Страница 2 от 2

Re: RAV4 ‎XA10 2.0 3S-FE 1998 - труден студен старт - пали?

Публикувано на: 07 Май 2015 23:01
от alalexll
Bass_Man написа:Координатите ги има в Сервизи / Магазини http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=22070, не знам някой въобще гледа ли го този раздел? Иначе е ясно че са правили мазало но преди да погледна нищо не мога да ти кажа.
Определено ще ти я докарам да я погледнеш,пьрво ще сменя темп. датчика който вече ми прави проблеми преди 2г. някаде,нещо ми се вьрти в главата че може пак той да бьрка компа.Ще го сменя утре ще покарам седмица и ще пиша как се дьржи колата ,каквото и да се случи ще намеря начин да ти я докарам .

Решен

Публикувано на: 07 Юни 2015 23:08
от alalexll
alalexll написа:
Bass_Man написа:Координатите ги има в Сервизи / Магазини http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=22070, не знам някой въобще гледа ли го този раздел? Иначе е ясно че са правили мазало но преди да погледна нищо не мога да ти кажа.
Определено ще ти я докарам да я погледнеш,пьрво ще сменя темп. датчика който вече ми прави проблеми преди 2г. някаде,нещо ми се вьрти в главата че може пак той да бьрка компа.Ще го сменя утре ще покарам седмица и ще пиша как се дьржи колата ,каквото и да се случи ще намеря начин да ти я докарам .
Проблема с непаленето е решен,оказа се бензиновия филтър запушен на поне 80% според мен.По спомен е на не повече от 5000 км.на 2месеца. Заради него си направих ремонт на ГИ не излишно защото маркучите бяха напукани и можеше да стане беля скоро време.Прегледах цялата бензинова система от помпата до инжекторите,сега си имам комплект инжектори ,рейка ,регулатор на налягането ,маркуча от филтъра към рейката,купих ги от една ударена равка за 100лв. защото мислих че някой от инжекторите е запушен.Имаше симптоми на това ,във високите убороти започна да заглъхва а когато е студена да лашка ,придърпва леко това когато е на бензин,на газ колата се оправи след смяната на маркучите,за мембраните мисля че беше излишно,но вече са сменени така или иначе.Зада стигна до инжекторите трябваше да махна капака на клапаните ,вече свален имах достъп до клапаните та реших и тях да проверя,за мое съжаление изпускателните клапани на 3 цилиндър са за смяна на пулове,другите клапани са.По каталог ги дават дават 0.29-0.38 моите са 0.30 на 3 цилиндър са 0.20 - 0.25 това е за изпускателните клапани.За смукателните клапани ги дават по каталог 0.19- 0.29 , моите са 0.20 -0.25мм. Та тъкмо реших че няма да се занимавам това лято с колата и ще ходя по често на риба и сега имам нов проект, реглаж клапани punk.gif .Това е за сега темата е за заклучване с щампа, решен проблем.

Re: Решен

Публикувано на: 07 Юни 2015 23:14
от Akima
alalexll написа:Това е за сега темата е за заклЮчване с щампа, решен проблем.
Колега,
радвам се,че си решил проблема и го сподели с останалите във форума. :thumbsup:

За съжаление катинарите свършиха,но щампите
РЕШЕН
са на промоция. :whistle:

Със здраве и наздраве. :cheers:

Re: Решен

Публикувано на: 07 Юни 2015 23:30
от alalexll
Akima написа:
alalexll написа:Това е за сега темата е за заклЮчване с щампа, решен проблем.
Колега,
радвам се,че си решил проблема и го сподели с останалите във форума. :thumbsup:

За съжаление катинарите свършиха,но щампите
РЕШЕН
са на промоция. :whistle:

Със здраве и наздраве. :cheers:
Реших да съм различен :whistle: