Страница 2 от 4
Публикувано на: 06 Юни 2007 16:33
от Reptile
bad_dog написа:
аз лично не знам как се вадят повече коне със сток електроника, инжектори и т.н.
Тази кола е толкова мърлява, че би трябвало да ги е срам да вдигнат капака.
Искаш да кажеш, че елктрониката и инжекторите на този мотор са използвани на 100%, без никаква подсигуровка в дебит и т.н.?!?
Някак си не ми се вярва!
Аз като гледам, как регаира дебитомера на моята кола, виждам запас да премери поне още 30-50% повече въздух!
Дебита на инжекторите(на тероия поне), стига за над 30 коня отгоре!
До колкото съм чел компа е предвиден да поема целият диапазон на показания идващи от дебитомера. Същото важи и за инжекорите.
Знам, че си доста против "съветите" на някои "известни" тунери, според които този мотор има капацитет за 30-40 коня отгоре със стандартната електроника и инжектори. Може да имаш право, защото аз не съм тествал, но логиката подсказва, че едва ли нещо се ползва на 100% без никаква осигуровка.
Само факта, че блока и главата издържат увеличение на мощността в пъти, ме кара да не съм 100% съгласен с теб.
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 06 Юни 2007 16:56
от b_d
Reptile написа:bad_dog написа:
аз лично не знам как се вадят повече коне със сток електроника, инжектори и т.н.
Тази кола е толкова мърлява, че би трябвало да ги е срам да вдигнат капака.
Искаш да кажеш, че елктрониката и инжекторите на този мотор са използвани на 100%, без никаква подсигуровка в дебит и т.н.?!?
Някак си не ми се вярва!
Аз като гледам, как регаира дебитомера на моята кола, виждам запас да премери поне още 30-50% повече въздух!
Дебита на инжекторите(на тероия поне), стига за над 30 коня отгоре!
До колкото съм чел компа е предвиден да поема целият диапазон на показания идващи от дебитомера. Същото важи и за инжекорите.
Знам, че си доста против "съветите" на някои "известни" тунери, според които този мотор има капацитет за 30-40 коня отгоре със стандартната електроника и инжектори. Може да имаш право, защото аз не съм тествал, но логиката подсказва, че едва ли нещо се ползва на 100% без никаква осигуровка.
Само факта, че блока и главата издържат увеличение на мощността в пъти, ме кара да не съм 100% съгласен с теб.
ПОЗДРАВИ
Всеки си има право на мнение. Като не си съгласен пробвай

. Може аз да греша.
П.П. тази кола на снимките не е с дебитомер.
Публикувано на: 06 Юни 2007 16:57
от ugabuga
choveka ne govori za osigurovki i t.n. a kak shte gi nakarash tia injectori da pruskat poveche, dori i da mogat da pruskat, bez dopalnitelna elektronika?! az ne znam. Osven s povisheno naliagane na benzina bez elektroniki ne stava.
Публикувано на: 06 Юни 2007 17:15
от b_d
ugabuga написа:Osven s povisheno naliagane na benzina bez elektroniki ne stava.
а тогава става друго мазало. Всичките настройки стават едно към гьотере.
Публикувано на: 06 Юни 2007 17:20
от jamie
Все пак по-късните версии 100кВ са с 215 (и +) кубикови инжектори.
Да не забравяме че инжекторите реално НЕ работят над 85%ДЦ.
Публикувано на: 06 Юни 2007 17:23
от b_d
100kW са с 250cc инжектори
Тази на снимката е с 215 или 185
Публикувано на: 06 Юни 2007 17:56
от Reptile
ugabuga написа:choveka ne govori za osigurovki i t.n. a kak shte gi nakarash tia injectori da pruskat poveche, dori i da mogat da pruskat, bez dopalnitelna elektronika?! az ne znam. Osven s povisheno naliagane na benzina bez elektroniki ne stava.
Ами как ще ги накараш лесно - с ПАРИ, валове и повече обороти и ще пускат колкото изчисли ЕКУ-то по показания на датчиците от които най-важен е дбитомера! Разбира се процеса на "повече" е в рамките на 15-20%, което елемнтарните сметки показват, че са между 17.25к.с-23к.с(за най-слабият мотор) до 21-28к.с за най-мощният.
Генрацията подпира 5-7 коня, два вала без електроника добре направени дават по-добро пълнене(дебитомера отчита повече постъпил въздух) прибавят 10 коня и 500-700 оборота дават още 10 коня. Това са моите сметки, както и на хора, които са тествали(за разлика от мен)
Малко аванс за инжекторите има и във леко богатата смес с която работи този мотор заради катализатора и в налягането на горивото(съвсем леко повишение много добре му се отразява).
Мире, защо тогава Вие се занимавате с тунинг на тия коли и обяснявате колко държат, ако 10 коня + са непостижими със стандартния комп и инжектори?!?!
По твои думи генрацията на този автомобил не е добра и взема 10к.с при по-силните мотори.....
Дали ако човек вади пари за валове, генарация и т.н трябва да пести от ЕКУ и инжектори - НЕ КОМЕНТИРАМ.
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 06 Юни 2007 18:13
от ugabuga
ti kato ia gledash taia baraka struva li ti se da imat pari?
btw tova deto go razpraviash s kompresii i valove i t.n. izliza mnogo po skupo i trudno otkolkoto da se lepne niakav piggyback(SAFC, eManage, etc) ili da se remapne komputara ... ili standalone dori.
Публикувано на: 06 Юни 2007 18:29
от Reptile
ugabuga написа:ti kato ia gledash taia baraka struva li ti se da imat pari?
btw tova deto go razpraviash s kompresii i valove i t.n. izliza mnogo po skupo i trudno otkolkoto da se lepne niakav piggyback(SAFC, eManage, etc) ili da se remapne komputara ... ili standalone dori.
Ами да така си е....прав си!
Просто онова лошо момче Bad_dog съвсем ги закопа, като написа, че повече коне без друго ЕКУ и инжектори не можеш да извадиш, а то за 2000лв. могат да си се извадят спокойни 20к.с. Пробелема каква ти е КРЙАНАТА цел и с какво започваш, като вложения. Ако гониш 180к.с очевидно, че от самото начало ще имаш други ПОКУПКИ.
Ако 20 коня са ти крайна цел можеш да ги постигнеш с пари и малко главоболия.
Знам, че повечето хора тук са за турбо и подмяна на ЕКУ и инжектори, но не мисля, че това е пътя за тези стари коли, освен ако нямаш силно увлечение и познаване на този двигател.
При постигането на 180к.с с турбо и всичко останало пак всеки добавен катър ще ти излезе около 100лв.
Иначе казано 6-7000лв за тунинг + 2500 за автомобила са приблизително ДЕСЯТКА. За толкоз пари ще караш сток мотор над 200к.с!
ПОЗДРАВИ
Публикувано на: 06 Юни 2007 22:55
от duco
I kakvi 500-700 rpm pove4e to stock ECU-to is ima ograni4itel
Публикувано на: 06 Юни 2007 23:13
от agent dust
ми аз не мисля че на тази тойота електрониката и е сток - доколкото разбрах прекъсвач няма. така или иначе колата е правена не в БГ и ЕКУ-то със сигурност не е стандартното
Публикувано на: 07 Юни 2007 03:32
от fr3nzy
Можеш ли да направиш един кратък списък на частите и цените им, който струват 7000лв, нужни за направата на огромния скок от 124 до 180кс с турбо?
Публикувано на: 07 Юни 2007 07:13
от Japanese_fever
fr3nzy написа:Можеш ли да направиш един кратък списък на частите и цените им, който струват 7000лв, нужни за направата на огромния скок от 124 до 180кс с турбо?
Grubo samo Turbinata, kolektora za neq + buatalata i after market ECU sa moje bi nad $2000.
Otdelno razp. valove, intercooler i drugi podrobnosti i sumata ot 7K leva moje da bude nadvi6ena.
Ama nali znam, 4e vuprosa ti e rituri4en i ne e kum men.

Публикувано на: 07 Юни 2007 08:31
от b_d
Reptile написа:ugabuga написа:ti kato ia gledash taia baraka struva li ti se da imat pari?
btw tova deto go razpraviash s kompresii i valove i t.n. izliza mnogo po skupo i trudno otkolkoto da se lepne niakav piggyback(SAFC, eManage, etc) ili da se remapne komputara ... ili standalone dori.
Ами да така си е....прав си!
Просто онова лошо момче Bad_dog съвсем ги закопа, като написа, че повече коне без друго ЕКУ и инжектори не можеш да извадиш, а то за 2000лв. могат да си се извадят спокойни 20к.с. Пробелема каква ти е КРЙАНАТА цел и с какво започваш, като вложения. Ако гониш 180к.с очевидно, че от самото начало ще имаш други ПОКУПКИ.
Ако 20 коня са ти крайна цел можеш да ги постигнеш с пари и малко главоболия.
Знам, че повечето хора тук са за турбо и подмяна на ЕКУ и инжектори, но не мисля, че това е пътя за тези стари коли, освен ако нямаш силно увлечение и познаване на този двигател.
При постигането на 180к.с с турбо и всичко останало пак всеки добавен катър ще ти излезе около 100лв.
Иначе казано 6-7000лв за тунинг + 2500 за автомобила са приблизително ДЕСЯТКА. За толкоз пари ще караш сток мотор над 200к.с!
ПОЗДРАВИ
Според мен живееш в дълбока заблуда, в което лошо няма. 20 коня без ремап на ЕКУ аз бих го нарекъл "плацебо ефект". Т.е. ти си мислиш, че си сложил 20 коня, а всъщност си взел 10.
Естествено това си е лично мое мнение и никой не ангажирам с него.
Публикувано на: 07 Юни 2007 08:35
от b_d
maggkrabar написа:ми аз не мисля че на тази тойота електрониката и е сток - доколкото разбрах прекъсвач няма. така или иначе колата е правена не в БГ и ЕКУ-то със сигурност не е стандартното
Като цяло като не е сток електрониката разни неща я издават
Освен това АЕ86 еку-то е на границата на невъзможното "за пипане" и ако е възможно определено не е по-евтино от някой haltech примерно. Затова ПРЕДПОЛАГАМ, че е сток електроника и някой просто си говори какъв самолет си има. Това последното съм го чувал много пъти
