Страница 2 от 13
Публикувано на: 20 Мар 2007 09:01
от cj
Ей, браво!

Поздравления! Да си я караш със здраве! Определено "дразни" вниманието

biggrin.gif
Публикувано на: 20 Мар 2007 09:02
от V35GTR
Chestito i ot men! Evala!

Публикувано на: 20 Мар 2007 09:32
от Xeku
Честито!

Аз съм на мнение, че трябва да се опита от всичко в този живот - Мецедес, Лексъс, Субару... Много весели моменти и само хубави впечатления от новата бегачка!

Публикувано на: 20 Мар 2007 13:37
от racing_fan
Публикувано на: 20 Мар 2007 16:44
от ALTEZZA
ta mersi na vsichki
eto malko interestno info det namerih:
Rev. F (2006)
The US-spec STIs receive the same facelift as the Japanese-spec STIs. Mechanically speaking, the DCCD and the engine mounts have been changed. Like the Japanese-spec STIs engine mounts were changed from metal to liquid-filled plastic mounts to reduce vibrations into the car's cabin. On the largest Impreza forum, North American Subaru Impreza Owners Club, 2006MY owners have had issues with these plastic engine mounts. The manufacturer will replace them, under warranty, if broken, with the 2005MY rubber and metal mounts. Later 2006MY vehicles were equipped from the factory with 2005MY mounts. The center differential is updated with the addition of a mechanical limited slip mechanism to supplement the electromagnetic DCCD. The torque split is changed to 41/59. The 2006MY STI weighs approximately 3350 lb.
Rev. G (2007)
In 2007, a number of small changes were made to the US-spec model. Due to Subaru's decision to reduce costs by cutting the amount of aluminum used, the US-spec STI no longer receives the J-spec Spec C control arms. The control arms are now the aluminum ones used on the Japan-spec revision A and B non-Spec C STis. The high caster angle has been reduced, which in turn reduces the wheelbase from 100" to 99.4". The rear sway bar has decreased in size from 20mm to 19mm. The gear ratios of second, third and fourth gears have been made longer (higher ratio) in order to improve fuel economy and driveability, which inadvertently reduces 1/4 miles drag racing times due to the ability to trap 114 mph in 4th gear, without the shift to 5th. The EJ257's cylinder heads have been redesigned to improve cooling, and the sodium-filled exhaust valves have been deleted. The alternator is changed from a 90A rating to 110 amps. The rear LSD is now a Torsen unit, considered an upgrade over the previous model's helical unit. The turbo has also been changed to the VF43, which has a slightly larger wastegate than the VF39. The side cowl braces are stiffer than the 2006MY. The engine mounts are once again the hard rubber mounts used prior to 2006. On the interior, there is an audio jack that replaces the ashtray, a rear center armrest with trunk pass-through and a 120W audio system.[6]
The WRX STI Limited is introduced. It is similar to the Japan-spec STI A-line, except the mechanicals of the car are based on the 2007MY US-spec WRX STI.
Публикувано на: 20 Мар 2007 17:30
от PAKETA_1
Алтезов (ЕсТиай-ов) - казах ти вчера, ако трябва ще повторя и ще потретя - иди в дилъра и им кажи да ти дадат златните на цвят "джанси"...тея хич не и ходят...ама хич...особено със тези златни спирачни апарати...и го махни този спойлер и въобще не ти трябва трети стоп...аз карам без трети стоп от 7 години. Пък ако толкова си се загрижил ще сложим един трети стоп ама този простир може би им трябва на рали колите ама не тебе не ти трябва.
Публикувано на: 20 Мар 2007 18:16
от V35GTR
Altezza - tvoita koqa e, 2006 ili 2007?

Публикувано на: 20 Мар 2007 18:44
от racing_fan
Не мога да разбера какъв ви е проблема със задния спойлер, ЗАЩО да го маха? Защо да загрозява колата? Това крило си има своите функции за аеродинамиката на колата. Не виждам какъв е смисъла да го маха, при положение че си е заводски така.
Публикувано на: 20 Мар 2007 19:07
от ALTEZZA
2007 model e. Gore sam pisal za 2006 shtot pishe za razlikite ot predi face lift-a.
Kolkoto do spoilera, izglejda kat peika, no za sega shte go pazia. Osobeno kakto ima vtori spoiler v gornia krai nazadnoto staklo, ako mahna golemia shte stoi malko smeshno.
Za zlatnite djanti, dosta se chudih dali da gi tormozia za takiva, i srebarnte sa si ok. Sigurno shte vzema vtori chift djanti za zimata, ta shte vivia ako moga da nameria zlatni use-vani
Публикувано на: 20 Мар 2007 19:09
от poli
Всеки си има вкус

точно за това в гърция представителите на автомобили предлагат една добра възможност и тя е да си поръчаш автомобила без дадени стандартни екстри което сваля цената.
Примерно Lancer EVO без гаранция е с 3200 евро по-евтино(след отстъпката на дилъра).И не се чака да дойде определен автомобил за тази ситуация а се прави един договор на Английски който се изпраща най вероятно на производителя или представителя след него
Това е много добре защото повечето копувачи имат намерение да правят подобрения по-колата.
Не знам дали това се предлага някъде другъде по-света,знам че в Гърция е наложено от клиентите.
Публикувано на: 20 Мар 2007 19:24
от ugabuga
i az tochno si misleh che ne ta vijdam tebe v kola s takova ogromno krilo ama vikam dai da si traim

Публикувано на: 20 Мар 2007 20:04
от V35GTR
ugabuga написа:i az tochno si misleh che ne ta vijdam tebe v kola s takova ogromno krilo ama vikam dai da si traim

+1 I az sum na tova mnenie no si misla che shte svikna! :P
Публикувано на: 20 Мар 2007 21:18
от agent dust
бе оставете крилото човека на мира - без него колата става отчайващо грозна laugh.gif а и не е сложено само за красота. като гледам характеристиките на 2006 и 2007 - 2007 има малко редуциран пърформънс, но може и да греша. а с тоя торсен отзад ще лепне на пътя, макар че аз съм привърженик на клъч тайп ЛСД-то
Публикувано на: 20 Мар 2007 22:09
от Celica
:+)))
Fifi Chstito :+)))))))
mnogo gotinka:love4: , da si q karash sys zdrave i bezavariino :+)))
Публикувано на: 20 Мар 2007 22:29
от ALTEZZA
maggkrabar написа:като гледам характеристиките на 2006 и 2007 - 2007 има малко редуциран пърформънс, но може и да греша.
predpolagam gledash razlikata ot 300hp vs 293hp. performance-a ne sa go promenili, po skoro promeniha nachina po koito izmervat konete. dosta Japan kompanii svaliha nomerata na konete bez da sa pipali nishto. V35GTR beshe postval neshto po vaprosa predi vreme.