Здравейте,
вече мога да покажа снимки и да кажа след 80-те километра от Кюстендил до София какви впечатления имам от колата.
Ето и снимки на животното
доста са, за коеот се извинявам, но така ги качих на едно...
Та, външните забелжеки за ясни и се виждат от снимките.
Това, което е неприятно и ми направи впечатление е :
1. Лампите, които светят ( виждат се на снимката ) светят преди да запаля, след това не светят. Едното е масло, другите 2 оранжеви не ги знам за какво са...
2. На 2 и 3-та примерно в по-ниските обороти под 1600 някъде не може да набере както трябва, като стигне и мине 1600-1700 и зацепва както трябва. Не съм карал Дизел може и така да е...
3. Някой от средните копчета ( за духане на предното стъкло, подгряване на задното и "MODE" трябва доста сила да вложа в натиска си за да светне лампата и да ги пусна ( дано това може лесно да се оправи, че много ме дразни... )
4. При затваряне на багажника леко бие по бронята и се е образувала лека дупка, в която има и малко ръжда, видимо в тази част багажника леко опира в бронята, инак там не е удряна 100% тъй като няма следа от каквато и да е интервенция, вътре, вънка от долу - никъде. По скоро едната щипка на задната броня е поддала и затова се е получило така, та ще видим това как ще го оправим.
5-то и последно - На 5-та скорост след 130-140 колата почти умира, доста се мъчи, а на 4-та почти го няма този проблем ( ако е проблем изобщо...) Но все пак това ще го видим след смяна на всички видове филтри...
Колата е била одрана и с пукнат фар и десния е сменен, но удар не е имало тъй като видимо от вътре не е пипана изобщо тъй като не беше мита и си личи всичко
И на двата ми ключа копчетата се държат с изолирбанд, което адски много ме дразни, но надали някъде ще мога да намеря само капачето на ключа... ?
Другото, което явно трябва да е така... като се пуснат къси и таблото почти изгасва, свети съвсем слабо и има ли слънце... нищо не виждам, инак в тунелите е ок, има ли начин това се регулира или някак малко по-светло да е ?
Колата е 116 коня. Какво точно да гледам при покупката на части, смисъл кое от книжката е важно да гледам, номер на какво ?
Всеки съвет за гореспоменатите неща ще е високо оценен. За жалост най - рано след 1-2 месеца ще мога да я кача на компютър, та до тогава ще разчитам на вашата помощ, която до сега бе на много високо ниво, за което благодаря.
В крайна сметка, при положение, че видяхме над 20 Тойоти за цени от 5200 до 7200 смятам, че съм взел много прилична кола за супер цена. Сега имам над 2000 останали за поддръжка и вярвам ще стигнат ( поне на този етап ) . По пътя към София бях удовлетворен от возията, не тропа, не скърца, скоростите влизат лесно, съединителя е добър ( според мен ) и в общи линии без никакъв проблем се прибрахме с нея.
Благодаря на всички отделили време да прочетат този роман. Поздрави на всички и безаварийно!