Страница 2 от 3
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 04 Апр 2015 11:49
от Black-VVT-i Celica
Колебая се другите които намерих за NPR
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 18:57
от Black-VVT-i Celica
Колата е готова: С 4 отвора на бутало оригинално разширих ги и добавих още два общо 6 .Гарнитури,лагери,болтове,сегменти и малко масло това съм купил.Сега вече иска каране и ще видим резултата.
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 19:00
от tovetto
Браво колега какви пари ти излезе ремонта и да споделиш дали има разход на масло поздрави .

Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 19:18
от Japanese_fever
Честито и със здраве!
Много бързо действаш.
След колко км ти казаха да смениш маслото и филтъра и какво масло наля?
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 20:42
от Black-VVT-i Celica
Ми смяната не е ли след 8 маслото е кастрол 10/60
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 22:04
от Japanese_fever
Питам защото скоро имахме дискусия в Хонда форума - как се разработва двигател след смяна на сегменти и биелни лагери (шийки). Казах им, че е хубаво да се налее минерално (обикновено) масло и след 1000 км да сменят маслото и филтъра. Друга каза 2000 км. трети 500 км. Един механик в интернет обясняваше, че е след 500 мили трябва да се смени маслото и филтъра, което е точно 800 км. Поне отнсоно маслото бяхме единодушни, че трябва да е минерално. biggrin.gif Не знам защо караш с 10W60. Аз бих карал след разработката само с 5W30 (A3/B4) пълна синтетика. Това е и предписанието на производителя.
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 22:39
от Black-VVT-i Celica
Това не го знаех.Сега пак пари значи. Карам с такова защото ми го препоръча Нико оф форума високо температурно. Аз си я пържа яко. Каква е логиката да се смени маслото. Какво се получава че да се налага смяна след 1000км.
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 23:07
от Japanese_fever
Има определен период на напасване на сегментите по цилиндъра и на шийките по вала. Някой хора смятат, че не трябва да се прави разработка, защото не са сменяни буталата и лагерите на кол. вал, но други смятат, че си трябва разработка, независимо, че не е пълен основен ремонт. Аз съм тези, дето играят на сигурно, особено ако съм дал известна сума пари за качествени части.
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 23:35
от Black-VVT-i Celica
Сменил съм лагерите. До колкото разбрах сега в началото ще гори масло после трябва да спре. Странно но каква е логиката. За да се сменя маслото трябва да се случва нещо с него. Някакво пристъргване ли се получава.
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 23:48
от Japanese_fever
Black-VVT-i Celica написа:Някакво пристъргване ли се получава.
Да, напасване на новите части като всичко ти се набива във филтъра - за това и първата смяна е толкова скоро.
Много ми е интересно, че след такъв ремонт някои майстори не казват на клиентите си каква поцедура на разработка да се следва. А може и според тях разработка да не е нужна?!?
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 08 Апр 2015 23:56
от Black-VVT-i Celica
Значи ще сменя само филтъра.

това не ме притеснява притеснява ме момента с веригата дано на напасната както трябва.
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 09 Апр 2015 00:22
от Bass_Man
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 09 Апр 2015 02:58
от Black-VVT-i Celica
The best thing you can do for your engine is to change your oil and filter after the first 20 miles. Most of the wearing in process happens immediately, creating a lot of metal in the oil. Plus, the amount of leftover machining chips and other crud left behind in the manufacturing process is simply amazing !! You want to flush that stuff out before it gets recycled and embedded in the transmission gears, and oil pump etc...
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 10 Апр 2015 20:11
от Japanese_fever
Забравих да спомена, че докато трае разеаботката е добре да спираш със скорости и да не караш дълго с едни и същи обороти, т.е. по-често сменяне на предавките. Иначе всичко друго го има в линка, който е дал Bass_Man.
Re: Celica T23 - 1ZZ бутала пробиване/разпробиване?
Публикувано на: 11 Апр 2015 08:26
от мехаННика
Тази кола все едно ще ходи до Марс, да ге. Не че не са верни тези теоретични постулати, ама конкретно този мотор в НАЙ добрия случай е на най горната допустима граница на хлабините. Някой да е използвал plastigauge? Вътромери? Има цедка на масления смукател за едрия чипс и кубети, после има хартиен филтър за дребния чипс. Ако нещо мине и през него, то едрината на фракцията ще е такава, че трябва да я измерват в Магаданския Университет. Щом маслото е добро, да кара по полека 1000 км с по чести проверки на течностите-може нещо да протече след такъв ремонт, и после на 10х км да сменя. Това не е Америка дето масово карат с junk oil и сменят на 3х мили.