
При мен положението с напрежението е същото като при теб само въпроса е дали трябва да е така или е свързано с темата http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23&t=28777
Според мен пропадането на оборотите и включването на консуматорите са свързани, но въпроса е защо се получава така-лагери, четки, изправител?Стойностите на волтметъра са същите и при мен 13,8, но не знам дали не са малко ниски.
Оборотите за ръчна ск.кутия и 1SZ ДВГ трябва да са 550+/-50(500 об/мин са дебелата черта без малките) за автоматика трябва да са 700+/-50.
Това тресене е детска болест на всички яриси по цял свят(четох руски, немски, английски и американски форуми) и общо взето никой не е открил причината, само дават различни предположения...както колегата казва:
Какво съм направил до сега:
-Сменен горивен филтър в резервоара
-Почистване на дюзите на ултразвук и проверка на стенд
-Почистане на дроселовата клапа
-Проверка на вакумните маркучи
-Проверка и почистване на клапанчето на картерните газове
-Проверка и почистване на капачката на charcoal filter-a на бензиновите пари
-Проверка и почистване на моторчето на празния ход и смазване на лагерчето му
-Смяна на свещите - бяха френски НГК, станаха Денсо ТТ
Резултата:
Празния ход стана малко по стабилен след смяна на свещите, но включиш ли консуматори започва да тресе като на 3 цилиндъра
Остава:
Да замеря напрежението както пише в дебелите книги - на изхода на алтернатора при 25*С-14-15V; при 115*С-13,5-14,3V и силата на тока при 2000 об/мин с включени дълги фарове и вентилатор на Мах на изхода на алтернатора - не по-малко от 30А
Ако причината не е в алтернатора ще проверя кабелите на точките на свързване на масата към купето....Ако и това не помогне ще се кара така
