Страница 2 от 3

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 09 Юни 2016 20:29
от nitsodar
Колега, ако може да се включа и аз с моето скромно мнение rolleyes.gif
Преди 3 години и аз бях в подобна дилема - исках да купя евтина кола за 1-2 години,но не някаква бракма де tongue.gif . До голяма степен подкрепям съвета на kirenski. От написаното става чсно,че цената е определяща - не робувай на марки! Наскоро взех Toyota Avensis T25, точно защото както казваш - "много ги хвалят" и статистиките също са в тяхна полза,но сега цената не беше водеща. Но, ако сравняваш японски (изключвам Mazda 6) с френски,немски и т.н. - японското е винаги една идея по-скъпо. За сумата от около 4000 лв. мисля можеш да се поогледаш за най-запазения автомобил, с налични екстри, на които държиш. Дизел или бензин - slowtraveler ти е написал много хубаво фактите, но всичко е въпрос на състояние. Аз съм си казал,че бензин вече няма да карам и тези двигатели изобщо не ги гледам wink.gif Просто вървенето на дизела е несравнимо с бензин според мен . Но за да влезеш в диапазона си - не изключвай и двата вида двигатели, избери по-запазения!
Тогава (преди 3 години) се спрях на едно Peugeot 406 - комфортна, удобна и наистина с евтина поддръжка кола. Говоря ти за дизел 2.0 HDI 110 к.с. За Avensis 2001-2003 да кажат колегите, защото нямам наблюдения, но за Accord от тези години: карал съм и съм се возил. Много добър автомобил, на газ бяга много, комфортен е, но 406-та го бие по всеки показател ( говоря от личен опит). Отделно,че ако си като мен - 188 см. - по-голямата и комфортна кола ще те радва все повече с всеки километър :thumbsup: И аз като теб преди години съм имал Пасат 93' и зная какво е да си свикнал с по-голямо купе. :thumbsup:

За да не става досадно писането ми - просто на prima vista поразгледах някои обяви из Мобиле-то. Ето ти една оферта на 406, но човека пише,че продава и Avensis 2001 -ПЪРВИ СОБСТВЕНИК. Мисля,че това ти е супер възможност да отидеш и да сравниш и двата автомобила! Отделно,че да купиш кола от първи собственик си е нещо страхотно, разбира се, ако е била добре поддържана:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=e6xrhb

Желая ти искрено успех!

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 09 Юни 2016 20:43
от BOz
slowtraveler написа: Дизела от глупости лесно съм прескачал нормалния ми разход х2, докато с бензинката не ми се е случвало такова нещо...

Относно Пасата - личните ми впечатления са точно обратните - калпав автомобил с кофти интериор.
Какво означава от глупости?
И каква е дефиницията за калпав и кофти? Защото силно подозирам лично мнение базирано на дизайн, необосновано технически.

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 09 Юни 2016 23:45
от geshev77
Благодаря на всички за изказаните мнения. Наистина не се бях замислял за други марки, може би заради приказката "мачка, 'ичка и елхичка не пра'им", но като погледнах обявата, която nitsodar е пейстнал се замислих и то много. Не че съм от снажните, само 1.70 см. съм висок, но по-голямата кола вози по-комфортно, а и децата са свикнали на широко на задните седалки и мрънкат, когато се е налагало да се возят в по-тясна кола (по време на ремонти на Пасата hmm.gif ).
Ориентацията ми към дизела идва от това, че колата се използва за градско ползване в по-голямата част от движението си, но абсолютно всеки ден и зиме и лете.
Nitsodar, съвсем се забих в трета глуха с това предложение wacko.gif wacko.gif , :D сигурно, защото ми хареса.

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 00:21
от slowtraveler
BOz написа: Какво означава от глупости?
Ами ти предложи 'термина' - би ли споделил какво имаше предвид? :whistle: ... За мен - дори обикновено настъпване... Да не говорим за проблеми в самия двигател, като плюеща дюза, подбит дихтунг или нещо по-сериозно.
Не вярвам да твърдиш, че средностатистически ремонт на бензинката би струвал по-скъпо от аналогичен на дизел... Също така не вярвам да твърдиш, че вероятността да е необходим ремонт на 13 годишен автомобил на 200-500х.км е много ниска
geshev77 написа: Ориентацията ми към дизела идва от това, че колата се използва за градско ползване в по-голямата част от движението си, но абсолютно всеки ден и зиме и лете.
Това е един от най-неблагоприятните режими на дизела...

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 00:59
от Bass_Man
BOz написа:Какво означава от глупости?
За мен лично значи не употребяване по предназначение. Още си спомням как правех 12л./100км извънградско с 1,6HDI 90кс Берлинго!

slowtraveler написа:
geshev77 написа: Ориентацията ми към дизела идва от това, че колата се използва за градско ползване в по-голямата част от движението си, но абсолютно всеки ден и зиме и лете.
Това е един от най-неблагоприятните режими на дизела...
Подкрепям с две ръце!

Иначе абсолютно не трябва да се робува на марки. Пазара ни е доста малък и пълен с буклуци така че намериш ли нещо читаво не трябва да ти пука много каква марка е!

Относно Тойотите европейско изпълнение в периода 2000-2003г. горещо не ги препоръчвам! Нито дизелите нито бензините! Мазда и VW тези години също!

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 08:08
от slowtraveler
Bass_Man написа: Пазара ни е доста малък и пълен с буклуци така че намериш ли нещо читаво не трябва да ти пука много каква марка е!
Като каза Берлинго - преди няколко месеца взех по възможно най-куцата схема от приятел за приятел Берлинго 2.0HDI май пак бе 90к.с ....
Цената - точно 4000лв.
Берлингото бе 2004г, 7 местно, с много запазен салон, добри гуми на алуминиеви + комплект добри зимни с метални джанти, оригинални метални защити на картера, на реални ~270х.км, от които първите около 200х - като служебно, но карано само от приятеля - търговски пътник и то предимно ненатоварено, останалите 70х.км бяха врътнати от съпругата на приятеля.
Със сменен/рециклиран преди около 10х.км заден мост. Купувача засега е много доволен - гори му нищожно количество гориво (другия му автомобил е дизелова Витара )...
Наложи се смяна на жило съединител (щракаше - който е карал такъв автомобил знае за какво говоря), което в официалния сервиз излезе някъде около 110-140лв с труда...
Карах машинката извънградско около 500км - даде ми разход около 5л/100км, като въобще не съм я жалил. С пуснат климатик...
Купувача все още е много доволен...
Допълнителните му разходи (освен жилото, което му го смених) бе поставяне на нов акумулатор, че зимата стария умрЕ (а и той бе с по-малък от препоръчания капацитет - в Балкана не му понесе климата :D ).. Преди месец вече врътна километрите за смяна на консумативи (при покупката не си ги бе сменил, защото продавача бе сигурен - със сигурна и добре водена документация за смените по автомобила) - смени си ги и продължава да си върти автомобила...

Така, че наистина по-добре търси ЕКЗЕМПЛЯРА, а не марката...

П.С. приятеля взе много новичко ярисче за съпругата си, така, че може да се е появил и тук :thumbsup:

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 08:51
от martod
slowtraveler написа: Ами аз говоря от личен опит с точно 13 годишен дизел (дори без турбина) :whistle:
Ти този счупен гоУф на който си попаднал на младини, цял живот ли ще го сравняваш с останалите дизели ? wacko.gif
Човека питаше за Авенсис TD или D4D в периода 99- 2003 г., ти му говориш колко счупени били дизелите, да си вземел бензинка .
Моя въпрос беше, колко човека с такива счупени дизелови Тойоти познаваш и колко със здрави и неразрушими бензинки, дето сегментите и буталата им са консуматив . :)
2ADFHV написа:

Никъде не съм споменал че дизеловите агрегати са на Ford, по-точно не съм доуточнил, че става въпрос само за бензиновите, както ти самия спомена, но мислих че се подразбира, защото не съм коментирал нищо за дизеловите.
Не си коментирал нищо за дизелите, ама си написал
2ADFHV написа: Аз също ще подкрепя мнението на колегите, че е по добре колата да е на бензин.
и ако колегата пуснал темата се спре на Мазда 6 примерно, защото я има като вариант, това автоматично го изстрелва към "здравите" дуратек мотори на Форд, вместо към правилния избор . smile.gif
2ADFHV написа:
Карал съм такова чудо и то даже 3 такива екземпляра със 17ки и всичките возят твърдо, имам чувството че когато това нещо влезе в дупка все едно е паднало от 3-я етаж, но ми е интересно какви коли си карал ти, да твърдиш че от изброените вози най-добре.
Нека сравним Accord-a като поведение и возия, че и той е с горен/долен носач, демек подобно окачване?
Знаех си аз предварително, че си карал с някакви нестандартни джанти . :D
Аз съм карал всякакви коли, даже в момента карам Мазда 6, Галант и Акорд, и пак ще ти кажа, Маздата вози най добре от трите .
Но да уточня, и трите са на 15" джанти и Акорда е такъв какъвто визира колегата, 2000 г. т.е чист Ровър 400, със сменени фарове, стопове и емблема, :D а ти предполагам пак визираш нещо друго, като казваш да сравним Акорда, сигурно имаш в предвид оня Акорд, дето колегата за 4000 лв. не може да му купи само турбината, ако е дизелов . smile.gif

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 09:02
от slowtraveler
martod написа: Човека питаше за Авенсис TD или D4D в периода 99- 2003 г., ти му говориш колко счупени били дизелите, да си вземел бензинка .
Ами я се огледай колко теми има с проблеми с клапаните по горивната система на дизелаците. И виж например колко са темите за EGR, SCV и т.н. - последно точно на Маздата :whistle: (П.С. бензиновата ми Мазда продължава да се представя безпроблемно при новите собственици)...
И на колко Тойота бензинки от този период, които са минали сервизната акция, са им пипани след това бутала и сегменти..

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 09:41
от mirott

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 10:05
от Scott
martod написа:...Акорда е такъв какъвто визира колегата, 2000 г. т.е чист Ровър 400, със сменени фарове, стопове и емблема...
Само едно малко уточнение относно Акорда - съответства на Ровър 600. Сивик от тези години е Ровър 400. Също да забрави за дизелова Хонда от тези години, двигателите са на Ровър и не са за предпочитане, но пък 2-литровия ВТЕК е изключително добър избор.

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 12:09
от G.Panayotov
martod написа: Не си коментирал нищо за дизелите, ама си написал
2ADFHV написа: Аз също ще подкрепя мнението на колегите, че е по добре колата да е на бензин.
Няма и смисъл да пиша за дизел от тези години. За тези пари не си заслужава, защото дали ще са помпи, дюзи, турбо , маховик(демпферен , някои имат) ще е колкото половината кола. Изброените може да проявят дефект известно време след покупката докато при бензинова кола може да се диагностицира дали има проблем или не и от там нататъка при правилна поддръжка(на време да се сменя масло с правилното) можеш да забравиш за проблеми.
Като толкова ти харесват купи си един common rail дизел на 15+ години и съм сигурен че след 2г. макс ще си се отказал от тях.
martod написа: Знаех си аз предварително, че си карал с някакви нестандартни джанти . :D
Аз съм карал всякакви коли, даже в момента карам Мазда 6, Галант и Акорд, и пак ще ти кажа, Маздата вози най добре от трите .
Но да уточня, и трите са на 15" джанти и Акорда е такъв какъвто визира колегата, 2000 г. т.е чист Ровър 400, със сменени фарове, стопове и емблема, :D а ти предполагам пак визираш нещо друго, като казваш да сравним Акорда, сигурно имаш в предвид оня Акорд, дето колегата за 4000 лв. не може да му купи само турбината, ако е дизелов . smile.gif
Така сега аз да ти сипя , колко си некомпетентен и как пишеш безстселъри без да си се ограмотил поне малко.
-За Mazda 6 се предлагат СТАНДАРТНО за модела 17" Изображение

-Accord може да си имал само на картинка. Искам да ми покажеш едно общо болтче (както ти се изразяваш) между Honda Accord и Rover 400.

Малко информация да не се излагаш следващия път : При Rover 400 се слага само D-серия от Honda.А на Accord-a моторите са от F и H-серия wink.gif

-Rover 600 ползват платформата на Honda Accord 1993–1998

Говоря и сравнявам моделите от темата за да добиеш представа говоря за Accord 6th gen. 1998–2003 : Изображение

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 13:32
от WoLF
Мисля, че колегата имаше предвид объркването си с Мазда 3 и нейните 17ки ;) Именно те возят твърдо и са много стабилни на пътя при всички скорости... Оставам на мнението за бензинов Акорд, АКО се намери читав unsure.gif

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 16:04
от martod
Scott написа:Само едно малко уточнение относно Акорда - съответства на Ровър 600. Сивик от тези години е Ровър 400. Също да забрави за дизелова Хонда от тези години, двигателите са на Ровър и не са за предпочитане, но пък 2-литровия ВТЕК е изключително добър избор.
Айде още един разбирател . :D Съответства на Ровър 600 ама предишния ми Акорд, който беше 98-ми набор.
Той и Акорда 99- 2003 си е Сивик, smile.gif вземи една врата от Ровър 600 и се опитай да я монтираш на такъв Акорд, после вземи и от 400 и ще видиш къде е истината .
А за дизелите на ровър си прав, не са за предпочитане, особено за майсторите, защото до 500000 км. и масло не барат даже, за други проблеми да не говорим .
2ADFHV написа:
:censored: :censored: :censored: :censored: :censored: :censored:
Относно джантите, Мазда излиза освен с 17" и с 18, но излиза и с 16 и с 15" джанти, така че избора на комфортна возия си е предимно на собственика .
За Акордите: нямам думи . smile.gif Даже и децата в детската градина знаят, че хонда прави собствени дизели едва от 2003 г.
Всеки дизелов Акорд или Сивик до 2003 година който си видял, и е 2000 кубика, не само едното болтче, а целия мотор и скорости са на Ровър, Сивиците 1.7 дизел са на Исузу .
Айде ходи да учиш марките и моделите и после заповядай да водим диалози . wink.gif

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 16:11
от Scott
martod написа:...вземи една врата от Ровър 600 и се опитай да я монтираш на такъв Акорд, после вземи и от 400 и ще видиш къде е истината ...
Предполагам имаш предвид Rover45, днес явно попълваш данъчни декларации та слагаш х10 tongue.gif

АВЕНСИС, Акорд, Мазда6 или Пасат до 4000лв

Публикувано на: 10 Юни 2016 16:19
от martod
slowtraveler написа: Ами я се огледай колко теми има с проблеми с клапаните по горивната система на дизелаците. И виж например колко са темите за EGR, SCV и т.н. - последно точно на Маздата :whistle: (П.С. бензиновата ми Мазда продължава да се представя безпроблемно при новите собственици)...
И на колко Тойота бензинки от този период, които са минали сервизната акция, са им пипани след това бутала и сегменти..
Има 5-6 теми за SCV клапани на D4D и 1 тема за турбодизел дето не палеше, проблема му е отстранен отдавна и човека даже няколко години не е влизал във форума, ама продължава да си го кара . :D
Какво е това "които са минали сервизната акция" ? :)
Това за читавите бензинки ли е, или за скапаните дизели на Тойота . smile.gif
Ти един клапан при дизела, дето се оправя само с почистване го броиш за проблем, а сервизна акция за смяна на цели блокове си е нищо, според теб . :D
Scott написа:
martod написа:...вземи една врата от Ровър 600 и се опитай да я монтираш на такъв Акорд, после вземи и от 400 и ще видиш къде е истината ...
Предполагам имаш предвид Rover45, днес явно попълваш данъчни декларации та слагаш х10 tongue.gif
Пак се мъчиш да ми слагаш думи в устата . :D
Имам си в предвид точно това което съм написал .
Акордите са точно с мотора на 400, 105 к.с., а ровър 45 е 101 коня и не е нищо друго, освен 400 с подменени предни фарове . tooth.gif