Страница 2 от 3
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 27 Юни 2020 13:36
от mapamop
Toncho90,
Закачете я тази кола с техстрийм - на Live Tests има тест за всичките бутони, копчелъци и ключалки. Ако е виновен лоста, като я заключиш през централното ще мигат мигачите. Ако е реле, предпазители и букса на ремаркето ще липсват и при заключване, защото веригата им ще е "задръстена". Не съм сигурен и с Delphi дали го нямаше този тест. Поне няма да си купиш "ръчка", за да откриеш че не е тя проблемната. В техстрийм-а мисля че вадеше и текущият статус на тези лостчета и бутони. Не знам обаче ако си в чужбина дали има колега наблизо с Техстрийм. Кабела не е стряскаща цифра, ако се наложи да го купиш, обаче после ще ти трябва лаптоп (желателно с работеща батерия) и самият софтуер.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 14:03
от Toncho90
Взех си колата с нерешени проблеми. Оставих я на паркинга и ще търся по-надежден майстор.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 14:16
от Toncho90
Дори колата стана по-зле. Не пали, трябва да ѝ подам ток с jump starter, вчера я оставих да поработи и светлините на таблото започнаха да премигват и да се променят оборотите и аз я изключих. Днес пак я запали по същия начин като вчера, но днес няма никакви светлини по таблото и като подам газ, стрелката на оборотомера не мърда. Споделих с приятел и той предположи, че е компютъра на мотора engine control unit. Исках да приложа 2 клипчета с това което описах по-горе но не ми позволи сайта да ги прикача.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 18:39
от mapamop
Търси си електричар. Истински автомобилен. Имаш някъде утечка или късо според мен. Закачи я на диагностика - техстрийм. Вероятно ще има записани грешки. Не каза къде се намира колата - България/Англия?
При "спихнал" акумулатор датчиците и уредите се шашкат и се държат странно. На Опела заради прецакано динамо и акумулатор паднал до 10 волта ми мигаха всякакви лампи по таблото. Възможно е да е ECU, но може и да е поднапрежение и модулите да бъркат в сметките заради недостиг на ток.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 19:27
от Sandocan
Таратора е прав.Макар ,че в Англия си е цифра.Мое ли да се пробва с друг акумулатор как стоят нещата?Клеми?Поетапно .Май,май се губи маса .Гадая.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 19:50
от Toncho90
В Англия съм. Миналата година купих нов акумулатор с 5г. гаранция. Запазих час в Тойота за диагностика, знам че дерат по 3 кожи, но е по-добрият вариант отколкото да скача от сервиз на сервиз. Преди да запазя час в Тойота, ходих до 1 сервиз и им обясних всичко, отговориха ми, че електричарят ще трябва да провери всичко на ново и не ми дадоха гаранция, че ще открие проблема. Но съответно трябва да платя за времето през което се е занимавал. А относно първият механик-каубой англичанин, тръгнал съм да си търся правата. Той упорито отрича да е направил нещо, но аз и не очаквам друго.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 19:54
от Toncho90
Възможно ли когато оня механик-каубой когато е занулявал компютъра след смяната на маслото да му е направил нещо? И аз само гадая, както ви казах колата нямаше абсолютно никакви проблеми когато му я оставих. Карах тази кола абсолютно всеки ден и я поддържам както трябва.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 20:10
от mapamop
Съмнявам се. Има предпазител на буксата. А и маслото се зануляваше с някаква комбинация от таблото май.... На теория не би трябвало да закача лаптоп изобщо. По-скоро е ударил някой кабел по време на другите процедури. Гадая...
Дай ми на частно локацията ти. Ще се опитам в понеделник да ти организирам посещение или поне да ми дадат насока къде да идеш. Ако е в Лондон...
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 20:56
от Toncho90
Не съм във Лондон. Доста далеч съм. В Честър живея, близо до Ливърпул.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 21:25
от mapamop
Гадно. И с колата в това състояние рискуваш изобщо да не стигнеш. Буксата на ремаркето в какво физическо състояние? Следи от удари, счупени пластмаси, следи от корозия вътре по клемите на буксата?
Това ли е последното събитие или процедурите на "каубоя" преди аварията?
Веднъж започна с ремаркето, после каза за каубоя и се оплетох. Каубоя какво точно е направил? Освен да развие пробката на скоростната кутия, да източи маслото и да налее новото?
От това което пишеш ми мирише на изгоряло интеграционно реле - то е отговорно за фарове, мигачи, осветление в купето и таблото. Не е невъзможно през буксата за ремаркето да е окъсило и да е "родило". Обаче не ми се връзва картинката с оборотите които се клатят...
За късото което събаря акумулатора, не е невъзможно да е релето. Всъщност релето си е цял електронен блок, и трудно ще го тестваш.
Опитай на първо време да свалиш акумулатора и го зареди. По този начин ще си предпазиш акумулатора от смърт и ще дадеш време на електрониката да се ресетне. Виж на сутринта как ще запали. Чисто логически ако нещо къси и вдига консумацията на динамото не е невъзможно, динамото да ти клати оборотите.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 21:51
от Toncho90
mapamop, Какво ремарке? Аз нямам ремарке, това е проблем на друг колега. Моят случай е следният-оставям си колата за смяна на масло и филтър, и смяна на масло на скоростната кутия. Взех я със не работещи мигачи, при включване на задна скорост индикацията не работи, свети иконката на въздушната възглавница и изписва съобщение checking airbag, климатика не работи и в последствие не пали,осветлението на таблото изчезна, абе брало си е лайката колега...
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 28 Юни 2020 22:11
от mapamop
Извинявай. Чета темата от телефона, и съм се върнал много назад. Моя грешка.
Този който ти сменя маслата само отдолу ли рови, или надига някакви кори около скоростния лост?
Въпросният датчик за задната скорост ако е ударен или с премазани кабели не е невъзможно да ги прави тези мизерии. Обаче за местоположението му трябва да се погледнат схемите, желателно по рама или поне по модел на двигателя.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 29 Юни 2020 00:34
от Toncho90
mapamop, Аз оставих колата в 8:30 и ми се обадиха да я взема в 15:30. Не съм висял в сервиза, все пак ставаше дума за смяна на 2 масла... За 7часс престой не знам оня какво и как е правил.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 29 Юни 2020 09:06
от Toncho90
gimara написа: ↑27 Юни 2020 12:39
Toncho90 написа: ↑27 Юни 2020 11:12
Предположи, че проблемът е в лостчето за мигачите и поръча ново лостче,
Смени майстора! Какво значи предположи? Не измери ли нещо? То лостчето или дава сигнал или не дава и това се установява дори и с пробна лампа.
Взех колата колега, общо взето майстора е разглобява, проверил всички релета и бушони, те били в изправност и се съгласих да поръча лостчето. Смени го, но пак същата работа.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 29 Юни 2020 09:26
от slowtraveler
Трудно е да се дава съвет от хиляди километри разстояние, но проверихте ли алтернатора? Подобно 'странно' поведение се бе получило на колега, който бе объркал поляритета на акумулатора. Съответно алтернатора бе умрял, а токовете си бяха тръгнали по своя път

Споделяш, че не можеш да запалиш колата поради липса на ток. - значи тръгни от там - установяване причината - консумацията...
Ако имаш базови познания и поне едно китайско волтметърче - запали автомобила и виж какво напрежение отива към акумулатора... Ако не отива над 13.3-13.5В - почни от алтернатора. Ако бордовата мрежа през това време е под 10-11В - може да имаш 'странични ефекти' в цялата електроника поради ниско напрежение..
Затова - първо осигури правилното напрежение, и след това продължавай диагностиката...