
Отопление селика т23
Отопление селика т23
Колега няма значение дали караш на газ или бензин ако има два тройника от които изпарителя "взима " антифриз . Опитай да запалиш на бензин и да стиснеш с клещи "чираци" "трета ръка" (или както ги наричат във вашия регион ) единия от маркучите за вода влизащи в изпарителя. При това положение ако започне да топли иди да се разправяш с газаджията дето ти го е "сложил" 

Човек и добре да живее умира .......
Отопление селика т23
Повредата я оправих сам след като няколко майстора казаха ту за радиатори ту за термостати. Обаче след като газта спря да прехвърля осъзнах, че проблема не е нито в радиатора нито в термостата. След като свалих всички маркучи на охладителната система и и ги продухах с компресора проблема се оправи. Явно е било или частично, защото като пипах маркучите уж бяха топли освен малкия кръг вода в казанчето имаше нормално но при изваждането на 2 3 маркуча вход и изход осъзнах, че работи на пара
. Проблема е оправен дано не е чест проблем но и да е ето го решението.
П.С Колата се обезвъздушава бавно и мъчително.
Мерси все пак за отговорите. 




П.С Колата се обезвъздушава бавно и мъчително.



Japan power 

Отопление селика т23
Колега и аз го имам същия проблем кои маркучи продуха моята е т18 без климатик и по същия начин когато е в обороти парното е перфектно когато е на обороти или на скорост по надолнище няма парно та кои маркучи са проблемните
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Отопление селика т23
didache написа: Повредата я оправих сам след като няколко майстора казаха ту за радиатори ту за термостати. Обаче след като газта спря да прехвърля осъзнах, че проблема не е нито в радиатора нито в термостата. След като свалих всички маркучи на охладителната система и и ги продухах с компресора проблема се оправи. Явно е било или частично, защото като пипах маркучите уж бяха топли освен малкия кръг вода в казанчето имаше нормално но при изваждането на 2 3 маркуча вход и изход осъзнах, че работи на пара![]()
![]()
![]()
. Проблема е оправен дано не е чест проблем но и да е ето го решението.
П.С Колата се обезвъздушава бавно и мъчително.![]()
Мерси все пак за отговорите.
Тъй като имам порфесионална занимавка с парогенератори би ли споделил как се случват нещата ? Може да патентоваме нещо и да отворим общ бизнес.

ПС. Моля за уточнение 2 или 3 маркуча си продухал?
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Отопление селика т23
Имало в въздух някъде и просто е обезвъдушил както трябва. Няма с какво да се запуши така освен ако не е наливал вода от пороя. Ако не се открие откъде губи антифриз след време пак ще се получи същото. Да не говорим че има и чудесна възможност да си спукаш радиатора за парното или да бутнеш преградата която осигурява двата хода на топлоносителя. Илия, освен теб не вярвам друг да ме разбере.
Отопление селика т23
Незнам предишния собственик какво е наливал вътре на общо взето продухах всички маркучи без входа и изхода на радиатора. Малко стана аматьорска работа
ама проблема си го оправих. Сега излезе проблем с АБС-а на комп. казаха , че грешката е в модула клапаните та смених модула и видях много зор и пак си свети лампата за абс и ръчната. Чудя се дали не съм обезвъздушил както трябва. Някой запознат да каже дали може от това да е пролема или съм си купил част същия оклук като моята.






Japan power 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 11 госта