Страница 2 от 3

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 27 Юни 2018 23:05
от Bronks
Колата не гасне в движение работи мн добре

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 28 Юни 2018 08:41
от slowtraveler
Имах познати, които доста време се бориха с този датчик колянов вал на бензинка друга марка, докато разберат, че е от него...
Проявата му бе точно такава - явно като е спрял загрял двигателя, това малко повишава температурата на датчика, и той просто спира да дава сигнал..
А запали ли - дали от допълнителните вибрации или обдухването от въртящите се части, или от леко повишеното напрежение, но всичко си работеше ОК...
Та затова го включих в списъка заподозрени...
И както винаги за съвет от форум - предложенията не са крайна диагноза, а идея къде да се проверява..

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 28 Юни 2018 09:11
от dokkito
Тоя датчик много често е бил причина за трудно или невъзможно стартиране на загрял двигател.

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 28 Юни 2018 13:11
от veso_hds
И при мен първия заподозрян беше този датчик,но се оказа дюза.

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 28 Юни 2018 19:39
от memorex
Датчиците за които става дума са надеждни но правилното им функциониране зависи от ел.параметрите на захранването към тях.
Фалшив стартер може да създаде подобни проблеми .

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 02 Юли 2018 09:10
от Bronks
Какво предлагате да свалям ли дюзи да ги проверявам

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 02 Юли 2018 09:43
от ufer
Не видях някой да е писал за проверка на темп. датчик. Той често прави такива номера... От най-простото към най-сложното! Накрая идва и ЕКУ-то.

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 12 Юли 2018 08:21
от Bronks
ПРОБЛЕМА е решен оказа се че стартовия ток на акумулатора е паднал на 400 и не му стига да завърти стартера тъй като той е чисто нов

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 12 Юли 2018 09:25
от slowtraveler
Според мен нещо те мотат... 400А си е достатъчен стартов ток за двулитров двигател... Освен това при загрял двигател акумулаторът ще да е бил дозареден, маслото разредено, и съответно - би въртял още по-лесно....
Причината е другаде... Не, че не може да е някоя окислена клема, но трябва да се търси още..

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 12 Юли 2018 10:32
от izhelev
Мисля, че бях писал във форума за служебен Ситроен С5 HDI с подобен проблем, но пък гаснеше в движение. Както и да е, след 6 месеца ходене по мъките и сервизи, проблема се оказа реле на нафтовата помпа. Самата няфтова помпа я бяхме сменили , ама релето - не , та това ни коства още нерви и премахнат ДПФ филтър.

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 12 Юли 2018 10:38
от veso_hds
Слоу е абсолютно прав.Ако акумулаторът е слаб,то трудно щеше да пали,когато е студена,и много по-лесно при загрял двигател.А темата е зададена"ДвигателяТ не стартира когато е загрял".

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 12 Юли 2018 10:41
от veso_hds
izhelev написа: 12 Юли 2018 10:32 ...и премахнат ДПФ филтър.
Тази кола,която обсъждаме,няма такова чудо.

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 12 Юли 2018 10:54
от izhelev
Ясно е , че няма :) . Просто е част от моята история. исках да кажа колегата да има впредвид и релето в даден момент, ако стигне до задъненан улица.

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 12 Юли 2018 23:04
от Bronks
Какво да търся още като колата от понеделник сутрин е с нов акумулатор и пали безпроблемно всеки път пробвах десетки пъти колата пали а стария акумулатор беше 60 амперчаса със стартов ток 630 или нещо такова и а стартовия беше паднал на 400 стартера на автомобила е чисто нов и си иска сериозно завъртане след като пали сега колата какво да търся .... не мисля да търся нищо и на мен не ми се вярваше но колата си работи перфектно в момента

Двигателя не стартира когато е загрял

Публикувано на: 13 Юли 2018 12:43
от veso_hds
Bronks написа: 12 Юли 2018 23:04 ....а стария акумулатор беше 60 амперчаса със стартов ток 630 или нещо ....
Ако беше написал това още в началото,щеше да спестим 2 страници писане.