Гаси якото. Ако не е капилярка, то ще сменяш компресор. Добро кардинално и също толкова безсмислено на този етап решение. Горе долу след компресора ще смениш колата. Поне вървиш с големи крачки.

Има едно нещо, което въобще не споменаваш. В момента, в който изключи компресора, високото и ниско налягане в какви граници са?
Защото ако капилярката е запушена и не може да минава фреона добре, то двете налягания трябва да са ниски. Което от собствена страна не е свързано с изключване на компресора. За да изключи компресора веднага след вдигане на обороти, то трябва системата да прави много високо налягане веднага, което е свързано най-често с презаредено количество с фреон.
В тази връзка веднага ли изключва компресора щом го включиш? Да кажем включваш климатика, изчакваш да кажем 5-6 секунди (до сега не е работил въобще), даваш газ и той веднага ли изключва?
Ако изключва така, то най-вероятно проблема е в самия фреон. Но ако изключва след малко работа, да кажем 1-2 минути поне, то първото нещо, което трябва да направиш е да измиеш кондензатора (радиатора отпред).
И още нещо - споменаваш, че компресора не се включва след това въобще. Това означава ли, че ако изключиш колата и пак я запалиш, то компресора ще тръгне на момента? Ако е така, то има възможност проблема да е електрически, в ЕКУ-то, което управлява климатика.
Виждаш, че има много въпроси, на които трябва да си отговориш, за да може да търсиш и по-правилен съвет. Особено на отдалечен такъв.
п.п. За София мога да те пратя при едни хора, които ще свършат работата както трябва. Ако не се оправиш и ти трябват контакти, драсни ми едно ЛС, за да не ме накажат шефовете за неправомерна реклама.