Страница 2 от 3
Публикувано на: 19 Мар 2007 10:54
от Xeku
hyankov написа:
Мда... ами на 2к rpm с ръчна спирачка колата тръгва, а не гасне.
Това значи, че ръчната ти не държи, щом един износен съединител може да задвижи колата при дръпната ръчна спирачка.

Публикувано на: 19 Мар 2007 10:55
от jamie
Туй за реглажа ще да е щото майстора откача едната главина за да извади полуоската и да свали скоростите.
Публикувано на: 19 Мар 2007 18:50
от hyankov
Леле, тия хора са луди тука.
PepBoys - 638$
Някви-дето-никой-не-ги-знае-1 - 800$
Някви-дето-никой-не-ги-знае-2 - 1100$
Тойота дилър - 1200$
laugh.gif
Публикувано на: 19 Мар 2007 19:05
от roumen68
hyankov написа:Леле, тия хора са луди тука.
PepBoys - 638$
Някви-дето-никой-не-ги-знае-1 - 800$
Някви-дето-никой-не-ги-знае-2 - 1100$
Тойота дилър - 1200$
laugh.gif
Ай aй! Май ще ти излезе по евтино да я докараш до тук с кораб, да я оправиш и да я върнеш
Всъщност и в нашите фирмени сервизи смъкват кожи - луда надценка на резервните части и часове труд със ставка колкото е на адвокатите от романите на Джон Гришам.
Но надявам се - ще ти дадат някаква гаранция на ремонта и съединителя, а след това дълги години няма да мислиш за съединител.
Публикувано на: 19 Мар 2007 19:11
от hyankov
[ Pep Boys Santa Ana ]
120 E 1ST ST, SANTA ANA, CA
Tel: 714-547-7477 (Fernando)
Clutch: 615$ (-75$ rebate)
[ Pep Boys ]
2946 S BRISTOL ST, COSTA MESA, CA
Tel: 714-549-1533
Clutch: 638$
[ Nick's Auto ]
16291 Construction Circle E Ste C, Irvine, CA
Tel: 949-552-8442
Clutch: 800$
[ Purrfect Auto Service # 079 ]
3075 Edinger Ave. Tustin, CA 92660
Tel: 949-653-0100
Clutch: 800$
[ Midas Auto ]
3085 EDINGER AVENUE
TUSTIN, CA 92780
(949) 551-1558
Clutch: 850$
[ Star Auto Service ]
18015 Culver Dr, Irvine, CA
Tel: (949) 726-1111
Clutch: 1100$
[ Tustin Toyota ]
Clutch: 1200$
Май ще ходя на PepBoys... най-евтино ми излиза. Дано само не я дочупят laugh.gif
Публикувано на: 19 Мар 2007 20:03
от Japanese_fever
hyankov написа:Аха... мерси. Значи всичко над 450-500$ е пладнешки обир. Ще го имам в предвид.
Аз май ще се опитам да го изкарам докато умре тотално (да не може да влезе на скорост). Изглежда че има още малко живот в него.
Tova e za IL i ne sum sigure. Za CA principno bi trqbvalo da e pove4e.
Ti proveri li i siguren li si ve4e kakvo e za smqna?
Otide li na endo de't mu vikat estimate?
Публикувано на: 20 Мар 2007 01:14
от hyankov
Уф, стана сложно. Отидох на сервиза - майстора се качи и направи тест драйв. Вика - "малко ти е износен съединителя ама на практика нищо му няма, колата върви както трябва". И не го смених...
Ако приемем че съединителя е наред, какво друго може да се е прецакало че да загуби мощност колата? И оная случка - дето като натисна педала на газта се вдигат само оборотите, какво друго може да е било причината. Бла

Публикувано на: 20 Мар 2007 04:30
от Japanese_fever
Abe po4ti 100% e suedinitel, kakto ti kazaha.
No ineteresnoto e, 4e edin put zakarhme kolata na edin priqtel za smqna na clutch i bqh 100% siguren, 4e e za smqna, za6toto priplizva6e leko, ai otdelq6e po4ti naj-otgore i majstora kaza, 4e NE e za smqna, koeto mnogo me u4udi?!?
Kude ti otdelq pedala dolu, po sredata ili po-nagore?
Pedala ima malko svoboden hod okolo 20%, ako ne se luja. Razberi kude ti zacepva!
I kakto kaza Heki 6tom kolata trugva na ru4na zna4i siedinitelq ne e zaminal totalno.
I nema da vurti6 gumi pove4e!

Публикувано на: 20 Мар 2007 04:47
от hyankov
Japanese_fever написа:Abe po4ti 100% e suedinitel, kakto ti kazaha.
No ineteresnoto e, 4e edin put zakarhme kolata na edin priqtel za smqna na clutch i bqh 100% siguren, 4e e za smqna, za6toto priplizva6e leko, ai otdelq6e po4ti naj-otgore i majstora kaza, 4e NE e za smqna, koeto mnogo me u4udi?!?
Kude ti otdelq pedala dolu, po sredata ili po-nagore?
Pedala ima malko svoboden hod okolo 20%, ako ne se luja. Razberi kude ti zacepva!
I kakto kaza Heki 6tom kolata trugva na ru4na zna4i siedinitelq ne e zaminal totalno.
I nema da vurti6 gumi pove4e!

Ами - точно това стана - отидох при майстора, бях сигурен че е съединителя и той ми каза "не е". Не им се бачка ли, парите ли не ми искат, не мога да разбера. Ама като е казал - ще го мъча до края.
Моя отделя много нагоре.
Гуми съм въртял само когато вали дъжд тука - т.е. 1 или 2 пъти в годината laugh.gif laugh.gif
Публикувано на: 20 Мар 2007 06:36
от roumen68
Ами вече трябва да въртиш гуми само когато има сняг, поледица

Публикувано на: 25 Мар 2007 09:01
от hyankov
Тъй... ами можех да изкарам още 2 месеца на стария съединител ама си скъсах нервите и реших да им го дам да го сменят.
Отивам в сервиза (ПепБойс - Санта Ана) и пича при който ходих преди една седмица е там и вика "пак ли ти с тоя съединител, нали ти казах че е ок". И аз му викам - ми не е ок. Оня сяда да я кара пак - и тоя път си личи колко е зле. И той вика - ще я оправя, ама няма да ти дам гаранция защото си го съсипал за 1 седмица. На което моя отговор беше 'ама ти луд ли си' и в крайна сметка се нави за 3 месеца гаранция.
Та с 2 думи - за 620$ ми го смениха (150$ са частите). Дилъра на Тойота искаше да ми вземе 1200$.
Сега не мога да я позная колата... отлепя моментално, а не като преди - 2 мм преди края на хода на педала. Върви чудесно... само не знам как ще изтрая 200 мили да не й давам зор.
Публикувано на: 25 Мар 2007 09:15
от Xeku
Е, браво! Време беше да се зарадваш на колата си! Дано с това, проблемите й да приключат!

Публикувано на: 28 Мар 2007 02:20
от hyankov
Сега в крайна сметка имам ли нужда от регулация на колелата или не? Като пусна волана не мога да преценя дали върви както трябва защото винаги има наклон пък и духа здраво вятър в момента laugh.gif
Публикувано на: 28 Мар 2007 07:20
от Xeku
Направи си, за да си спокоен! Все ще излезе нещо, което не е било в норма. По-добре сега да платиш за реглаж, отколкото да сменяш неравномерно износени гуми след няколко месеца.

Публикувано на: 28 Мар 2007 08:25
от hyankov