Страница 2 от 3
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 29 Дек 2015 14:18
от BOz
Е то един Приус високо оборудване струва 60к, а вие за РАВ какво очаквате.
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 30 Дек 2015 07:35
от ffsolutions
Е, добре де, по 25К гледам дават реклами за чисто нови автомобили, изведнъж 69-77К.
Чакайте, че сменихме темата, по въпроса - модерен бензин (т.е. да има директно впръскване), лично аз предпочитам да е атмосферка, по-малко части - по-добре.
Иначе и аз като Слоу предпочитам едно, но карам друго - дизел.

Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 30 Дек 2015 10:39
от martod
kras4o написа:интересно как повечето искаме бензинка, а пък по улиците преобладават нафтови печки

Че как няма да преобладават, нали всеки иска да стигне до там за където е тръгнал, без пътна помощ . laugh.gif
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 30 Дек 2015 11:03
от orlinm
1,9
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 30 Дек 2015 13:52
от dimkaraganchev
Каквото предпочитам, това и си карам: 5 и 9.
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 30 Дек 2015 14:27
от Рошко
dimkaraganchev написа:Каквото предпочитам, това и си карам
+1
3, 7, 9
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 31 Дек 2015 12:31
от todor87
Аз се спрях на комби, турбо-бензин последно поколение, с двоен съединител и предно предаване. Много исках да е пак Тойота, но не си харесах двигател

Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 01 Яну 2016 12:44
от LEXUS
Да беше изчакал малко. Вече се предлага комби Аурис 1.2 турбо бензин.

Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 01 Яну 2016 19:46
от slowtraveler
Хм... Това с 'двойния съединител' ми се струва повече като търговски трик...
Защото не виждам някакво сериозно преимущество спрямо други съвременни (и не толкова съвременни) автоматици...
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 01 Яну 2016 20:03
от todor87
slowtraveler написа:Хм... Това с 'двойния съединител' ми се струва повече като търговски трик...
Защото не виждам някакво сериозно преимущество спрямо други съвременни (и не толкова съвременни) автоматици...
Разликата с не толкова съвременните е огромна.Изразява се както в разход на гориво така и в бързината на превключване, следователно и на ускорение.Ако я сравняваме 7G tronic или новите на ZF сигурно приемущества няма.

Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 02 Фев 2016 01:03
от nikolov22
slowtraveler написа:Хм... Това с 'двойния съединител' ми се струва повече като търговски трик...
Защото не виждам някакво сериозно преимущество спрямо други съвременни (и не толкова съвременни) автоматици...
На цена от 3000+лв за съединител колко ли икономия и кеф ще да е
.
Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 02 Фев 2016 05:59
от slowtraveler
nikolov22 написа:slowtraveler написа:Хм... Това с 'двойния съединител' ми се струва повече като търговски трик...
Защото не виждам някакво сериозно преимущество спрямо други съвременни (и не толкова съвременни) автоматици...
на цена от 3000+лв за съединител колко ли икономия и кеф ще да е
Имах предвид това, че всички съвременни кутии имат фрикционни елементи....
Моята кутия май е с три съединителя и две спирачки... Т.е. общо пет фрикциона...
Но натоварването им съвсем не е като на стандартен съединител - в повечето случаи работят само на превключване...
И никъде няма да видиш реклама 'че е с три съединителя'

Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 02 Фев 2016 18:08
от todor87
slowtraveler написа:Имах предвид това, че всички съвременни кутии имат фрикционни елементи....
Моята кутия май е с три съединителя и две спирачки... Т.е. общо пет фрикциона...
Но натоварването им съвсем не е като на стандартен съединител - в повечето случаи работят само на превключване...
И никъде няма да видиш реклама 'че е с три съединителя'

Сигурно, защото е с 9 скорости.

Re: Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 02 Фев 2016 19:06
от slowtraveler
todor87 написа:.....Сигурно, защото е с 9 скорости.

Скоростите са осем
Деветскоростните са за по-слабичките двигатели (с по-нисък въртящ момент)...
Кой каква кола предпочита?
Публикувано на: 15 Апр 2016 09:13
от ivied
Новия Hybrid на Rav4!
Въобще хибридите на са посочени като опция в анкетата - а би трябвало. Все пак Тойота е водеща марка при тях,
Миналия месец бях на тест драйв, врътнах 40-50 км. смесено ... е, няма такъв кеф! 2.5 мотора на Лексъс , 197 коня - уникален автомобил, и усещане... изтрелваше се на светофарите, на магистралата 190 - ограничен е софтуерно дотолкова... в града тих и икономичен, с уникални системи за сигурност, най-много ме изкефи динамичния круиз контрол с радара... И зареждането на батериите при спиране.
И накрая смесен разход 6.4 л/100 км!!!
Абе да взема направо да пусна една тема за него
