Страница 2 от 2
Re: Смяна на СК на Ярис 2006 1,4 д4д със 6 степенна
Публикувано на: 02 Авг 2014 12:12
от wscientist
Vodafon,
Наистина е добре да намериш информация за предавателните числа за двата типа кутии, но от достоверен източник. Не знам дали от ТМ Ауто ще ти помогнат. Трябва също така да имаш предвид и въртящия момент, който двигателят предава на кутията, но това вече го знаеш. Той е от значение за издръжливостта на кутията. Ако на някой му представлява интерес, мога да предоставя файл за пресмятане на характеристики на АТС.
Re: Смяна на СК на Ярис 2006 1,4 д4д със 6 степенна
Публикувано на: 02 Авг 2014 13:19
от мехаННика
Нямам много време нито достоверни източници затова само споделям първото което ми идва наум. Трябва да се сравнят много неща преди да скочиш в това. Лоста вътре в купето също е различен, защита от задна и тн.
Re: Смяна на СК на Ярис 2006 1,4 д4д със 6 степенна
Публикувано на: 02 Авг 2014 16:18
от vodafon
wscientist написа:Vodafon,
Наистина е добре да намериш информация за предавателните числа за двата типа кутии, но от достоверен източник. Не знам дали от ТМ Ауто ще ти помогнат. Трябва също така да имаш предвид и въртящия момент, който двигателят предава на кутията, но това вече го знаеш. Той е от значение за издръжливостта на кутията. Ако на някой му представлява интерес, мога да предоставя файл за пресмятане на характеристики на АТС.
Колега, постовете ти ми говорят че мислиш че 6-степенната кутия я взимам от бензинов ярис.Не, от дизелов ярис ще е със същия мотор.
Като ми назрее и почна да правя нещо ще пиша.
Относно лоста за скоростите - кое е различното :
под лоста има ябълка и или е жило или щанга която кореспондира със ск.кутия, ако задна е напред с натискане или с палец тогава се сменя и ск. лост.
ще се види и това.
Идеята на темата беше да видя дали има и някой друг с такива еретични мисли като мен и повярвайте яриса си се държи доста стабилно при по-високи скорости.
Поддържал съм си 160-180 в продължение на 20-30 км и ако не е рева на двг всичко ще е 6+
Те го те дзвера: