Страница 2 от 2

Публикувано на: 02 Авг 2007 13:50
от the_rider
Бе хора колата е на 300 км. от софия и на 100 от най-близкия град, където едва ли има майстор, който да е виждал нещо подобно. Ще ходя там за 2-3 дни нито имам време нито си заслужава да я карам до града за тоя ремък. Нито пък мога да я разглобя и ако нещо не се получи да я оставя така. Молбата ми беше проста - "ако някой има схема или знае конкретния случай - белега е тъкв и такъв, намира се там и там, да каже, като незнае-незнае, здраве да е, ше се опраа некак си. Информация "по принцип" не ми е от полза щото и аз съм виждал некоя и друга каруца и принципа го знам.

А че е надлъжен двигателя, си прав, с предно и надлъжен.

Публикувано на: 02 Авг 2007 17:52
от ugabuga
ti vidia li linka deto Heki pusna, tam tochno ima kartinka sas belezite

Публикувано на: 02 Авг 2007 18:03
от the_rider
да, това е една чудесна принципна схема. На новия ремък няма белези, за стария незнам.

Публикувано на: 02 Авг 2007 19:41
от b_d
белезите не са на ремъка, а на ролките и на капаците на двигателя.

Публикувано на: 03 Авг 2007 10:00
от Xeku
Никъде не съм казвал, че Терсела ти е със задно, а само че на коли със задно е по-лесно, отколкото на такива с предно, но принципът е същият! Щом при теб двигателят е надлъжен, нещата стават по-лесно. Не се учудвам, че на ремъка ти няма белези, bad dog ти обясни причината. Не искам да ти "осираме" темата, ти вече сам си го направил! Всички ти казаха, че информацията, която ти дадохме е повече от достатъчна, не знам какво искаш още. Аре, успехи с белезите!

Публикувано на: 03 Авг 2007 13:05
от the_rider
bad_dog написа:белезите не са на ремъка, а на ролките и на капаците на двигателя.
ето това ми трябваше, на капаците на картера и на клапаните ли имаш предвид?
А на схемата на Xeku имаше белези на ремъка, за това писах че ремъка няма белези.
10Х

Публикувано на: 03 Авг 2007 14:02
от b_d
едната е на пластмасовия капак над ролката на ангренажното колело на коляновия вал, която съответства на точка на колелото, което движи водната помпа.

Другата е на металния капак м/у двигателя и ангр. ремък и съответно на колелото на разпр. вал. Преди да свалиш стария разгледай белезите на място и ще се ориентираш. Елементарно е - това, което Хеки ти е дал е напълно достатъчно.

Публикувано на: 03 Авг 2007 14:37
от the_rider
10х отново :thumbsup:

Публикувано на: 03 Авг 2007 17:32
от kristian
the_rider написа:да, това е една чудесна принципна схема. На новия ремък няма белези, за стария незнам.
Ангренажния е със зъби biggrin.gif

Публикувано на: 03 Авг 2007 17:34
от the_rider
нещо не сфащам хумора mellow.gif

Публикувано на: 04 Авг 2007 10:10
от kristian
Извинявам се!
Просто стана много напрегната темата,та се опоитах да се шегувам!
Порови из руските сайтове,може и да намериш нещо.Аз опитах ама не видях,но това не означава че няма.http://enc.drom.ru/toyota/