Влизам в темата, за да драсна за резултата. Днес отидох в сервиз за да видим нещата. Проблемът се оказа... ами няма такъв. Увериха ме, че това, което чувам, е нормално.
За да бъдa сигурен поисках обяснение. Хората ми казаха, че при навъртян на 100% волан и при положение, че продължавам да го държа на макс (т.е. не го оставям леееко да се върне сам а го държа плътно навъртян до края), помпата продължава да работи. Тъй като няма на къде да се завърти повече колелото, се натрупва налягане и клапите на помпата се отварят. На няколко пъти докато колата беше в сервиза попитах за това нещо и ме увериха, че всичко е окей.

И понеже така и така бях там, качихме колата да я огледат отвсякъде. Е, всичко окей, саааамо дето се оказа, че водната помпа тече...

Сменил съм я преди 5 хил. км. и скоро ще ходя в сервиза, в който я обслужвах, за да я сменим гаранционно. Само играчка, ама здраве да е...
