Малко раздвижване по темата:
Обадих се днес на търговеца, от когото купих автомобила. Той сега е на някаква управленска позиция. Излезе разбран и ми обеща съдействие. И след има- няма час- два ми звънна приемчика. Някак си, чак днес колата отказала да запали. Имат съмнения, че от алармата било. Не била вързана правилно и харчела много ток. Сега я вързали, както смятат, че трябва да бъде. Зареждали акумулатора и утре трябва да има резултат.
Не мога да разбера, при условие, че и предния път я разкачаха, защо още тогава не са го видели? Нещо ми се губи логиката на нещата ... А и ако беше така, защо колата 3 месеца си работи безотказно и изведнъж - фишек?! Нека да ме извиняват, ако неправилно ги обвинявам, но според мен гадаят и скоро пак ще има посещение. Ама тогава направо със документите, да ми дадат оферта и да си я вземат. Че аз на тази кола разчитам, не е като да е някоя кола за 5к, че да си купя и втора, за резерва ...
Силно се надявам да са успели да решат проблема, защото, по стечения на обстоятелствата, в момента ползвам колата за пътуване в провинцията и 3 пъти ме дъни предотпускарско и честно казано вече не съм сигурен, че мога да тръгна на дълъг път с нея ... Винаги ще го има онзи момент, в който се качиш, натиснеш старт бутона и ... сърцето прескача 2 пъти по- бързо, докато очите предадат до мозъка и той нализира дали "READY" светва или не. Представям си лятото, отиваш в Гърция и ... търсиш някой българин, да го помолиш за ток.
А последният път, когато ме остави, беше много забавно, защото вземах ток от един много стар Опел Омега 1, беше 18:30 и целия блок се прибираше от работа и се изреди да гледа как кола на 28 години дава ток на чисто нова Тойота хибрид.

Страхотна реклама за Тойота и за хибридите им ...

Един съсед, който за втори път ме вижда да ми дават ток, ме бъзика дори дали кабелите за ток вървяли с колата или отделно съм си ги купил
