Страница 2 от 3

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 11 Дек 2014 09:48
от martod
doenitz написа:Аз си мислех, че е нафтовата помпа, защото преди имах кола на газ, а при тях знаете свети ... поне така си мисля "бензиновата помпа"(поради други причини, които сега не им е мястото), та сега ми светна пак същия датчик. Понеже няма как да е бензиновата помпа си мислех, че е нафтовата - това е за объркването ми angel.gif Иначе когато свети и влиза в някакъв авариен режим и не мога да се движа с повече от 20км. Водил съм я и УЖ да и чистят грешките, но вече се съмнявам и в майсторлъка ...
Не ги слушай тези зевзеци, никакъв MIL не ти свети, свети ти джеки чана ..http://forum.mazdabg.com/download/file.php?id=21128 laugh.gif

Я сега се успокой и седни да напишеш с кой мотор точно е колата, турбодизела или комънрейла .
Като казваш "качваха помпата на стенд", след стенда проверявано ли е точното зацепване на помпата, защото ако е зацепена пак както е била и след смяната на ремъците, може да е със зъб закъснение и от там да идва трудното палене само при студен мотор, това си е често явление при турбодизела .
Другия въпрос е, пробвал ли си с подкачване на гориво сутрин, дали не пали по лесно, т.е. дали не взема въздух от някъде и да връща горивото в резервоара ? .

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 11 Дек 2014 10:27
от doenitz
С турбодизела е ... това с подкачване на горивото не го знам какво е, но "уж" е проверяваха дали не връщала гориво. Скоро ще я карам на други майстори, къде се надявам вече да стане ясно какво е. Иначе ако е това с зацепване на помпата, има ли лек ... или нова помпа ?

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 11 Дек 2014 13:38
от martod
doenitz написа:С турбодизела е ... това с подкачване на горивото не го знам какво е, но "уж" е проверяваха дали не връщала гориво. Скоро ще я карам на други майстори, къде се надявам вече да стане ясно какво е. Иначе ако е това с зацепване на помпата, има ли лек ... или нова помпа ?
Има лек, просто се прави точна центровка и мисля, че точно там ти е проблема .
Това с подкачването е, помпиш от механичния инжектор който е за подкачване на горивото докато втвърди и опитваш как пали, ако запали по лесно, значи имаш някъде пробив и ти връща горивото ..
Огледай хубаво тръбичките и маркучите и за обратната нафта, понякога и те правят мизерии .
Също така, едно обслужване на стартера не е лошо да и спретнеш, ако не е правено скоро .

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 11 Дек 2014 13:40
от paco_escobar
Недей да експериментираш с други майстори! Послушай Акима :thumbsup:

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 11 Дек 2014 16:08
от doenitz
Мерси за отговорите, като оправя проблема ще пиша пак ;)

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 11 Дек 2014 21:49
от Piknikov
В Карком или при колегата toyota_forever - координати има в неговата тема за оригинални части. :thumbsup:

Много БЛАГОДАРЯ!!! за бързият отговор и вниманието... Като установя проблема ще пиша...

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 28 Дек 2014 19:37
от Bodhid
Здравейте, първо Честита коледа на всички.В това заглавие мога да се вместя и аз, та за това щи питам преди да почна ходенето по майстори. Колата е Авенсис 2005 г. Т25 - 2.2 ; 150 коня. Купих я пролетта и си палеше без проблем, макар и след около 2-3 оборота. Ама така си пали и топла.Сега като се позастуди, взе нещо да се ошумулява и не запалва от първия път. Ходих миналата седмица, смениха ми 1 свещ /другите 3 били здрави/. Днес си бях в Ловеч и там беше -5 към 10:00 ч. Отидох да запаля колата. Приклюфка и не можа да запали, така и 2-рия път. После само въртеше и запали от 5-6 тия път. Поработи 10-на мин. и като отидох след 3 часа си запали нормално и те така.... Акумулатора ми е на 1 год. и върти здраво....моля помагайте, че аз не разбирам и ще се ходи по сервизи, ама поне да имам някаква подготовка ohmy.gif

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 28 Дек 2014 20:05
от TATI
Горивен филтър кога си сменял?

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 28 Дек 2014 20:09
от Bodhid
Обслужих я /4-те филтъра и масло/ преди 3 месеца. Минал съм 1500 км.

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 28 Дек 2014 23:07
от doenitz
Колеги, да споделя как изчезна проблемът при мен ... смених бензиностанцията boxed.gif Преди зареждах редовно на ОМВ Силистра, един път ми се наложи да заредя от друго място при почти празен резервоар и ядовете ми спряха, поне за сега.И след смяна на бензиностанцията, не съм имал повече такива проблеми - колата си пали от първия път, дори и в по-студено време от преди, не свети никакъв датчик, нищо. Въпреки всичко колата ще мине "проверка", но след празниците ... защото това с горивото си е мое обяснение и може да е напълно грешно :)

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 28 Дек 2014 23:18
от Bodhid
И аз съм на OMV Ст. ЗАгора, но вече започнах да зареждам на Еко, че май ми се стори, че ме послъгват с количеството guns.gif . Дано и при мен се оправи, но едва да ли такъв късмет. Ще пробвам едни майстори утре та да видим - ще пиша има ли резултати............

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 29 Дек 2014 17:33
от Bodhid
Днес майсторите ми не можаха да ми обърнат внимание - но така или иначе могат да видят само свещите /нямат диагностика !?/. Ще търся сервиз за дизели с диагностика след Нова година. Но който и да питам всеки вика за тоя двигател свещи или горивен филтър mellow.gif . Е, ама момчето от което я купих ми говореше, че сменил някакъв клапан за да палела зимата /в България бил 800 лв., но го поръчал от Дубай за 500 лв./ Дано не се е прецакал пак или нещо такова sleep.gif

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 08 Яну 2015 16:47
от dido28
И при мен имаше подобен проблем, смених бензиностанцията(не зареждай на ОМВ) прегледах си стартера имаше някакви втулки износени, и сега е значително по-добре. Днес при - 10 запали от първия път. Пробвай да подгрееш 2-3 пъти преди да запалиш

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 08 Яну 2015 16:57
от slowtraveler
Защо да не зарежда ОМВ?
Преди 2 дни правих първо ТО на колата. Сервиза казаха, че в БГ горивните филтри ги сменят през ТО - на 40х.км, защото няма проблем с качеството на горивата..
И това сервиз, където ТО струва колкото кола на старо - не биха пропуснали хапката (двата филтъра са около 350 лева).
С гориво от Лукойл и ОМВ си пали без проблем при -12. А днес по едно време гледам и -19С..

Re: Проблем при палене сутрин

Публикувано на: 08 Яну 2015 18:19
от doenitz
И аз нямам проблем с ЛукОйл, ама с ОМВ големи ядове брах. Вероятно е на всяка бензиностанция от веригите също да има разлика, заради "човешкия фактор", който иска лесна печалба biggrin.gif По принцип ОМВ поддържат най-ниската цена, поне според мен (лично мое мнение) има защо ...