Страница 2 от 3
Публикувано на: 10 Авг 2007 10:56
от jamie
jim_beam написа:@ yovcho2247
не знам колко ти е стара колата,но синтетичните масла не са за всеки мотор.при по-старите коли(2000г) разяждат уплътненията,както имат свойството да разтварят нагар и разни образувания вследствие предишно ползване на минерално масло.огледай си много добре двигателя,да не се наложи да сменяш някоя гарнитура или гумички на клапаните.
на тия километри бих карал с поне 10w40 или даже 15w40(но не за зимата).
.....................
това че тoйота масло се прави от валволин,за пръв път го чувам.в книжката пише toyota genuine oil,оригинално значи.
всъщност валволин е на сравнително прилична цена,ето оттук си поръчах моето:
http://shop.aubu.de/catalog/index.php/c ... 4bcea820a4
1. Valvolin е мама му стара - личи си дори под лепенката Тойота на опаковката. Прозира (гледах в ТМ АУТО).
2. синтетичните не разяждат уплътненията (освен на много редки мотори - ранните ванкели) но останалите ефекти които си описал са верни. Обаче при добър мотор нищо не пречи да се използва синтетично масло без оглед пробега - с правилния (за мотора и климата) вискозитет. Затова и винаги когато отварям мотор за пръв път сменям всички гарнитури и семеринги (купувам целия кит).
Публикувано на: 11 Авг 2007 10:03
от jim_beam
@jamie
преди са били използвани други материали за изработка на гарнитурите.четох в страница на fuchs,който е производител на ориг. масла на мерцедес.ако въобще е възможно да се ползва full syntetic трябва да се прави промивка на двигателя със специална химия,което не е много евтино.а ако в началото всичко изглежда наред идва момент когато започват течове.
пак казвам,не го знам от опит,а каквото съм чел,но мисля,че хората си разбират от работата.
а това че новите синтетични масла са много по-добри е ясно.
ceko26 написа:...Но ако колите не са ви в гаранция може каквато искате марка.
...
даже и да е вгаранция колата никъде няма изрично изискване от тойота да се кара с техни масла!
трябва само да отговаря на определени спецификации и евентуално вискозитет,които са описани в книжката на съответния модел.
аз например,макар,че колата ми е в гаранция си нося мое масло,което е доста по-добро от оригиналното за моя модел и почти 3 пъти по-евтино.
но масления филтър трябва да е оригинален,т.е. е от тях!
Публикувано на: 22 Авг 2007 20:24
от yovcho2247
колеги причината вече е ясна 3
счупени сигмента и опечени вложкки
Публикувано на: 23 Авг 2007 09:28
от ceko26
Следва въпроса от една тема в сайта "Мит ли е качеството на Тойота?".
Публикувано на: 23 Авг 2007 10:08
от diver
ceko26 написа:Следва въпроса от една тема в сайта "Мит ли е качеството на Тойота?".
Доколкото последните 2 години съм убил 4 двигателя от каране на различни производители а от 4 дни съм собственик на тойота, много скоро мисля да отговоря на тоз въпрос;)
Публикувано на: 23 Авг 2007 17:50
от yovcho2247
аз до сега карах форд и нямах никакви проблеми от което заключавам няма лоша кола има лош стопанин може да и вземеш душата и за 1 ден
Публикувано на: 24 Авг 2007 09:01
от the_rider
diver написа:Доколкото последните 2 години съм убил 4 двигателя от каране на различни производители а от 4 дни съм собственик на тойота, много скоро мисля да отговоря на тоз въпрос;)
Ивинявай ама това на мене ми звучи не като "карам страшно много" а а като "карам лошо и не поддържам колата"

Публикувано на: 24 Авг 2007 18:44
от diver
the_rider написа:diver написа:Доколкото последните 2 години съм убил 4 двигателя от каране на различни производители а от 4 дни съм собственик на тойота, много скоро мисля да отговоря на тоз въпрос;)
Ивинявай ама това на мене ми звучи не като "карам страшно много" а а като "карам лошо и не поддържам колата"

Чесно казано ми е средно тая как ти звучи. Колите ми са подържани както трябва с най-добрите масълца дет има на пазара. Просто не издържат на напъна;) А дал икарам лошо или не досега ходова част или нещо по тенекията не съм правил. При 140-150000 на година
Публикувано на: 24 Авг 2007 22:01
от kristian
Публикувано на: 25 Авг 2007 07:36
от diver
ми не слизам:( През ден до морето върша нещо за 1-2 часа и обратно в София:( Да видим сега тойотката колко ще издържи на напъна.
Публикувано на: 27 Авг 2007 01:25
от LEXUS
Kakva e?Hiace...
Публикувано на: 27 Авг 2007 09:04
от the_rider
diver написа:the_rider написа:diver написа:Доколкото последните 2 години съм убил 4 двигателя от каране на различни производители а от 4 дни съм собственик на тойота, много скоро мисля да отговоря на тоз въпрос;)
Ивинявай ама това на мене ми звучи не като "карам страшно много" а а като "карам лошо и не поддържам колата"

Чесно казано ми е средно тая как ти звучи. Колите ми са подържани както трябва с най-добрите масълца дет има на пазара. Просто не издържат на напъна;) А дал икарам лошо или не досега ходова част или нещо по тенекията не съм правил. При 140-150000 на година
150 000 годишно, по 2 години прави 300 000 км. Разделено на 4 коли приблизително 75 хил. на кола. За толкова и вартбург неможеш да "убиеш" в случай че не караш до морето на трета?????????
Публикувано на: 27 Авг 2007 09:24
от diver
the_rider написа:
150 000 годишно, по 2 години прави 300 000 км. Разделено на 4 коли приблизително 75 хил. на кола. За толкова и вартбург неможеш да "убиеш" в случай че не караш до морето на трета?????????
как не бях се сетил, че правя ненужни ремонти ей....да се замисляш, че колите не са били нови например? а за варгата дай насам, мисля, че бързо ще те опровергая....
Публикувано на: 27 Авг 2007 09:27
от the_rider
diver написа:the_rider написа:
150 000 годишно, по 2 години прави 300 000 км. Разделено на 4 коли приблизително 75 хил. на кола. За толкова и вартбург неможеш да "убиеш" в случай че не караш до морето на трета?????????
как не бях се сетил, че правя ненужни ремонти ей....
Батка, ти май не правиш разлика между форум и локумджийница?!
Публикувано на: 27 Авг 2007 14:04
от ceko26
Колега не се заканвай на Вартбург (двутактов), че ако е здрав и с масълце не можеш да му счупиш двигателчето, това е проклета машина колкото повече газ му даваш толкова повече го мажеш с масло.
Относно за мита , 4 служебна кола си троши двигателя преди 150 000 км. Миналата седмица се разтропа една на 128 000 км. ,а преди това харчеше на 2-3 000км по литър.От 11 Тойоти , 4 не харчат масло ,а са още в гаранция.Други оплаквания няма.
Идеята при купуване на Тойота е да купиш японско качество ,а те ти продават английска зглобка, европейски дизайн и гръцка потдръжка от български майстори .Може би в сравнение с другите нови коли се води за издръжлив автомобил, но спрямо колите от 90-те са като еднодневки.