Re: Какъв ще е новият автомобил/или SUV/ на scorpion ?
Публикувано на: 20 Яну 2016 22:02
Аз лесно избрах, и двете.
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Точно заради масата следва да се клати повече в завои специално. Както и комбитата да са по-нестабилни в завой от хечбек да речем, в общия случай. В крайна сметка нито тези повдигнати комбита, нито сувовете са правени за динамично каране, така че те следват експлоатационната си задача по лоши пътища.slowtraveler написа:...... но явно масата си казва думата - стои като танк на пътя без клатене... (и е почти толкова повратлив![]()
).
Тировете като минават наблизо - не се усещат...
Но недостатъците както съм ги забелязал - ги споменах по-горе...
Не си прав... Клатенето (т.е. колебателните движения) зависят предимно от съотношението между твърдост на амортисьорите и масата...LEXUS написа:...Точно заради масата следва да се клати повече в завои специално. ..
Този автомобил и на мен ми е любим , нямам забележки към него , както и към олроуда при аудито но... за нови такива за мен лично цената минава разумната граница .Почти всеки в БГ със сигурност си казва "То по-добре да си взема джип". Има и алтеративни варианти между другото на полвин цена достатъчно добри.BOz написа:Под височина имах предвид просвет - моя грешка. 21 сантиметра са си като на повечето СУВ-ве.
До колкото намерих информация, ако не си с активно окачване, на Джипа ти е отново 21 сантиметра просвета. Колкото и на МЛ-а и на Х5-цата да кажем.
Точно защото не искам габаритна височина, за това харесвам такива коли. Защото стил "джип" не ми харесват. И точно защото клатят много, колкото и да го отричаш. Сега не говорим ако е с активни амортисьори и подобия. А и шумят повече, което за мен реално е най-големия минус.
Мисля си,че в днешно време мовек има доста опции,но в 3-основни категории:У кого меньше клиренс, тот и чистит дорогу от снега.