Страница 2 от 2
Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия
Публикувано на: 07 Сеп 2020 10:09
от Bodrov
Същия проблем датчик за налягане на горивото.на диагностика не показва проблем с него
Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия
Публикувано на: 08 Сеп 2020 08:31
от martod
Bodrov написа: ↑07 Сеп 2020 10:09
датчик за налягане на горивото
Съгласен съм на 100%.
bigchicken написа: ↑23 Юни 2014 22:47
Аз си имам читави майстори които, вярвам, имат идея какво правят, пък и имат достатъчно опит с този двигател.
Не са много читави, вЕрвай ми. Щом те карат да сваляш и ремонтираш турбина която до 3000 оборота движи колата като ракета, пък после се изключвала,

тя да не е с копче за изключване тая турбина,

нея я движат изгорелите газове.
Не закачай и клапаните на помпата, от тях проблема е друг, колата гасне сама на ниски обороти, опитай най напред с датчика за високо налягане на рейката, както ти е писал колегата преди мен, доволен ще останеш .

Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия
Публикувано на: 08 Сеп 2020 11:11
от Bodrov
Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия
Публикувано на: 09 Сеп 2020 11:01
от gaceto
Темата е старичка , ама да сподели колегата до къде докара ремонта и премахнат ли е проблема с забиването при 3000 оборота?
Не иска повече от 3000 об. 2.0 D2D Превия
Публикувано на: 03 Ное 2020 17:53
от bigchicken
Я, не бях влизал скоро...
Ами това стара история, бях забравил... Да, оправи се, но така и не стана ясно какво е било. Разходих я до Пловдив, на връщане се набрах преди баира и тя взе, че не спря да се набира

Не знам по-горе дали съм писал, че се оказа само дупка между 3000 и 3150-200, но трудно преодолима. След тези обороти си вървеше нормално.
Както и да е, не съм писал, защото не излезе нищо конкретно, а и не е правила никакви проблеми от тогава години и много километри...