Колега , наскоро правих манипулацията.
Демонтирането на машинката става по следния начин:
1.нагласяш температурата на "Low"
2. над педалите има кора , държи се на 2 вината-сваля се(друго не е нужно да се сваля)
3. трябва ти осветление(като легнеш да виждаш какво правиш) и много важно-кръстата отверка с къса дръжка(цялата отверка да е дълга около 10см)
4.лягаш по гръб ,с отверката в дясната ръка и осветление насочено да свети нагоре , машинката се намира над педала на газта, в ляво от погледа ти се пада,
5. завърташ се леко на на ляво рамо , за да може да си провреш дясната ръка с отверката и отвиваш двете винтчета на машинката(винтчетата са на кръст , другите две дупчи са за фиксиращите пъпки виж снимката

- IMAG0002.jpg (212.59 KiB) Преглеждано 3737 пъти
6.след свалянето на винтчетата ,машинката ще увисне на кабела, куплонгът се откача с права и тънка часовникарска отверчица. Има малко отворче на щипката на куплонга, там се мушка отверчицата , освобождава щипката и буташ с пръстите , да откачиш куплонга(пипкаво е , прави се само с една ръка). Машинката е свалена и готова за разглобяване.
7. машинката се отваря като се откопчват едновременно всички щипчици, като се придържа бялото рамо по време на отварянето да не се размести.Като се отвори с молив се слага марка на зъбното колело с рамото.
8. с тампони за уши и спирт чистиш пистите където се движат медните "мустачета" и самите тях също.След почистването (пада чернилка) по самото колело има достатъчно остатъчна смазка, с нея намазваш почистена площ.След това изваждаш моторчето- на него има пластмасов червяк , който движи зъбните колела.При мен червяка свободно се движеше по остта на моторчето, при което изкача от фиксиращите зъбчета и така не върти колелата, мисля че точно това причинява бъзикащия звук!Много тънка капчица секундно лепило по остта на моторчето и връщане на червяк върху остта.Връщане моторчето на мястото му, нагласяме зъбното колело с рамото на маркираното място и затваряме двете половини на машинката.
9. връщането на машинката става по обратния ред на свалянето.Щракваме куплонга, поставяме машинката върху фиксиращите пъпки, захващаме виновете, нагласяме връхчето на бялото рамо да влезе в каналчето , което движи клапана, затягаме винтовете и ....ВОАЛА, вече няма досадно жужене в купето!
Колеги не се смейте, моля ви

, описанието е изключително детайлно и може да спести доста нерви!
Също да добавя , че едър човек с дълги ръце няма да може да се справи, мястото е изключително неудобно.
Успех!
