Зависи... Оставихме там Х1 2.0д на около 90х.км... Безпроблемно досега... Гледах го и отдолу - като нов... Навярно славата е заради многото дърти дараци, вкарвани в България на стотици хиляди километри... И високата цена, която пък намалява първичния пазар...
Общо взето след пробваните БМВ-та - добър драйвърски автомобил... Обаче цената не влиза в логични граници...
Ергономиката също не е идеална - явно джипката ме е разглезила... Освен левашкият 'мерцедесов' лост за чистачките/мигача на джипа всичко друго важно ми е под ръка и може да го превключиш без да гледаш...
Докато при БМВ-то ако решиш да смениш например 'спортен' режим за да изпревариш автомобил, трябва да потърсиш на конзолата двете копчета за режима, и да превключиш два режима за да извършиш действието.. И след това лежерния режим пак би го върнал с търсене и натискане на друго копче...
И други странности в комплектацията (да, можеш да конфигурираш комплектацията болтче по болтче)... Например избраната Х3 има следене на лента, автоматични дълги светлини, супер музика на HARMAN KARDON, активни амортисьори, но няма дистроник, навигация, следене на мъртва зона и дори - няма камера за обратно виждане... Е, усещането е за солиден комфортен автомобил - тих и комфортен и при високи скорости... Само дето 2.0д му е мъничък
