Няма какво да се запуши но на малки обороти и незагрял двигател всичко остава в маслото и филтъра.Вентилацията засмуква нула емисии.
Боклуци в маслото
Боклуци в маслото
- batececo
- Мнения: 619
- Регистриран на: 24 Фев 2014 12:52
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 368 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Боклуци в маслото
Пишат на 30 000 мили да се проверява, не вярвам на всяка смяна на масло и филтри да се сменя.
Боклуци в маслото
Ако го чистиш по-често сигурно няма да има нужда от смяна а и чистенето не е трудоемко .И аз съм гледал тези предписания ,както и акцията по гаранционна смяна на бензинови двигатели тойота заради замърсяването на маслото. Това не важи при нас.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Боклуци в маслото
Привет
Интересен казус. От кофти масло може да има парченца по дъното на картера, проблема е известен при двигатели с Евро 6, неподходящо, по ниско качествено масло 5W30. После излезе масло което е 5W30, покрива евро 6. Но това не е твоя случай. От картерна вентилация не може да се получи този проблем, от каране на къси разстояния също- получава се пяна по капачката. От уплътнения на дюзите - пълен абсурд. Посоката на газовете е отдолу- нагоре, т.е. компресията издухва уплътняването, и се образуват накипи отгоре. Ако се излее вода около дюзата се вижда как се изхвърля нагоре при нехерметичност. И питате откъде идва това? Ако се погледне двигателя отвътре стои като измит, а е дизел. И тук идва сам отговора, в Италия, Германия, Пакистан и др. дали са сменяли масло и дали всеки нов собственик в Бг не налива хубаво масло, което измива двигателя отвътре и не събаря откагания и катрани на дъното на картера? Аз взех бензинов мотор 2,0 на рафче и смених гарнитура на капака, пускаше малко навън. И като свалих капака и по болтовете имаше половин см боклуци. А сега я карам със 5W40 масло за AMG, и мисля първите 4-5 хил. да го хвърля и така 2-3 пъти докато мотора светне отвътре. Ако не го направя и аз като вас ще сваля всичко долу и ще се чудя аджеба на бензинов мотор откъде и от коя дюза му влизат боклуците
Интересен казус. От кофти масло може да има парченца по дъното на картера, проблема е известен при двигатели с Евро 6, неподходящо, по ниско качествено масло 5W30. После излезе масло което е 5W30, покрива евро 6. Но това не е твоя случай. От картерна вентилация не може да се получи този проблем, от каране на къси разстояния също- получава се пяна по капачката. От уплътнения на дюзите - пълен абсурд. Посоката на газовете е отдолу- нагоре, т.е. компресията издухва уплътняването, и се образуват накипи отгоре. Ако се излее вода около дюзата се вижда как се изхвърля нагоре при нехерметичност. И питате откъде идва това? Ако се погледне двигателя отвътре стои като измит, а е дизел. И тук идва сам отговора, в Италия, Германия, Пакистан и др. дали са сменяли масло и дали всеки нов собственик в Бг не налива хубаво масло, което измива двигателя отвътре и не събаря откагания и катрани на дъното на картера? Аз взех бензинов мотор 2,0 на рафче и смених гарнитура на капака, пускаше малко навън. И като свалих капака и по болтовете имаше половин см боклуци. А сега я карам със 5W40 масло за AMG, и мисля първите 4-5 хил. да го хвърля и така 2-3 пъти докато мотора светне отвътре. Ако не го направя и аз като вас ще сваля всичко долу и ще се чудя аджеба на бензинов мотор откъде и от коя дюза му влизат боклуците

Боклуци в маслото
Jim , това маркуче при теб трябва да е уплътнено добре в скобите и да не омаслява при връзките.Да ползваш масло пълна синтетика и да избягваш кратки и бавни преходи на незагрял двигател .От там нататък редовна смяна на дв.масло маслен и въздушен филтър и каквото сабя покаже.
ЕГР а нали то затапи с капачка от буркан.
.

ЕГР а нали то затапи с капачка от буркан.

Боклуци в маслото
Има резон в твоя пост .jacob12 написа: ↑15 Фев 2019 22:00 Привет
Интересен казус. От кофти масло може да има парченца по дъното на картера, проблема е известен при двигатели с Евро 6, неподходящо, по ниско качествено масло 5W30. После излезе масло което е 5W30, покрива евро 6. Но това не е твоя случай. От картерна вентилация не може да се получи този проблем, от каране на къси разстояния също- получава се пяна по капачката. От уплътнения на дюзите - пълен абсурд. Посоката на газовете е отдолу- нагоре, т.е. компресията издухва уплътняването, и се образуват накипи отгоре. Ако се излее вода около дюзата се вижда как се изхвърля нагоре при нехерметичност. И питате откъде идва това? Ако се погледне двигателя отвътре стои като измит, а е дизел. И тук идва сам отговора, в Италия, Германия, Пакистан и др. дали са сменяли масло и дали всеки нов собственик в Бг не налива хубаво масло, което измива двигателя отвътре и не събаря откагания и катрани на дъното на картера? Аз взех бензинов мотор 2,0 на рафче и смених гарнитура на капака, пускаше малко навън. И като свалих капака и по болтовете имаше половин см боклуци. А сега я карам със 5W40 масло за AMG, и мисля първите 4-5 хил. да го хвърля и така 2-3 пъти докато мотора светне отвътре. Ако не го направя и аз като вас ще сваля всичко долу и ще се чудя аджеба на бензинов мотор откъде и от коя дюза му влизат боклуците![]()
- jacob12
- Мнения: 113
- Регистриран на: 29 Дек 2018 15:55
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Toyota Rav 4 2.0 petrol engine
Боклуци в маслото
Като става дума за ЕГР, да пиша ,моите наблюдения ( не върху Тойота обаче). Коли на които се затапва ЕГР, без софтуерна намеса бяха до около 98 година. И понеже четох някъде как се затапва и как не се разбира как пак света чека, да кажа: ЕГР се следи по няколко параметъра, основно от дебитомера. Чрез него и показанията му компа разбира, че някой е ял кисело мляко и си е сложил капачката в тръбата
. Ламбда сонда е коректив, но тя показва как протича горенето и как да се управлява ЕГР, има ли излишен кислород и колко е той в изгорелите газове. Един вид обратна връзка по изход, а дебитомера -обратна връзка по вход. Затапването предизвиква едно- светване на чека, а на доста коли вече и влизане в авариен режим с различна тежест. Човек като има проблем, по добре да го реши - да види има ли запушване в катализатор, неработещо управление на ЕГР, затлачена всмукателна тръба и оттам проблем с турбонадува, отколкото да затапва ЕГР. Но всеки сам си решава и е прав за себе си.
И да , има резон във всяка моя дума

И да , има резон във всяка моя дума

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Боклуци в маслото
Благодаря за пояснението!
Значи при мен няма как да се получи, понеже не слагам калпаво масло.
ЕГР-а си ми е оригинален, не съм му правил 'тюнинг'.
Иначе съм дал снимков материал по въпроса, може и без да светка чека, не е проблем.
И аз съм чувал от колеги, за мундари не сменящи масла.
Значи при мен няма как да се получи, понеже не слагам калпаво масло.
ЕГР-а си ми е оригинален, не съм му правил 'тюнинг'.

И аз съм чувал от колеги, за мундари не сменящи масла.

- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта