Всичко, което си обяснил ме накара, да търся атмосферен бензин (не харесвам дизел) и малко се зачудих, че има желаещи да турбинират този мотор, при положение че масово се продават фабрични турбинирани мотори. Затова и прочетох темата, но се хванах се за думата нежен и ми се иска да разбера колко нежен?
Турбиниране на Корола Е17 1.6 132p.s
Публикувано на: 15 Ное 2018 21:57
от slowtraveler
Обикновено 'нежни' двигатели се наричат тези, които са добре конструирани, ама не търпят всеки да бърка из тях
Т.е. - натоварваш ли го по спецификация и поддържаш ли го по спецификация - е безпроблемен...
Тръгнеш ли да експериментираш с него (дали с нескопосан ремонт, или чрез модификации), той почва да експериментира с теб (финансово)
А в случая се има предвид и друго - че стоково той си е със сравнително висока литрова мощност... Т.е. - запаса от якост не е толкова голям, че да можеш да му увеличаваш безпроблемно мощността без да подмениш някои части...
Турбиниране на Корола Е17 1.6 132p.s
Публикувано на: 15 Ное 2018 22:29
от alexander79
Научих ново значение на думата нежен! Благодаря ти
Нямам намерение да го натоварвам излишно, дано и двигателят не натоварва излишно мен
Турбиниране на Корола Е17 1.6 132p.s
Публикувано на: 16 Ное 2018 15:50
от skydiver
Тези съвсем не са на себе си...
Можеш да си избереш сетъп за 450+ коня за този мотор, без бутала, биели, гарнитури и т.н.?!?
Турбиниране на Корола Е17 1.6 132p.s
Публикувано на: 16 Ное 2018 17:23
от kograman
И тия са на същото мнение:
Двигателя ще държи на турбо, и съм 101% сигурен. До 70-80к.с няма и да ги усети. Въпроса е за кутията дали ще устиска.
Турбиниране на Корола Е17 1.6 132p.s
Публикувано на: 17 Ное 2018 00:58
от slowtraveler
skydiver написа: ↑16 Ное 2018 15:50
Тези съвсем не са на себе си...
Можеш да си избереш сетъп за 450+ коня за този мотор, без бутала, биели, гарнитури и т.н.?!?
Що? Има хора да вярват и в Дядо Коледа........
И на телефонни измамници....