Страница 2 от 4

Публикувано на: 27 Юни 2007 23:33
от ALTEZZA
Reptile написа:...
VVTi i VVTLi sa dve razlichni jivotni. ako iskash da sravniavash neshto s VTEC, to tova shte e VVTLi. VVTi prosto smenia fazata na razpredelitelnia val. VVTLi promenia vremeto za koeto se otvaria klapana. dve razlichni sistemi na Toyota.

Публикувано на: 28 Юни 2007 05:42
от Japanese_fever
Reptile написа:Прав си и с двете пояснения.
Като цяло VVTi-то си е доста тъпа технология и предимствата и са малко в сравнение с VTEC-а на Хонда. Реално до 6000об. с VVTi караш обикновен двувалов спънат от екологията мотор, който е концепция от преди минимум 20 години. VTEC-a започва да работи след 2000об. и респонса е по-добър.
Тойота изостават в иновативните технологии и в спортните мотори.
Струва ми се, че се преориентират към потребители с посредствени изисквания към двигателя, но държащи на дизайн и екстри.


ПОЗДРАВИ
VTEC ima 3 ili 4 raznovidnosti kato nai-sportnata e samo na DOHC dvigateli. Drugite VTEC system-i sa na SOHC.
VTEC-E raboti na 3 klapana v niskite i taka pesti gorivo.
DOHC VTEC se zadestva pri ne po-malko ot 5000rpm,
a ne pri 2000rpm!

http://en.wikipedia.org/wiki/VTEC

Ta taka za VTEC. Ne e tolkova prosto kolkoto izglejda. VTEC e shiroko ponqtie.

Публикувано на: 28 Юни 2007 10:56
от Reptile
ALTEZZA написа:
Reptile написа:...
VVTi i VVTLi sa dve razlichni jivotni. ako iskash da sravniavash neshto s VTEC, to tova shte e VVTLi. VVTi prosto smenia fazata na razpredelitelnia val. VVTLi promenia vremeto za koeto se otvaria klapana. dve razlichni sistemi na Toyota.
Да това сравнение имах предвид. Извинявам се, че написах VVT-i!!!

БЪДЕТЕ ЗДРАВИ

Публикувано на: 29 Юни 2007 23:20
от newmiro
Здравейте!
От 2-3 седмици и аз имам такъв проблем с оборотите, понякога падат дори до 400-500 на моменти и много претриса. И моята Корола е 2002г., март месец, това са последните от тези модели. Мисля си че е от всмукателния колектор, който откакто се разтрака може да причинява все повече вибрации, но не мога да си обясня тогава нискоте обороти. И на мен ми казаха в Тойота Сервиза че нищо и нямало и било щото е много топло:), затова държала ниски обороти:)

Публикувано на: 29 Юни 2007 23:32
от hyankov
newmiro написа:Здравейте!
От 2-3 седмици и аз имам такъв проблем с оборотите, понякога падат дори до 400-500 на моменти и много претриса. И моята Корола е 2002г., март месец, това са последните от тези модели. Мисля си че е от всмукателния колектор, който откакто се разтрака може да причинява все повече вибрации, но не мога да си обясня тогава нискоте обороти. И на мен ми казаха в Тойота Сервиза че нищо и нямало и било щото е много топло:), затова държала ниски обороти:)
Един приятел със същата кола имаше същите проблеми - оправи ги със смяна на fuel filter-а. И при мен се появява от време на време, ама не ми се сменя да видя дали ще помогне.

Публикувано на: 29 Юни 2007 23:48
от newmiro
ще проверя това следващата седмица и ще докладвам за резултати тук:)
мерси за съвета;)

Публикувано на: 30 Юни 2007 02:23
от Japanese_fever
Oborotite na mqsto padat po nqkolko pri4ini(kakto sme govorili ve4e):

- natiskane na spira4kite(zaradi servoto na tqh)
- vklui4vane na klimatika
- vkliu4vane na ventilatora za ohlajdane na dvigatelq
- su6to, ako vurti6 volana na mqsto mogat da ti padnat malko zaradi servoto na volana

Ako 2 ili pove4e ot tezi ne6ta se vkliu4at ednovremenno moje togava da ti se polu4avat vibrazii.

Публикувано на: 30 Юни 2007 02:40
от hyankov
Japanese_fever написа:Oborotite na mqsto padat po nqkolko pri4ini(kakto sme govorili ve4e):

- natiskane na spira4kite(zaradi servoto na tqh)
- vklui4vane na klimatika
- vkliu4vane na ventilatora za ohlajdane na dvigatelq
- su6to, ako vurti6 volana na mqsto mogat da ti padnat malko zaradi servoto na volana

Ako 2 ili pove4e ot tezi ne6ta se vkliu4at ednovremenno moje togava da ti se polu4avat vibrazii.
Само че като пуснеш климатика и оборотите скачат, а не падат. Сервото на волана гълта нещо от сорта на 50-100 rpm, поне при мен. Спирачките, ако въобще имат някакво значение, отнемат от rpm-а само за секунда, при първоначалното натискане. Ако задържиш педала натиснат не мисля че ти отнемат rpm.

Публикувано на: 30 Юни 2007 18:05
от newmiro
значи това си е чист дефект..

Публикувано на: 01 Юли 2007 11:19
от slowtraveler
hyankov написа: Само че като пуснеш климатика и оборотите скачат, а не падат. Сервото на волана гълта нещо от сорта на 50-100 rpm, поне при мен. Спирачките, ако въобще имат някакво значение, отнемат от rpm-а само за секунда, при първоначалното натискане. Ако задържиш педала натиснат не мисля че ти отнемат rpm.
Japan е прав.
Hyankov, ти описваш нещата при 'идеалния' случай - когато автомобила няма проблем.
Ако ECU не получава сигнал за включен климатик и не вдига оборотите, но климатика е включен оборотите падат. Ако сервото на спирачките (вакуума) не е херметичен също може да се появи проблем не само в момента на натискане, а докато е натиснат педала...
Може да е и от клапана за свободния ход... :thumbsup:

Публикувано на: 13 Юли 2007 09:47
от SilverFox
emilvs написа:Oborotite vobshte ne igraqt! Na niski potdarja okolo 650 i trese, ne mnogo no dosta drazneshto ! Moje da e ot ekoto! No na Carigradsko mi kazaha - moje bi tampon - no ne znaqt koi mellow.gif
650 ne 4e sa maolko a i interesno kak gi podarja bez da izgasva
probvai s po mo6ten benzin
ako ne stav hodi i iskai da ti gi vdignat v serviza bi trqbvalo da mogat

Публикувано на: 13 Юли 2007 09:52
от emilvs
Obqsniha che bilo normalno za taq kola sad.gif

Публикувано на: 13 Юли 2007 09:54
от SilverFox
Reptile написа:И как работи през цялото време, след като единствено вала с по-агресивни гърбици е свързан с хидравличният маслен "включвач".
Вала с не агресивни гърбици е извън "системата".
Клапаните са два по два на обща кобилица, като за всяка кобилица има по две гърбици "агресивна" и нормална. На схемата е дадено, че агресивната се включва над 6000об. до този момент аз незнам как работи VVT-i - то. Може да греша нямам претенции 100% знание, но обясни ти в такъв случай!
Освен масленият "включвач", който също е нещо "гърбато" да се върти леко и по този начин да изключва нормалният вал, а по агресивният вал да прави различен лифтинг на клапаните, не го рабирам така от схемата обаче.......

ПОЗДРАВИ
abe i az ne razbiram mnogo znam samo 4e na 6000 ob imam прекъсвач и няма как да се твърди че тогава е VVT-i
относно динамика и мошност Honda може и да са по добри, но ми говори
на извънградско около 5 може и по-малко ако съм без климатик
на магистрала 5,5, градско най-много 8 зимата като минавам през орлов мост към 8,30 - 9,00 часа
малеее колко ми зле с тоя VVT-i ;)

Публикувано на: 13 Юли 2007 09:59
от SilverFox
emilvs написа:Obqsniha che bilo normalno za taq kola sad.gif
аз съм съссъщия двигател но по старата версия 2000г и са към 800 нормално
а тук видях и мнение за горивен филтър, звучи ми правоподобно

Публикувано на: 13 Юли 2007 10:19
от emilvs
na men mi kazaha umoren tampon ama ne zanam kolata zamina za Praga i ako se varne chitawa shte q rowq wink.gif