Страница 2 от 3

Публикувано на: 09 Юни 2007 23:18
от Никола Карагьозов
Бих казал че Изкривихте темата wink.gif wink.gif
Кой какво как защо............................ човека пита за колата аз му дадох линкче да си сравнява сам на спокойствие
Като цяло Няма место за сравнение на Тези две коли - Тойота е много над Опел :whistle: :whistle: А каква е динамиката на 400м е сьвсем отделен вьпрос !!

П.С. - Па вьпроса за СПОРА - Астрата е с 240кг по лека ако не е налазена от "Червеи" пьк ако е като средно статистическите..................... можи и 300кг по-малко да чукне на кантара - че кьде са най-важните - КW/КГ ??

Много ви моля не Обьрквайте Човека - а кажете впечатления за Колата като кола а не като "Драгстер"

Публикувано на: 12 Юни 2007 14:43
от Troshko
milene90 написа:Ти добре ли си wacko.gif Аз гарантирам поне 5 коли в поза на сток астра 2.0 16в

Mn sam si dobre i kato gledam 4e sa ednakva kubatura i kone 150 na 156 Celica-ta
Ta kato ti haresva tolkova Astra kupi si nemski ko6nik

thumbdown.gif
Абе смешко нито искам да си купувам немски кошник нито ще го направя.Просто говоря релни неща за разлика от тебе :laughing6: :laughing6: :laughing6:

http://www.zeperfs.com/duel900-270.htm

Публикувано на: 12 Юни 2007 14:44
от Troshko
Никола Карагьозов написа:Бих казал че Изкривихте темата wink.gif wink.gif
Кой какво как защо............................ човека пита за колата аз му дадох линкче да си сравнява сам на спокойствие
Като цяло Няма место за сравнение на Тези две коли - Тойота е много над Опел :whistle: :whistle: А каква е динамиката на 400м е сьвсем отделен вьпрос !!

П.С. - Па вьпроса за СПОРА - Астрата е с 240кг по лека ако не е налазена от "Червеи" пьк ако е като средно статистическите..................... можи и 300кг по-малко да чукне на кантара - че кьде са най-важните - КW/КГ ??

Много ви моля не Обьрквайте Човека - а кажете впечатления за Колата като кола а не като "Драгстер"
Като гледам е бие по-всички параметри не само като "Драгстер" :whistle:

Публикувано на: 12 Юни 2007 15:01
от b_d
belchilov написа:
Никола Карагьозов написа:Бих казал че Изкривихте темата wink.gif wink.gif
Кой какво как защо............................ човека пита за колата аз му дадох линкче да си сравнява сам на спокойствие
Като цяло Няма место за сравнение на Тези две коли - Тойота е много над Опел :whistle: :whistle: А каква е динамиката на 400м е сьвсем отделен вьпрос !!

П.С. - Па вьпроса за СПОРА - Астрата е с 240кг по лека ако не е налазена от "Червеи" пьк ако е като средно статистическите..................... можи и 300кг по-малко да чукне на кантара - че кьде са най-важните - КW/КГ ??

Много ви моля не Обьрквайте Човека - а кажете впечатления за Колата като кола а не като "Драгстер"
Като гледам е бие по-всички параметри не само като "Драгстер" :whistle:
Като изключим външния вид на Селиката и аз залагам на Астрата във всяка дисциплина.

Ако искате селика, която да върви се замислете за GT4

Публикувано на: 12 Юни 2007 15:45
от NIK_4E
И аз съм на мнение че опела ще бие по всички параграфи като изключим външен вид и комфорт.
А относно GT4 204кс. по правилно е да го сравняваме с Ц20ЛЕТ 204кс. а не Ц20ХЕ 150кс. кадето за съжаление отново опела е едни гърди напред unsure.gif

Публикувано на: 12 Юни 2007 16:41
от El Camino
Nali goworim za selikata s digashtite farowe, shtoto az za neq pone se seshtam.

Po komfort astrasta bie pak po sichki paragrafi - celikata nito kato prostranstwo, nito kato izolaciq na kupeto, nito kato interior blesti s neshto (ne che astrata blesti, ma i po losho moje:))!

Публикувано на: 12 Юни 2007 23:45
от duco
EEE stiga de 4ak puk tolkova sq ve4e zemete i salona da opluvate na celicata .Izob6to za kakvo sravennie moje da stava vupros .Naistina pove4eto celici koito sum karal ne sa s kat moq no v nikakuv slu4ai ne e po lo6 ot na astra ili golf(govorq za recarotata ) da ne govorim za skurca6ti tabla i plasmasi po kupeto .
Naistina na 400m moje i da nqma 6ans no da ne gi barva na 400-1000m ili letq6t start :thumbsup:
Az sum za celicata pred astrata no pone st 182 da e

Публикувано на: 13 Юни 2007 01:01
от poli
NIK_4E написа:И аз съм на мнение че опела ще бие по всички параграфи като изключим външен вид и комфорт.
А относно GT4 204кс. по правилно е да го сравняваме с Ц20ЛЕТ 204кс. а не Ц20ХЕ 150кс. кадето за съжаление отново опела е едни гърди напред unsure.gif
Абсолютно съм съгласен че GT4 трябва да се сравни с Calibra Turbo,но от личен опит знам резултата,около 2 коли разлика от светофар до сфетофар в полза за Celica-та :thumbsup:

ПС.Веднага излизам за проба със сток Калибра,за да докажа laugh.gif

Публикувано на: 13 Юни 2007 01:07
от milene90
4e sa purgavi opel-ite sa purgavi,osven Toyota imam i Opel zatova si mislq taka i kato se ima predvid pak kazvam 4e sa edni kone gore-dolu

VSI4KO ZAVISI OT TOVA KOI GI KARA I KOLKO E BURZ V RACETE I KRACATA !!!

Публикувано на: 13 Юни 2007 09:14
от NIK_4E
poli написа:
NIK_4E написа:И аз съм на мнение че опела ще бие по всички параграфи като изключим външен вид и комфорт.
А относно GT4 204кс. по правилно е да го сравняваме с Ц20ЛЕТ 204кс. а не Ц20ХЕ 150кс. кадето за съжаление отново опела е едни гърди напред unsure.gif
Абсолютно съм съгласен че GT4 трябва да се сравни с Calibra Turbo,но от личен опит знам резултата,около 2 коли разлика от светофар до сфетофар в полза за Celica-та :thumbsup:

ПС.Веднага излизам за проба със сток Калибра,за да докажа laugh.gif
Kакво стана с пробата ? ............всъщност аз се досещам какво се е случило ако и двете коли са сток.

ПС. Тя по заводските данни е с повече от секунда по-бавна в упражнението от 0 до 100 http://www.zeperfs.com/index.htm

Публикувано на: 13 Юни 2007 12:25
от b_d
Малко отидохме офтопик (основно по моя вина). Исках да кажа, че селиката е красива, здрава и надеждна кола с приличен вървеж. Просто не е особено бърза.

Публикувано на: 13 Юни 2007 14:04
от poli
NIK_4E написа:
poli написа:
NIK_4E написа:И аз съм на мнение че опела ще бие по всички параграфи като изключим външен вид и комфорт.
А относно GT4 204кс. по правилно е да го сравняваме с Ц20ЛЕТ 204кс. а не Ц20ХЕ 150кс. кадето за съжаление отново опела е едни гърди напред unsure.gif
Абсолютно съм съгласен че GT4 трябва да се сравни с Calibra Turbo,но от личен опит знам резултата,около 2 коли разлика от светофар до сфетофар в полза за Celica-та :thumbsup:

ПС.Веднага излизам за проба със сток Калибра,за да докажа laugh.gif
Kакво стана с пробата ? ............всъщност аз се досещам какво се е случило ако и двете коли са сток.
Еми айде.
Намери Калибра Т и да ходиме да пиеме по швепс. biggrin.gif

Публикувано на: 13 Юни 2007 14:12
от Troshko
poli тя твойта селика не е много от сток :whistle: Затова си надахан на Ц20ЛЕТ-ката :thumbsup:

Публикувано на: 13 Юни 2007 18:23
от poli
Само филтар и гарненце blush.gif

Публикувано на: 14 Юни 2007 11:42
от NIK_4E
poli написа:
NIK_4E написа:
poli написа: Абсолютно съм съгласен че GT4 трябва да се сравни с Calibra Turbo,но от личен опит знам резултата,около 2 коли разлика от светофар до сфетофар в полза за Celica-та :thumbsup:

ПС.Веднага излизам за проба със сток Калибра,за да докажа laugh.gif
Kакво стана с пробата ? ............всъщност аз се досещам какво се е случило ако и двете коли са сток.
Еми айде.
Намери Калибра Т и да ходиме да пиеме по швепс. biggrin.gif
Според мен няма смисъл да да продалжаваме с офтопика те хората дето са ги създали са ги пробвали достатъчно и резултатите от пробите са написани на хиляди места черно на бяло