Точно това казвам - никога не ми се е налагало да се коригирам с някаква двуцифрена скорост. Обикновено корекцията ми се свежда в границите на 1-2 км/ч.slowtraveler написа: Чакай сега - дали можеш да коригираш скоростта - разбира се можеш... Дали гледаш постоянно таблото - ами - не, а през няколко секунди... Дали през тези няколко секунди се променя скоростта - разбира се че се променя...
Колкото по-динамичен е автомобилът, толкова повече може да се промени...
Както с Пандата, така и с БМВ-то, които съм притежавал, като в рамка на най-голяма разлика на мощността. И никога лично за мен не съм намирал разлика между двата автомобила ако трябва да поддържам една и съща скорост. Разликата ще е само в положението на педала на газта, съизмерен с желаната скорост. Е, да не навлизаме в подробности, че исках да карам с Пандата да кажем със 100 на магистралата, ама някои изкачвания не ми го позволяваха. Въпреки моето желание не ставаха нещата.

Нали точно за това е скоростомера. Трябва да поддържаш 50км/ч и това е. За това лично за мен не приемам оправдание - ами нещо се заблях и не усетих. Това за мен е като да се заблееш и да минеш на червено, защото си си мислил нещо друго през това време. Точно за това казах, че не мога да го разбера това. Лично мнение.
Точно по същата причина съм и лош пътник, но ненатрапващ го на шофьора. Ако да кажем задържи една предавка и не мине на следващата само и само защото си говорим, това ме изнервя. Просто за мен първото нещо е шофирането и произтичащите от това задължения, след това е всичко останало.
И като ме вози някой на 99% винаги вътрешно не ми харесва, защото все нещо не прави както аз си мисля за правилно. И понеже е тъпо да давам "съвет" на шофьора и си го задържам вътрешно, за това и не обичам някой да ме вози по принцип, защото се натоварвам. Все нещо не ми харесва - защо задържа сега тази предавка, вместо да мине на следваща предавка, защото пътя и колата го позволяват, ще е по-икономично, безшумно и т.н., защо сега не натиска спирачка, за да спазим това ограничение. Ама защо толкова рязко се изнася, за да изпреварва... Общо взето постоянно съм във връзка с колата дори и като пътник.
И за да съм в тон с тази тема, а и отклонението за круиз контрола, то точно за това много го обичам. Защото той ми замества едно от нещата, които правя постоянно. И ако искам да карам с точно определена скорост, а това го искам винаги, когато карам кола, то се възползвам с най-пълна сила от него, постоянно, без значение дали в града или извън него. Точно за това бих искал да имам и памет за 2-3-4 скорости от която функция с удоволствие бих се възползвал в пълна сила.

И точно защото следя скоростта с такава прецизност и вманиаченост (за някои), явно тази дисциплина ми позволява да правя и такива разходи, които често за някои хора са непостижими. Явно защото от време на време се "изпускат".
