Страница 2 от 3
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 26 Апр 2019 20:30
от BOz
А защо чакаш?
Аз отварям онлайн заявките за сервиз, запазвам си час и това е.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 27 Апр 2019 00:47
от iovkito
Airfan написа: ↑26 Апр 2019 19:25
Аз от 3 месеца чакам от изток да ми се обадят кога ще ми направят стенд на преден и заден мост.
Износва ли гумите неравномерно?
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 27 Апр 2019 11:31
от Airfan
BOz написа: ↑26 Апр 2019 20:30
А защо чакаш?
Аз отварям онлайн заявките за сервиз, запазвам си час и това е.
Защото им се обадих с конкретно питане дали имат стендови данни за моя автомобил, тъй като на последния стенд в Пловдив установих, че стендоваха с данни за Т25 и съответно ми дърпаше надясно и не бях доволен след два стенда по 60 лв. В крайна сметка направих стенд в Пловдив в друг сервиз, в който имат данни и горе-долу се справиха.
iovkito написа: ↑27 Апр 2019 00:47
Износва ли гумите неравномерно?
Не, не ги чаках толкова. След като не намират за нужно 3 месеца по-късно да ми звъннат... да си гледат работата.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 28 Апр 2019 10:11
от iovkito
Ако няма сменяни части по окачването, препоръчвам никога да не се прави профилактично регулиране на преден и заден мост на тойота. На времето така се наиграх, че още съжалявам.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 29 Апр 2019 13:09
от Оги
Според мен се налага ако е развиван кормилен накрайник или да е сваляна рейка. За други части не е задължително но ако има съмнения в геометрията след тежък удар, отклоняване от следата, неравномерно износване на гума или е придобита кола 2-ра ръка е добре да се видят ъглите.
Обикновено уговарям час за деня или за следващия.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 02 Авг 2019 14:45
от opendi
По повод ТМ-Ауто-сервиз Изток искам и аз да ви разкажа. На третата годона от гаранционното обслужване ми смениха масло и маслен филтър за 600 лв. При въпрос от моя страна,как е възможно за същото преди 2 години да заплатя 300, се оказа, че са надписали няколко работни часа повече и намалиха сумата до 400 лв. Нормално е, случват се грешки. Но аз продължих да разглеждам фактурата и попитах как е възможно при предните обслужвания да са наливали по 5 литра масло, а този път 6,3 литра. Никой не ми даде адекватен отговор. Както и не ме свързаха с началника на сервиза.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 02 Авг 2019 16:58
от Kiki
До Anilevi25, Какво е развитието на случая?
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 02 Авг 2019 17:32
от opendi
Няма развитие. Твърде съм зает за да си губя времето. Човек като си купи чисто нова кола и я обслужва във фирмения сервиз, едва ли очаква подобни случки. Не ми казаха дори извинявай. Аз се отказах доброволно от гаранцията си. Защо да ходя там? Следващият път с такъв успех и 8 литра масло ще ми "налеят".
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 02 Авг 2019 18:41
от iovkito
Сигурен ли си, че са сменяли само масло и маслен филтър? Да не се окаже, че са сменяли и всички филтри, маслко на скоростната кутия, накладки/дискове/пистов ремък? Никога в оторизиран сервиз не са взимали само за масло и маслен 600лв.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 02 Авг 2019 20:49
от opendi
Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 02 Авг 2019 21:01
от iovkito
Щом всичко е така както казваш, решението е просто. Масло от магазина за 100лв, филтър за 10-15 и готово.
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 03 Авг 2019 00:59
от BOz
opendi написа: ↑02 Авг 2019 20:49
Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.
Може ли по една снимка на фактурите, за да видим разликата?
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 03 Авг 2019 06:31
от xtratime
Привет!
Подкрепям колегата "opendi" !Тъй като от скоро се сдобих с Аурис хибрид 2016г.,реших да направя обслужването(ТО В-масло,филтри и спирачна течност,колата не е гаранционна) ,което ми предстои в оторизиран сервиз.Отидох в сервиз Тойота Изток,говорих с приемчика и той ми каза,че всичко ще струва 600лв.Казах,че ще се обадя и ще запиша час и си отидох.Добре ама реших да проверя и запад.Там ми казаха за същите неща(два пъти питах)370лв.В Благоевград излиза 270в.Още не съм правил обслужването и не знам какво да правя!
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 03 Авг 2019 09:12
от slowtraveler
xtratime написа: ↑03 Авг 2019 06:31
Още не съм правил обслужването и не знам какво да правя!
На твое място бих им звъннал, споделил наблюденията си, и попитал защо е такава разликата. И ако успеят да ме убедят - ОК... Ако сметна, че 'товарят' - просто бих отишъл в друг сервиз за ТО..
Да, и бих споделил тук информацията, за да могат и другите колеги да преценят дали си заслужава да се ходи в 'Изток' или не...
На времето бях доволен от този сервиз...
Пълна липса на организация и коректност от ТМ Ауто- сервиз Изток
Публикувано на: 12 Фев 2020 09:29
от opendi
BOz написа: ↑03 Авг 2019 00:59
opendi написа: ↑02 Авг 2019 20:49
Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.
Може ли по една снимка на фактурите, за да видим разликата?
BOz написа: ↑03 Авг 2019 00:59
opendi написа: ↑02 Авг 2019 20:49
Сигурен съм, предната година сменяха всички филтри и маслото и беше 700 лв цифрата. Всичко това не го говоря наизуст, имам 3 фактури в които подробно е описано всичко.
Може ли по една снимка на фактурите, за да видим разликата?

- Фактура Тойота 2016.jpg (577.55 KiB) Преглеждано 16757 пъти

- Фактура Тойота 2016.jpg (577.55 KiB) Преглеждано 16757 пъти
Това са двете фактури за Техническо Обслужване от 2016 и 2018. Обърнете внимание на количеството работни часове и масло.