Преди всяка смяна на масло сипвам течност за измиване, работи на МГ 5 минути и след това масларят много старателно доиздухва и изсмуква докрай осаналите капчици преди да налее новото масло. Не съм отварял двигателя от оная смяна на сегментите. Леко ме безпокои веригата и всичко около нея, но най-дразни ужасният шум от всмукателните тръби. Щях да ги пробивам... казаха, че пак дрънчи, като им дойде резонасната честота.
Та, не знам колко отворчета има по моите бутала, но маслото ми потъмнява много бавно и при смяната още не е съвсем чисто черно.
Почвам да мисля, че при спазване на правилата за експлоатация, фабричните отворчета са си достатъчни. А при побългарена смяна на масло през неизвестен брой километри, колкото и отворчета (с достатъчно малък диаметър) да има, всичките може да се запушат - с наблюдавания отрицателен резултаат.
Сега, Авенсисът върти и пали но ...с 1/2 до 1 секунда по-късно от преди ремонта. Знаех си, че е задължително да ги гледам точно какво правят, сега няма на кого да се оплача... Кой ги знае японците каква настройка са предвидили, коята е била леко преосигурена при ремонта...



