Страница 2 от 4
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 02 Май 2019 10:16
от Kiki
dzhigov17 написа: ↑01 Май 2019 19:33

Никога повече Тойота!
Тойотата не ти е виновна, ами тоя, който я е карал преди теб и лошо, да не кажа изобщо не я е поддържал както трябва.
Каквато марка кола да вземеш, която е карана и поддържана по подобен начин, ще има същите, а и още повече проблеми, защото Тойота е все пак от здравите коли.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 02 Май 2019 12:19
от iovkito
Дали има ДПФ се проверява по номер на рамата или с диагностика. Аз си мисля, че колежката не е попаднала на майстори и са сменяни части без да има голям смисъл от това. Какви са били първоначалните симптоми, за да се стигне до ремонт на дюзи, смяна на клапан, подгревни свещи и т.н.? Когато се рови на много места едновременно, обикновено така се получава. Не е случайно това, че колата е влязла в авариен режим точно след ремонта.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 02 Май 2019 13:11
от miso25
batececo, проблема е в префишния добственик, който е навъртял няколко стотин хиляди км и нашия джамбазин я е взел полу умряла, закърпил я и хайде на тънка цена. 90% от колите, които се продават у нас са такива и понеже сме си бедни и не можем да отделим голяма сума за кола и така става. А когато някой поиска по-висока цена спрямо другите коли и всички се мръщят. Пример с моето Версо - обаждаха се няколко човека и ама тя е скъпа, ако може да свалиш!! Ок му казвам - махам ти втория комплект гуми... ама защо аз го искам. И ги разкарах и им казах да отиват да си купуват евтините. Ако не се лъжа по ник-а ти още от форума на Рено те помня и там имаше драми.
Нищо лично към колежката, но нашите джамбази са такива и не само нашите. Факт е, че между тях има и читави. Намери си читав майстор да направи правилна диагностика.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 02 Май 2019 14:13
от batececo
С това съм съгласен, че се вкарва скрап, Реното беше друга история, двигателя до ден днешен не гори масло и няма износване, но си има други безброй паразитни проблемчета.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 02 Май 2019 22:53
от dzhigov17
Колата я купих през септември 2018г от един много съмнителен тип(от Асеновград)Просто бях дълго време без кола и можех да си загубя работата.Нахвърлих се на първата,която видях едва ли не.Лъскава,намазана.Явно е била наблъскана с някакви добавки,защото първият месец нямаше проблеми.Обслужих я-масла,филтри,накладки,гумички някакви(640лв.)През декември започна да пали трудно и просто умираше.Ремонт на алтернатора и нови свещи(365лв+40пътна помощ).Кормилната рейка тропаше ужасно(270лв) рециклиране,трудното палене продължаеаше:смяна на регулатора за налягането(360лв),проблемът си остана...Междувременно излезе шум от двигателя:последва смяна на съедините(650лв).Отказа да пали съвсем:рециклиране на дюзите(4бр.по 200лв=800лв)и непосредствено след това колата влезе в авариен режим,пуши яко черен дим,мудна е и не върви.Днес лампата за Чек-а не светна,но проблема си е налице.Чакам да се обадят за почистване на ЕРГ клапана...И ако проблемът не се реши,просто...ще се гръмна!Разорена съм !Толкова пари и нерви вложих в тази кола,че просто няма връщане...Моля за помощ,дори съвет

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 09:49
от WoLF
Надявам се да се учиш добре от грешките си. В случая много странно как точно след рециклирането на дюзи имаш проблем с авариен режим... Да ти огледа втори човек под капака да не се окаже хлабава букса, маркуч или нещо такова.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 10:06
от slowtraveler
dzhigov17 написа: ↑02 Май 2019 22:53
Толкова пари и нерви вложих в тази кола,че просто няма връщане...Моля за помощ,дори съвет
Първо се обърнете към сервизът, който ви е препоръчал рециклиране на дюзи за да възстанови работоспособността на автомобила.
След което сменете сервиза... Като наблегнете на диагностиката, а не на ремонта - добрата диагностика спестява доста пари...
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 11:53
от iovkito
Ако при монтажа на дюзите има изтърване от някой дихтунг под капака на клапаните, дали ще наруши работата на ЕГР-а? Моя го чистих за първи път на 180 000км и в него нямаше място за повече сажди и пак не беше светнала лампа за проблем, двигателят чукаше като стар трактор на 300 000, дюзите бяха сменени с нови и пак не ми беше светнал чек енджън. Не знам какво трябва да се причини на този двигател, за да влезе в авариен режим.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 12:15
от ItsTimeToChoose
batececo написа: ↑01 Май 2019 22:29
biro написа: ↑01 Май 2019 20:51
Два броя дизел съм купувал втора употреба и никакви грижи.
Имал си късмет, при дизела има много неизвестни. Много малко хора могат да диагностицират точния проблем. Изключително усложнени агрегати => по-голяма вероятност за възникване на дефект, също по-трудно да се открие от кой модул/възел/датчик/клапан/дюзи/несменени дихтунги/егр/дпф/турбо и т.н. още стотици подобни, които не съм ги чувал дори.
Два факта:
1. Следя форума за непрочетени теми всеки ден. 80% от темите са за дизелови агрегати. Факт. Маркирам като прочетени. Търся за проблем с бензинов агрегат - почти никакъва информация. Търсих за бензинова рав4 ха30 - нищо, нула. Виж дори темата за рав4 ха30 е кръстена на дизеловите душегуби и в нея се дискутира само за дизелови проблеми. Скоро имаше обява за бензинова равка на почти 500 000 км, купувана нова в БГ. Купиха я веднага. Факт.
2. Отвори сайт за продажба на употребявани автомобили. Филтрирай по дизелови двигатели. Филтрирай по бензинови. Сравни броя на дизел vs бенз, както и цените.
Просто факти

Спирам, че не ми е удобно да пиша от телефона.
Колега, твърде не съм съгласен с написаното от теб и извдотите ти.
80% от проблемите са с дизели, защото 90% от колите са дизелови. Освен това като цяло дизелите са много по-карани и на много повече километри от бензиновите. Карал съм дизелова Тойота, дизелов Фиат, 2х дизелови Фолксвагена. Досега нито един проблем свързан с двигател, горивна система, дюзи, турбини и т.н. Може и да съм късметлия - факт.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 15:14
от batececo
Следи форума един месец всеки ден за непрочетени теми и виж какви са основните проблеми, от които се оплакват потребителите

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 17:42
от miso25
dzhigov17, аз бих заложил на ЕГР. Едно много хубаво почистване заедно с колекторите. По въпроса с паленето - да не би SCV клапана да прави проблемите?
ПП. Като чета колко си вложила направо ми се плаче. Ти си дала още около 50% от цената на колата....Предното ми Корола Версо го продадох на близо 360к км и нямаше никакви проблеми. Нито дюзи, нито рейка, редовно почистване на ЕГР и всичко бе 6.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 18:40
от memorex
Има вероятност за почистване на колектори да се изсипе една тлъста сума а до месец отново за са в същото състояние защото двигателя е гроб.Аз лично такъв таралясник бих го продал макар и на прарична загуба.Толкова ли няма други автомобили.Това да не е някаква антика?
Всащност може и да е- по км пробег.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 19:31
от Митхат
Трябва някой който е час да я погледне тази кола,както каза колегата slowtraveler[ ,в диагностиката там е изхода .Тука да даваме съвети на вятъра едва ли ще помогнем кой знае колко.Може нещо хлабаво ,спукано,откачено знае ли човек.Вдигнете капака и някой да е огледа като хората.ако няма кой елатe аз да я видя. За едно вдигане на капака все ще отделя време,макар че и аз се вкарах в едни филми покрай курса ми в София с една нафта от OMW че не ми се говори

и моята работна кола седи на плаца и чака свободен човек.

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 03 Май 2019 20:33
от veso_hds
Наистина не може в Пловдив да няма един свестен майстор.Нека колегите от Пловдив се включат и да насочат колежката.Иначе тук можем да напълним още няколко страници с идеи.
Адмирации за mfandakov,че си предложи услугите.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 01:23
от dzhigov17
Днес звъннах на човека,който рециклира дюзите.Никога не съм го виждала,не знам къде работи защото друг прие колата и демонтира дюзите.Казвам му коя съм,обяснявам за проблема,казвам му номера на грешката:Нищо не му говорила!Ок.Казвам му:Клапан ЕРГ.Прекъсва ме грубо и ми заявява,че това нямало нищо общо с дюзите.Аз все пак питам:Дали има вероятност при монтажа нещо...колегата му да е пропуснал/объркал защото след като си взех колата от тях,тя влезе в авариен режим...(говоря и питам супер спокойно)Той отново грубо и вече изнервено ме прекъсва и ми казва:(цитирам)-Ако след като я беше взела,и беше спукала гума,пак ли колегата щеше да ти е виновен!?”Отговорих му,че никого не виня ,а просто питам зада ми се обясни.Отговора:”Ами да,казах ти двете неща нямат нищо общо” и до там !Разговорът приключи.Не искам да се чувам повече с тези хора,не искам повече да ходя в сервиза им,отврътена съм.Чувствам се ужасно.Дадох им 800лв ей така срещу нищо,без касова бележка или фактура,дадоха ми един скъсан и омазан с масло лист от стенда на дюзите,това е...И същият този(който демонтира/монтира дюзите и на когото платих)искаше още пари.Същият той рециклира кормилната рейка.Питам за цената:”ами м/у 200/250”Отивам за колата,заявява ми :270!Така направи и сега,искаше допълнителни 70лв .Този път му отказах.
Искам да излезна от този омагьосан кръг...