
Налягането в цилиндрите се поема от самите клапани!
Зад тях има достатъчно обем с ниско налягане което да обере тяхното изпускане, че да успее да духа пре "втулките на клапаните"
Az imam takava,samo che 1987 godina.Na okolo 240000km. e i tia,perfektna.Chudesen dvigatel,pargav,varvi mnogo,ne se plashi i ot nad 7000 ob./min.,na vsichkoto otgore e mnogo elastichen.Harchi mnogo malko na magistrala -mejdu 5,3 i 5,5 /100km.,gradsko mejdu 7,7-10/100km.,spored karaneto i sezona.Na prazen hoda prakticheski ne se chuva.Za men tova e edin perfekten motor na Toyota,perfekten balans mejdu varvene,ikonomichnost,elastichnost i bezshumnost e namerena imenno v tozi 1.3 12 valve.Pri moia sashto pri otvorena kapachka poduhva ili duha,ne pomnia veche,no si ima kompresia,varvi zdravo i raboti izkliuchitelno tiho,ne pushi izobshto, taka che tova duhane ne pokazva nishto za dvigatelia.Vajno e kak varvi,pushi li,kak raboti.S moita kato tragna za moreto ot Sofia do Varna samo na 5-ta varvi i po golemite bairi tegli zdravo na 5-ta.Karai ia samo s 10W40 i ne se plashi ako ti harchi po 2,5 -3,0 litra maslo na 10000km.,tova e absoliutno norma za toia motor.Moita ne ia prodavam za nishto,tolkova si ia haresvam. biggrin.gifnovozagorski написа:Добре де, при някого от вас не се ли наблюдава подобен ефект?!?
Все има тук някой колега с 20-годишна "баба Тойо", като мене...
Доколкото си го представям аз много често се среща,а не е някакъв единичен случай само при мен...
И в крайна сметка какво следва нататък???
LEXUS написа:Az imam takava,samo che 1987 godina.Na okolo 240000km. e i tia,perfektna.Chudesen dvigatel,pargav,varvi mnogo,ne se plashi i ot nad 7000 ob./min.,na vsichkoto otgore e mnogo elastichen.Harchi mnogo malko na magistrala -mejdu 5,3 i 5,5 /100km.,gradsko mejdu 7,7-10/100km.,spored karaneto i sezona.Na prazen hoda prakticheski ne se chuva.Za men tova e edin perfekten motor na Toyota,perfekten balans mejdu varvene,ikonomichnost,elastichnost i bezshumnost e namerena imenno v tozi 1.3 12 valve.Pri moia sashto pri otvorena kapachka poduhva ili duha,ne pomnia veche,no si ima kompresia,varvi zdravo i raboti izkliuchitelno tiho,ne pushi izobshto, taka che tova duhane ne pokazva nishto za dvigatelia.Vajno e kak varvi,pushi li,kak raboti.S moita kato tragna za moreto ot Sofia do Varna samo na 5-ta varvi i po golemite bairi tegli zdravo na 5-ta.Karai ia samo s 10W40 i ne se plashi ako ti harchi po 2,5 -3,0 litra maslo na 10000km.,tova e absoliutno norma za toia motor.Moita ne ia prodavam za nishto,tolkova si ia haresvam. biggrin.gifnovozagorski написа:Добре де, при някого от вас не се ли наблюдава подобен ефект?!?
Все има тук някой колега с 20-годишна "баба Тойо", като мене...
Доколкото си го представям аз много често се среща,а не е някакъв единичен случай само при мен...
И в крайна сметка какво следва нататък???
не искам да засегна някой,още повече и аз карам тoйота,но не бих приел такъв разход на масло за нормален.па макар и да се води в нормите.LEXUS написа:...Karai ia samo s 10W40 i ne se plashi ako ti harchi po 2,5 -3,0 litra maslo na 10000km.,tova e absoliutno norma za toia motor... biggrin.gifnovozagorski написа:Добре де, при някого от вас не се ли наблюдава подобен ефект?!?
Все има тук някой колега с 20-годишна "баба Тойо", като мене...
Доколкото си го представям аз много често се среща,а не е някакъв единичен случай само при мен...
И в крайна сметка какво следва нататък???
Нямам оборотомер,но венъж ги бях мерил оборотите и бяха точно 950....Оттогава не вярвам да има някаква промяна!LEXUS написа:Novozagorski,kak ti praska maslo,kato ima kapak nad klapanite pod kapachkata.A toia motor e mnogo balansiran i ne triabva da ti vibrira v nikakav slu4ai/osven ako ne sa i niski oborotite ili niakoi vakum ne e nared ili i dvete/Taia gaz shte vi sasipe kolite..
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта