Страница 2 от 2

Re: Таксиджия навъртa 400 000 км на Prius за 2 години

Публикувано на: 01 Авг 2007 15:43
от tatkobarba
prius06 написа:
Japanese_fever написа:ALTEZZA, kakvo stana?
Smenq li se tazi bateriq i ako da na kolko km/mili?
Директно от книжката за моя Приус: В рамките на първите 120 хиляди мили (192000км) в поддръжката не се споменава смяна на батерия.
В Америка Приусите нямат EV бутон. Без него заряда на батерията се движи между 40% и 80% от капацитета и. При такава експлоатация се смята, че батерията ще надживее колата.

Обаче ако погледнеш линка, който съм пуснал, ще видиш, че доста хора споменават смяна на батериите преди 100 000 мили ... на колите без ЕV бутон...

Вероятно е да е грешна експлоатация, или съхранение... или просто дефект в някоя от другите системи...

Re: Таксиджия навъртa 400 000 км на Prius за 2 години

Публикувано на: 01 Авг 2007 16:16
от prius06
tatkobarba написа:...Обаче ако погледнеш линка, който съм пуснал, ще видиш, че доста хора споменават смяна на батериите преди 100 000 мили ... на колите без ЕV бутон...

Вероятно е да е грешна експлоатация, или съхранение... или просто дефект в някоя от другите системи...
Ще преведа само няколко пасажа. Къде точно прочете това, което цитираш?

"Sometime along the way the battery will likely become "flat" and useless. " След известно време батерията вероятно ще се прецака.

If I need a new battery at....say: 150-250K miles ... - Ако се нуждая от нова батерия ... например след 150-250 хиляди мили ...

Toyota uses a different technology in their hybrid cars and if the battery goes bad ... - Тойота използват различна технология в техните коли и ако батерията се развали ...

Toyota has done lab tests simulating 180,000 miles without appreciable deterioration of the battery, and last I'd heard has yet to replace a battery pack in a Prius. - При лабораторните тестове на Тойота при симулация на 180000 мили пробег батерията не е показала видимо влошаване и доколкото знам все още не им се е налагало да заменят батерии на Приус.

The battery can safely be considered a lifetime installation. - Батерията може смело да се определи като инсталирана доживотно.

Публикувано на: 01 Авг 2007 19:05
от LEXUS
I az ne sam chuval dosega da sa smeniani baterii na Prius.A i garanciata ot 8 godini i 180000km. govori mnogo za uverenostta na Toyota v zdravinata na bateriite.Nikoi turbo-dizel niama takava garancia na diuzite i turbinata si,koito pri smiana sashto izlizat,koito sashto izlizat 3000$ pri smiana pri nai-novite modeli,no niamat garancia 8 godini.Tka che horata triabva da izbiagvat pokupkata na turbo-dizeli,a da kupuvat hibridite na Toyota.Ot Toyota sa zaiavili,che Prius e modelat,davasht nai-malko problemi ot gamata na Toyota/spravka Auto-Build/.S edna duma moje bi Prius e nai-zdravata nova Toyota.

Публикувано на: 01 Авг 2007 22:02
от kristian
Любопитен съм каква е васъщност реалната икономия от хибридното задвижване.Защото ако тя надхвърля като сума стойноста на батерията за изминати100-150 х.км то така или иначе си е оправдано карането на такава кола,каквато и да е цената на батерията.Отделен е въпроса за това колко тиха и плавна е такава кола.Електромоторите имат много по-добри показатели от двигателите с вътрешно горене в рамките на n0-nmax.може би тези технологии ще са все по-разпространени в автомобилостроенето до момента в който някой успее с това:
http://www.inrne.bas.bg/wop/ARCHIVE/wop ... kamaci.htm
Изгарянето на една чаша вода се равнява на 1т. нефтf sad.gifunsure.gif wacko.gif Тогава двигатели с вътрешно горене,арабски и южноамерикански проблеми няма да има
Shell,conoco philips,british petroleum i Shevron-texaco Ще бъдат минало!
Евала на Тойота дето от толкова рано са вкарали сума ти пари за да разработят нещо такова като Prius.При това с голям успех за такова нововъведение!