включително в 1 от цилиндрите, който отчита около 9) са толкова значителни, че ще се наложи смяна на главата, или на клапанните гнезда, ако някъде го правят.
Аурис2008 написа: ↑31 Окт 2023 22:00
само ми е чудно как с тази компресия колата пали както се казва на 1 зъб и върви с по 170 по магистралата,но не винаги де...
Компресията е замерена в Пит Ауто на загрял двигател, както е правилно. Топлинните хлабини на клапаните са около 0.05-0.00 мм, т.е. вероятно почти няма такива. Примерно нормално на загрял двигател трябва да са около 0.20-0.22 мм, а на студен около 0.35-0.40 мм, дори повече при някои двигатели с кобилици. Разлика от цели 0.15-0.20 мм. При студен старт в твоя случай има някаква минимална хлабина и ако направиш замерване на компресията може да се окаже почти в нормата, или някъде около 9.5 бара, колкото е и на четвърти цилиндър. В този случай пали от "един зъб".
P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 13:30
от iovkito
И къде отива икономията от газта? Пак преливане от пусто в празно.
P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 20:00
от Аурис2008
Ами имам и пежо 307 там всичко е ок а го карам на газ поне 7 г...но на япончетата четох че се износват по лесно на газ ...уш за жената този Аурис пъккво изнезна...
P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 20:05
от ufer
Аурис2008 написа: ↑02 Ное 2023 12:33
Що много ли е колега
Ами много е! Всички у нас пощуряха да помпят цени... и майсторите не правят изключение. Всички почнаха да работят по западноевропейски тарифи, а не могат да осмислят, че това не е съобразено с реалността у нас. Казано разговорно, търсят си канарчета или балами, които да им изсипват хилядарки. Иначе всеки може да донесе от 10 кладенеца вода, за да си докаже тезата на поскъпването....

P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 20:06
от Аурис2008
Така е ма нали знаеш...болен се е.е на легло
P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 20:54
от ufer
1000 лв. може да струва примерно пълна ревизия, но със задължителна смяна с нови оригинални клапани, всичко останало е спекулация. Потърси си някой гаражен майстор, който не е по-лош от която и да е прехвалена фирма. 500-600 лв. струва ревизия със старите клапани и с нови керамични легла и то във фирма... Друг е въпросът, че много често им пропадат леглата по време на работа. Причината - или стари машини, или некадърни специалисти. Изводите всеки да прави за себе си...

P0301 грешка
Публикувано на: 02 Ное 2023 22:40
от мехаННика
Ufer, принципно някои разсъждения са ти правилни говорейки общо за двигатели, но като цяло си далече от истината за конкретния двигател. Отново казвам, за да е полезен форума пишете за неща които сте виждали и правили сами. Иначе е само шум и заблуди. Много трудно ще откриете пулове че да ги шлайфате- няма такъв детайл. Ако е духнал между цилиндри и блока не е чугун какво следва? А този май е духнал всички цилиндри. Искаме качество и гаранции накрая, нали?