Публикувано на: 30 Юли 2007 13:26
За Аурис и Леон съм 100% съгласен. На мен Аурис-а ми харесва повече особено ако нещата са за бензинови мотори, според мен си направи тест-драйв и която те грабне - нея.
predpolagam imash predvid kolichestvoto prodadeni koli, koeto ne e zadaljitelno da varvi zaedno s kachestvoto. do skoro GM biaha #1 v sveta(sega sa #2), no sa dosta daleche ot kachestvo.the_rider написа:...но е вярно и че Тойота е производител №1 в света, а WV груп е поне на 4-5 място...
За гаранциите незнам, но частите при вносителите са скъпи навсякъде. Аз карах аурис и според мен лоста е много ергономичен, но....това вече си е "въпрос на вкус"....казало кучето и се облизало под опашката... laugh.gifbianko написа:Благодаря на всички, които ме посъветваха коя кола да избера. Беше полезно. Отказах Yarisa (установих, че не ми се кара малка кола и по добре да дам малко повече пари , но да си заслужава), бях се насочил към Corolla, от Toyota ме посъветваха да си взема Auris-1.6, бензин. Много ме грабна дизайна на тази кола, както външно така и вътрешно. Стори ми се неудобна скоростната кутия обаче. Мисля , че ше уморява ръката там където са я сложили. Ще направя един тест-драйв и ще видя как ще е.
Карах Leona, хареса ми, но пък за разлика от Toyota, много семпъл дазайн. Иначе като цяло много добре движи. Не е шумна, твърдо вози, но май за тях е нормално.
Сега продължавам да чета тук и там за да реша.
P.S. Чух че сервиза и частите на Toyota са по скъпи, както и това че дори и в гаранция не признавали всичко.
Да, Seata на външен вид ми харесва много повече от Aurisa, но пък Aurisa като вътрешен дизайн е много добър. Проблема е че не това само е най важното. А аз не разбирам от техническата част на колите и затова така се колебая. За парите за който ще взема Aurisa, ще мога да взема дизела на Leon. На Seat обаче гаранцията е само 2 години, на Toyota - 3. Един казва не взимай Seat, вземи Toyota. Други казват точно обратното. В момента колебанието ми е 50 на 50.El Camino написа:Uf, sha zema da se obadq i az, wypreki che temata e absolutno absurdna. Koli w razlichni klasowe, SEAT (ewtiinata alternatiwa na VW) sreshtu nai - nadejdnata kola ot desetiletiq na pazara. Kakto i da e, wajnoto e sobstwenika da znae kakwo iska, wypreki che sym ubeden, che iska da se ubedi, che seat e dobra kola.
Tendenciite srednata konzola sys dupka po sredata i sk. lost iznesen nagore i kym cockpita (tip rali) ne sa nowi, a se e nalojili ot dosta wreme. Sreshtat se kakto w semeini ednoobemni wancheta optimirani za dylyg pyt, taka i wyw wisokiq klas awtomobili. Opredeleno shte se sreshtat i wse po chesto, zashtoto sa edna ot onezi inowacii, koito zaslujawat wnimanie i sa preporychitelno za wgrajdane (pri BMW naprimer).
Ta otnowo po temata - wzemi si Seata.
Не забравяй, че Леон е доста по-добре оборудван и по-просторен автомобил от Голф, може би трябва да се сравнява с Голф Плюс. Няма да се учудя ако стандартните глезотийки са повече от тези на Ауриса за същата цена (поне в UK е така), просто цените на новите Тойоти много се вдигнаха последните 3-4 години.jamie написа:...Според мен със Сеата разликите само биха били още по-големи в полза на Аурис-а...
Ne mi se shte da sporim po toia vapros/za kachestvoto na Toyotite/,no vajnoto e ,che Toyota prodaljava da pravi nai-zdravite koli v sveta,i otnovo vkarva nai-mnogo koli sred parvite v statistikata za zdravina na TUV.,,T.e parvite v TUV sa vse Toyoti,Porsche 911 ,po niakoia Mazda i po niakoi mercedes S-klasa.the_rider написа: Вярно, че и качеството на новите тойоти не е като на едновремешните /важи за всички произвадители/, но е вярно и че Тойота е производител №1 в света, а WV груп е поне на 4-5 място...
Dual VVt-i motora na Auris e s klasi nad FSI--koito harchi ot skapia 98H.Dual VVt-i e mnogo elastichen motor,i prevazhojda FSI po vsichki pokazateli.Koi ceni sa se vdignali mnogo.Vij na Golf 5 cenite i togava govori.Toyota Auris e s mnogo dobra cena za chisto nov model.Leon e ispanosglobeno tvardo vozeshto podobie na kola s ujasno evtini plastmasi v interiora.Seat nikoga ne e bil s klasata na Folksvagen,ta kamo li s tazi na Toyota.A seat se chupi podobno na frenska kola,troshivi sa mnogo Seat.Scott написа:Не забравяй, че Леон е доста по-добре оборудван и по-просторен автомобил от Голф, може би трябва да се сравнява с Голф Плюс. Няма да се учудя ако стандартните глезотийки са повече от тези на Ауриса за същата цена (поне в UK е така), просто цените на новите Тойоти много се вдигнаха последните 3-4 години.jamie написа:...Според мен със Сеата разликите само биха били още по-големи в полза на Аурис-а...
Също и FSI двигателя е много еластичен и е по-лесен за ежедневно каране - максималния въртящ момент настъпва при 3600 об/мин за разлика от Ауриса - 5200.
FSI ми допада като идеология. Не бих го използвал с некачествени горива обаче (БГ реалност). Странно ми е да гледам на ЛЕОН-а дори като на Голф, че и плюс - може би съм недогледал но за мен е просто по-некачествен Голф + Да Силва опаковка.Scott написа:Не забравяй, че Леон е доста по-добре оборудван и по-просторен автомобил от Голф, може би трябва да се сравнява с Голф Плюс. Няма да се учудя ако стандартните глезотийки са повече от тези на Ауриса за същата цена (поне в UK е така), просто цените на новите Тойоти много се вдигнаха последните 3-4 години.jamie написа:...Според мен със Сеата разликите само биха били още по-големи в полза на Аурис-а...
Също и FSI двигателя е много еластичен и е по-лесен за ежедневно каране - максималния въртящ момент настъпва при 3600 об/мин за разлика от Ауриса - 5200.
Няма какво да спорим имам предвид, че по принцип новите модели от всички марки излизат с повече слаби места заради по-късите периоди на разработка на моделите, но Тойота продължава да е №1 и в това съм убеден.LEXUS написа:Ne mi se shte da sporim po toia vapros/za kachestvoto na Toyotite/,no vajnoto e ,che Toyota prodaljava da pravi nai-zdravite koli v sveta,i otnovo vkarva nai-mnogo koli sred parvite v statistikata za zdravina na TUV.,,T.e parvite v TUV sa vse Toyoti,Porsche 911 ,po niakoia Mazda i po niakoi mercedes S-klasa.the_rider написа: Вярно, че и качеството на новите тойоти не е като на едновремешните /важи за всички произвадители/, но е вярно и че Тойота е производител №1 в света, а WV груп е поне на 4-5 място...