Страница 2 от 2

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 24 Авг 2018 12:52
от dokkito
dokkito написа: 22 Авг 2018 20:41 Аз лично на яриса съм пробвал с 10 на 40 и 5 на 40. Разлика в разхода на масло нямаше. Следих разхода на масло стриктно и при двата визкозитета.
Дори 5 на 30 се държи според мен по- добре. Възможно е да си въобразявам, но го гори дори по- малко от 10 на 40
Извинявам се за грешната информация. Маслата които съм наливал са 5w40 и 5w30 blush.gif

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 25 Авг 2018 09:10
от slowtraveler
Общо взето и двете май са сред препоръчителните, като 40 е за по-горещия климат...

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 11 Окт 2018 12:17
от bobosv
Дойде време за действие :) :)

Вчера майстора сложи Total Quartz 9000 5w40 с руската добавка универсален модификатор, тествал е дюзите и ги е почистил и за съжаление 2 от дюзите (според него) са много зле, а пък аз в една друга тема бях качил снимка на данните, които идват и дюза 4 е яко запушена, а дюза 1 "компенсира", та така имало яко масло в леглото на дюза 1 и 2, а преди да я закарам яко пушеше маслени пари от картерната вентилация, а след смяната, на студен мотор нямаше син пушек, по скоро бял от пари и гориво :D

Още не мога да кажа дали има ефект, но със сигурност картерната вентилация се подобри и пушенето сутрин синьо изчезна, в ниските сякъш по-бързо набира, но може да се лъжа от парите дето дадох tooth.gif

скоростната тангента още не са я оправили, за да я тествам както трябва tooth.gif

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 08 Яну 2019 09:31
от bobosv
2 000 километра по-късно и 1л. по-малко масло tooth.gif tooth.gif tooth.gif, баба корола иска основен

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 08 Яну 2019 09:42
от slowtraveler
Мдааа... Понякога се достига до този момент :thumbsup:

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 10 Яну 2019 10:18
от metro_d4d
Помисли какво ще правиш, защото от една страна казваш че нямаш възможност за ремонт, но и не смяташ да я караш тази кола дълго..ти ако нямаш възможност за ремонт надали имаш и за свястна кола. Ако тази кола като цяло е наред освен мотора и ти върши работа по-добре си я оправи със сигуност ще ти излезе по-евтино от да вземеш нещо друго. Да вземеш нещо в класа на корола сравнително изправно и запазено отиваш на 10 хиляди лева :) Тази кола ще и оправиш всичко за мноооого по-малко пари.

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 10 Яну 2019 13:26
от izhelev
Нова кола на старо си е котка в чувал.

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 11 Яну 2019 10:01
от bobosv
metro_d4d написа: 10 Яну 2019 10:18 Помисли какво ще правиш...
Така е колега :thumbsup:

Поспестил съм малко пари (не са много), колата почва да показва разни симптоми (освен този) и за това не ми се дават, но както бях отворил една тема съм намерил един авенсис Т22 2.0 vvti комби от шевйцария, предложих на човека мойта с 500 лв. доплащане, каза че ще помисли, ако се навие да я взема съм отделил още 2 бона за оправяне ако има проблем с двигателя, но да дам 2 бона за тази която карам сега - научих се,свикнах и ми доскуча, искам нещо друго

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 11 Яну 2019 11:59
от metro_d4d
Ако искаш нещо друго става, второ някаква кола от някакъв човек от шввейцария дето никой не я е карал и не я знае може да е по-зле и от твоята :) То да вземеш нещо от познат дето знаеш че я кара всеки ден и какво се случва нали до някъде става, или поне да е регистрирана тука пак от частно лице... другото което е да ме поправи някой ако грешка 2.0 vvti авенсис няма ..за t22 имаше два 2.0 бензина едното е 1AZ-FSE което се води d4 и е с директно впръскване, демек газ е трудна задача, мисля че имаше и един 3S-FE, който май става...виж хубаво кой мотор е . на T25 май го имаше само първия.

Има ли смисъл ??

Публикувано на: 12 Яну 2019 09:34
от bobosv
Точно за един и същи мотор говорим :) , 1AZ-FSE, VVT-i + директно впръскване са, не съм мислил да газифицирам, 2000-2003 година го вкарват на т22, после евро 4 през 2002 влиза и започват да го слагат на т25 със 147 коня, а не 150(като на т22), колата е на около 340 000 км, защото я засякохме с един приятел от ТМ Ауто по рамата.
Има теч от гарнитурата на главата, задни дискове за смяна, ръжда под лайсната на левия заден калник. Не тресе, не чукат повдигачи, регистрирана и платено всичко. Ходили са до Русе и обратно (явно не е гробник :) )