Страница 2 от 2

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 28 Сеп 2016 01:00
от Iliyа Damyanov
Пиеш че ти губи по два литра. С какво доливаш? Възможно е от опресняване на течноста концентрацията да е слаба и да не оцветява достатъчно. Имам в предвид ,че споменаваш че антифриза ти е син. От синьо към зелено се забелязва по-трудно промяната от колкото с червен антифриз. Сложи си шише и връщай течноста обратно в казанчето. Така няма да разреждаш с пресен антифриз и ако се наложи последващ нов трети тест реактива да го хване. Надявам се реактива да е с доказан произход и качества.
Това което можеш да направиш без да влагаш пари е да подушиш в казанчето за изгорели газове когато ти е загрял вече мотора. Гледай само да не се изгориш като отвапяш капачката. Второ ти капачка си сменил ама не споменаваш да си проверил казанчето. Има случаи когато дефекта е в гърловината където се завива капачката. Слагаш си ухото до капачката при изгасен двигател за да можеш да чуваш добре и стискаш/помпиш дебелите маркучи. Капачката не трябва да диша (изпуска/смуче) въздух. Трето прилагаш руския мурафет с презерватива. Зачепваш отливника сваляш капачката и на нейно място старателно за да е добре уплътнено надяваш презерватива. Палиш да поработи малко форсажи и ако получи ерекция и се задържи на тихи явно надува. Това последното е добре да се види защото е трудно да се обясни точно кое как е. Но ако ти надуе пробвай и със здрава кола за да видиш разликата.
Поздрави и пиши за мистериозният проблем дето толкова време не могат майсторите да го открият.

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 11 Окт 2016 21:11
от draganov 69
Както казах не вярвайте на газовите анализи на две места ходих и показаха че нямам проблем оказа се че има и то е гарнитура. за това не им вярвайте във втори и четвърти цилиндър се оказа с вода разбра се след като сложихме боя за сладки в радиатора и свещите бяха оцапани с боя най лесния начин да разбереш а тия анализи ги заебете

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 02 Ное 2016 18:31
от hunter333
Зависи кога правите анализа. При мен проблемът беше същия, само че като карам 90км/ч на 4-та скорост няма проблем, при 5-та предавка и същата изхвърляше натифриза.
Преди теста най-добре да се симулират същите условия както когато има проблем. Ето при мен отивам, проверяваме с уреда над радиатора - всичко си е наред, нищо не засича. Изкарах колата, покарах я така около 20 мин ама на 5-та със 100 по най-близкия междуградски път и се върнах в сервиза. Естествено беше изхвърлила антифриз, отворихме радиатора бавно и като дадох леко газ от радиатора си излезе един приличен облак изгорели газове.
Изводът - проблемът като е при частен случай, се симулира преди проверката в сервиза иначе всичко ще показва че си е ОК :)
Дано се установи проблема.

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 09 Ное 2016 12:13
от stefo91
draganov 69 написа: При положение че съм карал 2500 килметра и съм нямял проблем нито е загрявала винаги си гледам уредите ако нещо не беше направено както трябва в големите жеги щях да загрея без икакъв проблем всичко си е на мястото нямам згънати маркучи майсторите наистина се стараят всичко каквото трябва са го направили просто си мисля че анализите не са сигурни и работата отива към сваляне на глава за да се разбере какво става

Колега, понеже казваш, че колата няма други проблеми ще ти кажа аз какво мисля и съм чувал за такъв случай. Проблема, може да се дължи на нещо много просто а именно - некачествен антифриз. Какъв антифриз си сипал колега? На съвременните дригателя трябва да се сипва антифриз който не е на водна основа (попринцип е розов, но не всички розови антифризи не са на водна основа - чети внимателно какво съдържа). Антифриза, който не е на водна основа (розовия) не се разширява (не надува) а евтиния син антифриз си е 90 % вода с малко примеси да не замръзва лесно и при 100 градуса започва да ври. Също така розовия антифриз оттдава по-добре топлината и започва да ври при поне 150 градуса. Според мен си сипал "менте" антифриз и той (надува) и излиза през тръбичката на разширителния съд която ти е за обезвъздушаване. Много често проблемите се дължат на прости неща, не почвай да търсиш "под вола теле" - първо смени антифриза с качествен. Повярвай ми - има голяма вероятност да съм прав.

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 09 Ное 2016 12:58
от mirott
Дори и вода да сипе не трябва да я губи...

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 09 Ное 2016 16:11
от dimkaraganchev
Водата не е повече от 50% при точка на замръзване -40*Ц. Повече е етиленгликола. И ако наистина става това, което пишеш, как ли карат милиони автомобили по света с обикновен антифриз. Че даже и с чиста вода си карат някои и пак нямат подобни проблеми.

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 09 Ное 2016 19:50
от slowtraveler
Повечето антифризи (поне тези, които съм виждал) се разреждат с вода... Да, дистилирана или дейонизирана, за да се избегне замърсяването/влошаването на качествата...
Стефо, не подвеждай колегите... Не знам дали знаеш, но чистият антифриз има по-висока температура на замръзване отколкото разреден в правилната пропорция с вода..
А дали е с органични съставки или обикновен етилен-гликол - това вече определя дали може да се смесва с друг антифриз и дали въобще може да се ползва за даден двигател... Цвета няма значение (коментирали сме го многократно - има отделна тема)
И друго - неслучайно в съвременните двигатели охладителната система е херметизирана и под налягане - температурата на кипене се покачва с покачването на налягането...
Затова е нормално да видиш температура на 'водата' 110С, без да има проблем за двигателя дори и да си заредил чиста вода..
Разбира се в съвременните двигатели се препоръчва ползването на антифриз не само заради по-ниската температура на замръзване, но и заради инхибиторите, намаляващи окислителните процеси (ръждата) и имащ известни мазителни свойства...

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 10 Ное 2016 10:04
от BOz
И да допълня едно нещо, че инхибаторите имат живот. След изтичането на ресурса им ПХ-то на антифриза става много ниско и от защитен продукт, за което също се ползва (както се спомена), става много агресивен - в пъти повече от чистата вода. Това е основната причина да се сменя реално. И не случайно има толкова много теми за протекли водни помпи, защото антифриза е основния виновник, а не качеството им. Ама малко хора се съобразяват с периодичната смяна на антифриза, защото той си е бистър да речем. tooth.gif

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 10 Ное 2016 10:13
от Iliyа Damyanov
Водните помпи са по издръжливи като цяло ама стените на радиаторите изтъняват лесно и създават повече главоболия.

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 10 Ное 2016 10:39
от slowtraveler
На последните ми автомобили антифризите се сменят, ама на над 10години... Което ме навежда на мисълта, че едва ли толкова рязко деградират инхибиторите...
Дори напротив - предполагам на новите лонг-лайв антифризи смяната е предимно за да се изкарат механични замърсители...

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 10 Ное 2016 13:55
от BOz
Инхибиторите не деградират рязко, а с времето. За това е главната причина да се определя смяната им на километри или време. И да, има антифризи за по милиони километри, но да не забравяме факта, че масово колите не се карат с такива антифризи, а и масово хората не сменят антифриз никога докато притежават колата. Да не говорим за спирачна течност, където и в космическите коли към днешна дата периода му е 2 години.

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 10 Ное 2016 16:27
от slowtraveler
BOz, предполагам вече доста повече са разпространени тези антифризи - последните ми автомобили все бяха така... И наистина не съм сменял антифриз просто защото докато я притежавам не е изтекъл срока...
Виж за спирачната течност си е така... И там съм сменял практически на всичките си автомобили (това ми напомни, че Джипката ще стане на 3г и е време да и сменя спирачната течност ) :thumbsup:

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 12 Ное 2016 16:55
от draganov 69
Като свалихме главата нищо не се разбра закарах главата да я проверят няма проблем платих 225 лева отново за всички проверки и пасване на клапаните започнахме да търсим проблема и се оказа че моите велики майстори са скъсали резбите на два болта в началото мислех че не са стегнали болтовете понеже като сваляха главата двата болта между 2 и3 цилиндър се развиха на ръка но се оказа че са скъсали резбите като са стягали главата и са си премълчали. Това го установи друг майстор който взе да търси проблема с изхвърлянето на водата. Сега започваме да се чудим как да правим резба и мислим със нови шпилки лепило и дано стане защото здрав двигател да хвърля за две резби не ми се иска. Ако някой има друга идея да сподели че направо ми писна от гайкаджии.

Изхвърля водата през раширителния съд

Публикувано на: 12 Ное 2016 17:18
от stefo91
draganov 69 написа: Като свалихме главата нищо не се разбра закарах главата да я проверят няма проблем платих 225 лева отново за всички проверки и пасване на клапаните започнахме да търсим проблема и се оказа че моите велики майстори са скъсали резбите на два болта в началото мислех че не са стегнали болтовете понеже като сваляха главата двата болта между 2 и3 цилиндър се развиха на ръка но се оказа че са скъсали резбите като са стягали главата и са си премълчали. Това го установи друг майстор който взе да търси проблема с изхвърлянето на водата. Сега започваме да се чудим как да правим резба и мислим със нови шпилки лепило и дано стане защото здрав двигател да хвърля за две резби не ми се иска. Ако някой има друга идея да сподели че направо ми писна от гайкаджии.

Освен да сложиш шпилки, което е малко замазване на работата бих те посъветвал да отидеш при майстори, които се занимават с обработка на метал и те могат да ти напълнят пространството с метал (наварят) и след това да го разпробият за да стане както трябва. Шпилките в възможно да изпуснат.

Поздрави и успех.