Страница 2 от 4
Публикувано на: 16 Май 2007 03:06
от stepa
Za6to ne probwa6 s ras6irenija na prednata os no towa s oka4waneto zwu4i i za men logi4eski ako e mnogo twarda otpred stawa nerwna prednizata i kontakat se gubi s asfalta na tezi pati6ta w bg? spored men probwai po meka nastroika na uka4waneto

uspeh
Публикувано на: 16 Май 2007 03:39
от LordDigital
dimd00d написа:LordDigital написа:dimd00d написа:А като стана въпрос за окачвания, в София има ли везна за corner weighting?
Tva zvuci Comlicated ... sys 4 kantara ot plot&zelenchici-te ne stava li? ;)
Става бе, само трябва да е за някви така по едри зеленчуци.
Che to tvoq Zelencuk ne beshe li 850 kila ,deleno na 4 mai idva kym 200 - che to naprao 4 kantara ot bitaka cha stanat perfektno bre

Публикувано на: 16 Май 2007 11:07
от ceko26
Аз бих сложил по-хубави гуми.
Публикувано на: 16 Май 2007 11:07
от ceko26
.....................
Публикувано на: 16 Май 2007 11:10
от dimd00d
LordDigital написа:dimd00d написа:LordDigital написа:
Tva zvuci Comlicated ... sys 4 kantara ot plot&zelenchici-te ne stava li? ;)
Става бе, само трябва да е за някви така по едри зеленчуци.
Che to tvoq Zelencuk ne beshe li 850 kila ,deleno na 4 mai idva kym 200 - che to naprao 4 kantara ot bitaka cha stanat perfektno bre

Осра и тая тема

Публикувано на: 16 Май 2007 17:41
от LordDigital
dimd00d написа:LordDigital написа:dimd00d написа:
Става бе, само трябва да е за някви така по едри зеленчуци.
Che to tvoq Zelencuk ne beshe li 850 kila ,deleno na 4 mai idva kym 200 - che to naprao 4 kantara ot bitaka cha stanat perfektno bre

Осра и тая тема

Znam che Ivo cha mi prosti ,i che moderatorite sa milostivi

Публикувано на: 16 Май 2007 21:34
от agent dust
другият вариант е да се пробва с дистанционни фланци на джантите, да се разшири малко стъпката на колата и така да стане по-повратлива.
Публикувано на: 16 Май 2007 22:03
от stepa
maggkrabar написа:другият вариант е да се пробва с дистанционни фланци на джантите, да се разшири малко стъпката на колата и така да стане по-повратлива.
tow i as imah w predwid kato
Публикувано на: 16 Май 2007 22:54
от agent dust
като се сложат фланци и се разшири стъпката, се променят основнни параметри на колата - променя се отношението надлъжен/напречен баланс - колата става по-"квадратна" и съответно задницата и предницата се въртят по-лесно спрямо централната ос. но дефакто изобщо не се знае какъв ще е резултатът, може да има първоначално недозавиване и впоследствие презавиване. това е само вариант за проба ако изпаднат евтини фланци, по принцип се прави когато е наред окачването
Публикувано на: 18 Май 2007 01:04
от IVOtuning
идеята ми бе6е да и регулирам предницата защото сега ми износва гумите отвътре мисля 4е е отворворена и 4е камбъра не е наред ще видим следващата седмица ще я регулирам и ще сменя гумите да видим дали ще се подобри
ина4е като завивам с пълен волан се усеща все едно 4е се вла4и едната гума
дано да сте ме разбрали какво имам впредвид
Публикувано на: 18 Май 2007 06:03
от Japanese_fever
Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
Публикувано на: 18 Май 2007 09:48
от dimd00d
Japanese_fever написа:Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
Що от вътрешната?
Публикувано на: 18 Май 2007 13:53
от IVOtuning
[quote="Japanese_fever"]Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???[/quote/]ne ne svirqt
Публикувано на: 18 Май 2007 17:18
от Japanese_fever
dimd00d написа:Japanese_fever написа:Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
Що от вътрешната?
6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber) pri duluk ovalen zavoi vun6nata guma 6te se natiska ot centrobejnata sila(G force) i 6te stupva s pove4e povurhnost, a vutre6nata 6te kontaktuva samo s vutre6niq rub i osven, 4e 6te se iznosva mnogo uskoreno, 6te sviri i nqma da im adobro sceplenie.
Kazvam go ot opit za6toto na men kato mi be6e kolata s negativen cabmber mi svire6e vutr6nata guma i e lgi4no. To4no ot vutre6nata strana se bqha iznosili gumite.
Публикувано на: 18 Май 2007 18:44
от dimd00d
Japanese_fever написа:dimd00d написа:Japanese_fever написа:Iavno vsi4ko e ot neregulirana prednica i sigurno 6te se podobri povedenieto kato napravi6 reglaj.
Ako prednicata ti e mnogo otvorena pri dulgi ovalni zavoi trqbva da ti sviri gumata ot vutre6nata strana na zavoq!
Vuob6te prednite ti gumi svirqt li pri zavoi???
Що от вътрешната?
6toto, ako prednicata mu e otvorena(negativen camber) pri duluk ovalen zavoi vun6nata guma 6te se natiska ot centrobejnata sila(G force) i 6te stupva s pove4e povurhnost, a vutre6nata 6te kontaktuva samo s vutre6niq rub i osven, 4e 6te se iznosva mnogo uskoreno, 6te sviri i nqma da im adobro sceplenie.
Kazvam go ot opit za6toto na men kato mi be6e kolata s negativen cabmber mi svire6e vutr6nata guma i e lgi4no. To4no ot vutre6nata strana se bqha iznosili gumite.
Load transfera навън ми е ясен (посоката му няма значение от това дали предницата е отворена или затворена)

Ама си мислех че гумите свирят като се овърлоаднат и почват да губят грип (и да се пързалят), т.е. външната гума би трябвало да свири. Не че съм се заслушвал
