Страница 2 от 2

Трудно пали на студено

Публикувано на: 04 Фев 2019 17:31
от hri_100
Не казвам че трябва да е в Тойота...
А само че не бързам с ремонта
А иначе ... ако някой предлага части на добри цени - винаги съм любопитен да разбера...
:thumbsup:

Трудно пали на студено

Публикувано на: 04 Фев 2019 18:00
от veso_hds
Този колега е точен и коректен:
viewtopic.php?f=5&t=11597

Трудно пали на студено

Публикувано на: 04 Фев 2019 18:56
от Cealtex
Подкрепям с две ръце горното мнение! И то не само, защото ми е адаш, ами защото съм ползвал услугите на споменатия от него колега! tooth.gif

Трудно пали на студено

Публикувано на: 26 Фев 2019 06:28
от cvetanc
veso_hds написа: 04 Фев 2019 16:25
hri_100 написа: 04 Фев 2019 11:37 ...Офертата им е скъпичка...
А защо трябва в Тойота да правиш този ремонт.Дюзите може да се рециклират на цена 200 лв. едната.Ако пък искаш нови ,във форума има колеги ,които продават оригинални части на много добри цени.
И на мен ми предстои ремонт, насочи ме към рециклиращ сервиз. Дали да се пипат дюзите с нормални показания? т.е. да се рециклират ли и 4-те.

Трудно пали на студено

Публикувано на: 22 Дек 2021 19:10
от Mtk_rs
Здравейте и от мен,
да опиша и моята сага с трудното палене когато стане студено. В началото на септември се почна с проблемите когато температурите бяха към 12-13 градуса сутрин, колата почна да пали от 3-4 път и изпушваше бял пушек с аромат на нафта. Реших ,че не е болка за умиране ,но в средата на октомври и началото на ноември когато паднаха още температурите паленето взе да става мъчно. Гледаха я на сервиз за грешки и не показа никакви , после ходих на няколко сервиза където всички бяха единодушни ,че са дюзи. Една неделя сутрин колата просто не запали дори и след 15 опита , пропуснах да спомена ,че запали ли веднъж сутринта и после няма проблеми . След като вече не палеше последва платформа и на сервиз където бе констатирано ,че подгревните свещи са заминали заедно с релето за тях и бяха подменени и уж проблема е решен. Да ама не след няколко дни отново в резултат на ниските температури колата отказа да пали и по съвет на майстора който сменя свещи смених акумулатора с нов ,но уви резултат никакъв. 20 опита да запаля и не иска. След дълго четене на темите тук и на един английски форум стигнах до извода ,че колата губи налягане нощем и трябваше да търся проблема къде е. В английския форум на тойота попаднах на тема където е описан проблема и евентуално виновника а той се оказа клапана за високо налягане (SCV Valve). Колегата там описва ,че самата част е такава дефектна и самото температурно влияние на материалите кара буталото да запича което води до нараняване и изпускане на налягането при студено време и дълъг престой, начин за тестване е да се нагрее клапана с топла вода или със горещ въздух и да се тества дали ще запали, а самият компютър след като завърти няколко пъти стартера и не е достигнато нужното налягане и отказвал да подава гориво и за това не пали. След изчетено достатъчно по темата намерих човек който продава такива клапани в града в който съм и се съгласи да тестваме с оборотен клапан. Резултатът бе на лице и колата след едно въртене при което се обезвъздушава системата и се постига налягане запали. Последва инсталация на нов клапан без нужна инициализация и сега автомобилът пали от раз а температурата е 0 градуса. Надявам се съм помогнал по темата.

Авенсис Т25 1,8ввти - трудно пали на студено време

Публикувано на: 22 Дек 2021 19:13
от Mtk_rs
Здравейте и от мен,
да опиша и моята сага с трудното палене когато стане студено. В началото на септември се почна с проблемите когато температурите бяха към 12-13 градуса сутрин, колата почна да пали от 3-4 път и изпушваше бял пушек с аромат на нафта. Реших ,че не е болка за умиране ,но в средата на октомври и началото на ноември когато паднаха още температурите паленето взе да става мъчно. Гледаха я на сервиз за грешки и не показа никакви , после ходих на няколко сервиза където всички бяха единодушни ,че са дюзи. Една неделя сутрин колата просто не запали дори и след 15 опита , пропуснах да спомена ,че запали ли веднъж сутринта и после няма проблеми . След като вече не палеше последва платформа и на сервиз където бе констатирано ,че подгревните свещи са заминали заедно с релето за тях и бяха подменени и уж проблема е решен. Да ама не след няколко дни отново в резултат на ниските температури колата отказа да пали и по съвет на майстора който сменя свещи смених акумулатора с нов ,но уви резултат никакъв. 20 опита да запаля и не иска. След дълго четене на темите тук и на един английски форум стигнах до извода ,че колата губи налягане нощем и трябваше да търся проблема къде е. В английския форум на тойота попаднах на тема където е описан проблема и евентуално виновника а той се оказа клапана за високо налягане (SCV Valve). Колегата там описва ,че самата част е такава дефектна и самото температурно влияние на материалите кара буталото да запича което води до нараняване и изпускане на налягането при студено време и дълъг престой, начин за тестване е да се нагрее клапана с топла вода или със горещ въздух и да се тества дали ще запали, а самият компютър след като завърти няколко пъти стартера и не е достигнато нужното налягане и отказвал да подава гориво и за това не пали. След изчетено достатъчно по темата намерих човек който продава такива клапани в града в който съм и се съгласи да тестваме с оборотен клапан. Резултатът бе на лице и колата след едно въртене при което се обезвъздушава системата и се постига налягане запали. Последва инсталация на нов клапан без нужна инициализация и сега автомобилът пали от раз а температурата е 0 градуса. Надявам се съм помогнал по темата.

Трудно пали на студено

Публикувано на: 22 Дек 2021 20:00
от memorex
Ако връща през помпата /scv при тези нищожни хлабини,дали не трябва да взема въздух от някъде ?

Трудно пали на студено

Публикувано на: 07 Яну 2022 12:07
от Hunt
В подкрепа на Mtk_rs искам да изкажа и моя проблем с този SCV клапан. А проблема беше, че губи и понякога направо гасне в ниските обороти и най вече работа на място. Та с благодарности на групата и след доста четене и аз стигнах до тоя клапан (сменя се изключително лесно). След почистване с ултразвук (след разглобяване на клапана, също лесна процедура) проблема е решен. Така, че успех.