Страница 2 от 2

Тoyota avensis 1.8 vvti 2000 g изгасна и не пали

Публикувано на: 12 Дек 2019 22:45
от slowtraveler
Там може да бъде избутана от едно Терано с лебедка и желязна офроуд броня (то няма и как да влезе де, щото има дистанционно управлявема бариера) :)
За съжаление не мога да откликна пряко на колегата до Нова година поради лични ангажименти (децата се прибират за малко от чужбина и ще разполагат напълно с времето ми... )...
Освен това нямам и техническа възможност да проверя нещата, които биха ме усъмнили - нямам сервиз например с манометър за горивото (вероятно след проверка с компютъра това би било първото нещо, което да направя - дали работи бензиновата помпа и дали клапана за налягане е ОК...
Единственото, което бих могъл да помогна - да включа Ланч (нямам и Техстрийм)...
И разбира се - проверка на всички бушони (с уред, а не с поглед - погледът в електротехниката често лъже)...

Тoyota avensis 1.8 vvti 2000 g изгасна и не пали

Публикувано на: 13 Дек 2019 06:12
от Sstoyanov
Алармаджия ходих да я махат и гледаха мислиха... Остава положението Х....

Тoyota avensis 1.8 vvti 2000 g изгасна и не пали

Публикувано на: 13 Дек 2019 08:30
от slowtraveler
Преди или след инцидента я махнаха?
Защото може да не са премахнали (или възстановили) всичко - нямало е как да тестват дали всичко е ОК....

Тoyota avensis 1.8 vvti 2000 g изгасна и не пали

Публикувано на: 13 Дек 2019 08:57
от tora
А сервиз на марката няма ли във Варна? Вместо да се дават пари и губене на време по различни работилници.

Тoyota avensis 1.8 vvti 2000 g изгасна и не пали

Публикувано на: 13 Дек 2019 09:58
от slowtraveler
Лошото е, че когато много народ е пипал - диагностиката става все по-трудна..
И някои сервизи отказват да оправят 'бакиите' на предходен майстор...
Офтопик
Точно това говорихме с колега от форума, който си правеше регулировка на клапани...
Дискутирахме дали да шлайфа пуловете или да си поръча правилните...
Моето мнение бе ако смята да експлоатира колата с разчет да има поне още 150-200х.км, то да си търси правилните (нови или втора ръка, но нешлайфани) пулове.
Защото 'домашният майсторлък' с шлайфане на пулове прави последващ ремонт много по-труден - реално документации, сметки и писания и т.н. стават безполезни - на пула пише 3.25, и ти слагаш пул 3.15 за да увеличиш луфта, ама след сглобяване се оказва, че няма никакъв луфт - някой преди теб пилил с фрезата пула, и реалната дебелина на стария пул е станала 3.00 вместо 3.25, и ти е трябвал пул например 2.80

Тoyota avensis 1.8 vvti 2000 g изгасна и не пали

Публикувано на: 13 Дек 2019 10:42
от Sstoyanov
Сервиз има но цената е доста дебеличка и не ми се действа там..