Страница 2 от 2
Теч на дизел
Публикувано на: 11 Май 2020 18:46
от todorakis
Колега, без да те ангажирам с мнението ми, но при така стеклите се обстоятелства аз лично дори бих свалил и резервоара за почистване. Естествено, след като остане минимално количество гориво. Разбира се и горивния филтър.
Теч на дизел
Публикувано на: 11 Май 2020 19:46
от veso_hds
todorakis написа: ↑11 Май 2020 18:46
Колега, без да те ангажирам с мнението ми, но при така стеклите се обстоятелства аз лично дори бих свалил и резервоара за почистване.
Подкрепям напълно колегата.Интересни неща излизат от резервоарите на печките при почистване.
Теч на дизел
Публикувано на: 11 Май 2020 20:12
от todorakis
veso_hds написа: ↑11 Май 2020 19:46
Интересни неща излизат от резервоарите на печките при почистване.
Леко отклонение от темата. Един приятел с автосервиз няколко дни се суетяха с една Корола, която гаснеше, когато иска, не вървеше, както трябва, без на диагностиката да може да се хване конкретен проблем. Оказаха се бактерии в резервоара. Цялата кошница беше в гадна лепкава слуз. Почистване, Бардал за дизел против бактерии и всичко заспа.
Теч на дизел
Публикувано на: 03 Юни 2020 17:15
от jblaze
Мерси за включванията, колеги.
За момента мисля да сменя само филтъра. Дори поръчах от колегата от Варна нов филтър. За съжаление нямаше Денсо (евентуално с 10 дни доставка, но не ми се чакаше) и ми предложи керамичен
Knecht. Филтърът вече е при мен, но още не съм изразходил горивото и не съм го сменил. Междувременно попаднах на
тази тема на колега и се замислих дали ще е ок този филтър или мога да се вкарам в по-голям филм дългосрочно

.
Какво ще ме посъветвате? Оригинален Денсо от Тойота или някой е карал с такъв филтър и има наблюдения?
Благодаря!