bad_dog написа:според мен е по-лесно да се прави стъпка по стъпка. Слагаш, подкарваш както е сток. После тунинг. Иначе стават много неизвестните, а като гледам нямаш много опит с правене на подобни неща.
@bad_dog: и аз съм на това мение, но тъй като мотора е от Селика, баш сток нема как да стане работата...
По въпроса за intercooler-a - предполагам си разровил достатъчно и трябва да си видял че за MR2 общо взето има смо един кулер на пазара който става на фабричното място и е голям и върши някаква рабнота. Да се вади кулер чак отпред си е безсмислено, щото като олабиш 2 + 2 метра въздуховод и къде му е ползата от файдата незнам

. Водния кулер от селиката не е лош, ама според мен ша има неколко проблема - първо капака на двигатела на МР-а нема да може да се затваря biggrin.gif и второ - истинския проблем - ще трябва да прекарваш водни магистрали до отпред и да мислиш как да нахендриш радиатор в гъчканицата зад предната броня...и трето...DANIEL ще каже по-добре, ама си спомням че той никак не беше доволен от ефективността на оригиналния воден кулер от селиката....
и за финал - китайско турбо - моля те, недей... колектори - сток чугунените колектори много хора пишат че са ОК за мощности до 500-600 к.с. което само по себе си обезмися даването на пари за китайски такива.
пак успех, и... keep us posted
